Przetargi.pl
Usuwanie i parkowanie pojazdów.

Starostwo Powiatowe w Opatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-500 Opatów, ul. Sienkiewicza 17
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8682971 , fax. 015 8684721
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Opatowie
    ul. Sienkiewicza 17 17
    27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8682971, fax. 015 8684721
    REGON: 83041393000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie i parkowanie pojazdów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usuwanie, przemieszczanie i parkowanie pojazdów, na terenie Powiatu Opatowskiego, w latach 2010 - 2012.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501180005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.Złożą pisemne oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Ocena spełniania udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego, na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie: umowa regulująca współpracę Wykonawców, występujących wspólnie oraz dokument pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wymagania określone w art. 22, ust. 1, Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., (Prawo zamówień publicznych, jednolity tekst Dz. U. Nr 223, poz. 1655, z dnia 29 listopada 2007r.) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, w myśl art. 24, ust. 1 i 2, cytowanej wyżej Ustawy. 4.Oświadczenie potwierdzające niezaleganie z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego, bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie, potwierdzające niezaleganie z opłacaniem składek ZUS, na ubezpieczenie społeczne bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie o gotowości zawarcie umowy ubezpieczeniowej, z firmą ubezpieczeniową, w zakresie pełnej odpowiedzialności materialnej, za powierzone pojazdy do holowania i parkowania. 7.Wykaz pojazdów specjalnych - pomocy drogowej, jakimi dysponuje Wykonawca, z załączonymi kserokopiami dowodów rejestracyjnych. 8.Opinia właściwego miejscowo, komendanta powiatowego Policji, w zakresie dotychczasowego przebiegu, ewentualnej współpracy Wykonawcy z Policją. 9.Deklaracja o czasie przybycia na miejsce zdarzenia - nie później niż 30 minut, od momentu zgłoszenia. 10.Zobowiązanie Wykonawcy, do realizacji każdego zlecenia usunięcia i parkowania pojazdu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość pjazdów specjalnych - pomocy drogowej, jakimi dysponuje Wykonawca
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.eobip.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach