Przetargi.pl
Usługa parkowania i holowania pojazdów do celów procesowych na terenie miast i powiatów: Staszów, Jędrzejów, Pińczów, Włoszczowa, Starachowice, Busko Zdrój; postępowanie nr 025/PN/2009

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-372 Kielce, ul. Seminaryjska 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3492930 , fax. 041 3492935
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
    ul. Seminaryjska 12 12
    25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3492930, fax. 041 3492935
    REGON: 29072786900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa parkowania i holowania pojazdów do celów procesowych na terenie miast i powiatów: Staszów, Jędrzejów, Pińczów, Włoszczowa, Starachowice, Busko Zdrój; postępowanie nr 025/PN/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa parkowania i holowania pojazdów do celów procesowych na terenie miast i powiatów: Staszów, Jędrzejów, Pińczów, Włoszczowa, Starachowice, Busko Zdrój; Usługa dotyczyć będzie holowania i parkowania pojazdów samochodowych, pojazdów silnikowych przyjęt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501180005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym:- posiadają licencję na drogowy transport rzeczy (w przypadku konsorcjum warunek spełni posiadanie licencji przez przynajmniej jednego członka), 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:- muszą dysponować sprzętem transportowym, spełniającym warunki techniczne (wpis w dowodzie rejestracyjnym, że jest to pojazd specjalny i ma ważne badania techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym) oraz spełniający wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (z dnia 31.12.2002r., Dz. U. nr 32 poz. 262), umożliwiający usunięcie z miejsca zdarzenia pojazdu o masie do 3,5 tony i powyżej 3,5 tony oraz przetransportowania go w miejsce do przechowywania pojazdów, które zapewnia Wykonawca lub inne miejsce wskazane przez Policję.- muszą dysponować miejscem do przechowywania pojazdów : a/ w odległości do 10 km licząc od siedziby KPP w Staszowie ; dla zadania nr 1.b/ w odległości do 10 km licząc od siedziby KPP w Jędrzejowie ; dla zadania nr 2.c/ w odległości do 10 km licząc od siedziby KPP w Pińczowie ; dla zadania nr 3.d/na terenie miasta Włoszczowa : dla zadania nr 4; e/na terenie miasta Starachowice : dla zadania nr 5; f/na terenie miasta Busko Zdrój : dla zadania nr 6; 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym:- posiadają umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (obejmująca odpowiedzialność kontraktową i deliktową) w wysokości 20 000 PLN lub równowartości tej kwoty. 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń w formule spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/licencja na drogowy transport rzeczy 3/wykaz sprzętu transportowego, spełniającego warunki techniczne (wpis w dowodzie rejestracyjnym, że jest to pojazd specjalny i ma ważne badania techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym) oraz spełniający wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (z dnia 31.12.2002r., Dz. U. nr 32 poz. 262), umożliwiający usunięcie z miejsca zdarzenia pojazdu o masie do 3,5 tony i powyżej 3,5 tony oraz przetransportowania go w miejsce do przechowywania pojazdów, które zapewnia Wykonawca lub inne miejsce wskazane przez Policję. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych.W przypadku pojazdów wymienionych w wykazie, a których właścicielem jest inny podmiot niż wykonawca składający ofertę, należy do oferty dołączyć dokument potwierdzający, że wykonawca ma prawo dysponować pojazdem przez okres obowiązywania umowy,4/dokument potwierdzający dysponowanie miejscem do przechowywania pojazdów oraz opis wyposażenia, umiejscowienia oraz sposobem zabezpieczenia, 5/polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 20 000 PLN lub równowartości tej kwoty. 6/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 7/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.), 8/aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach