Przetargi.pl
Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót ogólnobudowlanych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych gminie Wrocław

GMINA WROCŁAW - ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH ogłasza przetarg

  • Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WROCŁAW - ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH
    ul. Januszowicka 15 A
    53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 931040088
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót ogólnobudowlanych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych gminie Wrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót (wraz z zakupem oraz dostarczeniem na miejsce prowadzenia robót) obejmuje w szczególności:1.usuwanie awarii,2.naprawy elementów konstrukcyjnych budynków i budowli,3.naprawy elementów wykończenia obiektów budowlanych,4.naprawy trwałego wyposażenia obiektów budowlanych,5.naprawy elementów małej architektury, placów, chodników i dróg, 6.wykonywanie niezbędnych zabezpieczeń we wszystkich powyższych przypadkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. ZDOLNOŚĆ DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadającej osobowości prawnej albo wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą lub zawodową, są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. - ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.3. SYTUACJA FINANSOWA LUB EKONOMICZNA. - ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.4. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:4.1. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. kierownikiem budowy oraz kierownikami robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej,4.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert oudzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia polegające na usuwaniu awarii dekarskich w obiektach użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego lubw budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, każde realizowane w sposób ciągły w ramach umowy zawartej na okres minimum 4 miesięcy obejmującej co najmniej 20 obiektów.* Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony:1) przez Wykonawcę samodzielnie, lub2) przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, lub3) samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach