Przetargi.pl
Ustalenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów na działce nr 1/14, obręb Wilkowo, gmina Kętrzyn

POWIAT KĘTRZYŃSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 89 751 75 00
  • Data zamieszczenia: 2022-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT KĘTRZYŃSKI
    Plac Grunwaldzki 1
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 89 751 75 00
    REGON: 510742451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ustalenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów na działce nr 1/14, obręb Wilkowo, gmina Kętrzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów na działce nr 1/14, obręb Wilkowo, gmina Kętrzyn, tj. wykonanie czynności klasyfikatora gruntów i sporządzenia dokumentacji geodezyjno-kartograficznej do ewidencji gruntów i budynków zgodnie z przepisami. Klasyfikacji gruntów w działce nr 1/14, obręb Wilkowo mają podlegać wskazane na mapie ewidencyjnej użytki o łącznej powierzchni 72,0089 ha. Opis przedmiotu zamówienia wraz z mapą stanowi zał. nr 9 do SWZ.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów rolnych na działce nr 1/14, obręb Wilkowo gmina Kętrzyn w zakresie użytków o łącznej powierzchni 72,0089 ha oraz sporządzeniu w tym zakresie stosownej dokumentacji zgodnie z zapisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.); rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U z 2012 r. poz. 1246); oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. poz. 1390 z późn. zm.), poprzez wykonanie:a) zgłoszenia pracy geodezyjnej na zleconą przez Zamawiającego gleboznawczą klasyfikację gruntów;b) analizy niezbędnych materiałów stanowiących zasób państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:- mapy klasyfikacyjnej,- opisu odkrywek glebowych,- mapy glebowo-rolniczej, której wynik należy udokumentować pn. „Wyniki analizy niezbędnych materiałów stanowiących PZGiK”; c) czynności klasyfikacyjnych w terenie, zgodnie z § 7 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów;d) projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów zgodnie z § 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów;e) pomiar sytuacyjny lub sytuacyjno-wysokościowy elementów wskazanych na szkicu klasyfikacji, w szczególności: granic zasięgu użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych, granic zasięgu typów gleb oraz miejsca wykonania odkrywek glebowych, rozliczenia powierzchni zmienionych klas użytków w działkach objętych zleceniem;f) zmiany danych ewidencyjnych dotyczących rozliczenia powierzchni z (aktualizacji) użytków gruntowych, które należy utrwalić w wykazie zmian danych ewidencyjnych działki;g) dokumentacji fotograficznej;h) dostarczenie Zamawiającemu oryginałów dokumentów opisanych w pkt 1) ppkt a)-g);i) w przypadku wątpliwości lub uwag zgłoszonych Wykonawcy przez Zamawiającego, co do poprawności sporządzenia projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów po pisemnym wezwaniu Zamawiającego Wykonawca prac jest zobowiązany do złożenia wyjaśnień lub do poprawy projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów w terminie 7 dni od otrzymania wezwania;j) Wykonawca dostarcza zawiadomienie o przekazaniu wyniku zgłoszonej pracy wraz ze skompletowanym operatem klasyfikacyjnym po zaakceptowania przez Zamawiającego, złożonych przez Wykonawcę dokumentów opisanych w pkt 1 ppkt a)-h) (po upłynięciu terminu do zgłaszania zastrzeżeń do projektu ustalania gleboznawczej klasyfikacji gruntów).1.1) W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku podstaw wykonania zmiany gleboznawczej klasyfikacji gruntów, wówczas Wykonawca winien po przeprowadzeniu czynności:a) zgłoszenie pracy geodezyjnej,b) analiza niezbędnych materiałów z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:- mapy klasyfikacyjnej,- opisu odkrywek glebowych,- mapy glebowo-rolniczej, której wynik należy udokumentować pn. „Wyniki analizy niezbędnych materiałów stanowiących PZGiK”,c) ustalenia przeprowadzone w terenie, sporządzić pisemną opinię, która będzie zawierać:d) ustalenia z czynności przeprowadzonych w terenie, zgodnie z § 7 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (o ile zachodzi taka konieczność);e) wskazanie przyczyny odstąpienia od przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów wraz z charakterystyką gruntów będących przedmiotem zamówienia;f) mapę ewidencyjną z zaznaczonymi faktycznymi granicami przebiegu użytków;g) w przypadku dewastacji i degradacji gruntu zaznaczenie na mapie ewidencyjnej granic tego obszaru;h) zawiadomienie właściciela i Zamawiającego o miejscu i terminie przeprowadzenia wizji lokalnej (oględzin) po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym; i) protokół zapoznania właściciela i Zamawiającego z ustaleniami w terenie wraz ze wskazaniem ewentualnych zastrzeżeń właściciela i Zamawiającego wraz z podaniem podstawy prawnej odmowy przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów;j) wykaz zmian gruntowych (o ile zachodzi taka konieczność);k) inne dokumenty niezbędne do uzasadnienia odstąpienia przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów;l) Wykonawca dostarcza zawiadomienie o przekazaniu wyniku zgłoszonej pracy wraz ze skompletowanym operatem klasyfikacyjnym po zaakceptowania przez Zamawiającego, złożonych przez Wykonawcę dokumentów opisanych w pkt 1.1) ppkt a)-l).W przypadku, gdy gleboznawcza klasyfikacja gruntu dotyczy gruntów organicznych oraz zmiany z klasy II i III na klasę niższą, niezbędne jest dołączenie przez Wykonawcę opinii drugiego klasyfikatora potwierdzającej prawidłowość ustalenia gleboznawczej klasyfikacji przez Wykonawcę.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 9 do SWZ.3. Szczegółowe informacje, w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ. (...)5. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych.6. Zamawiający w związku z art. 91 ust. 2 Pzp wskazuje powody braku podziału przedmiotowego zamówienia na części: podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Przedmiot niniejszego zamówienia co do zasady jest realizowany przez przedsiębiorców stanowiących małe lub średnie przedsiębiorstwa, w związku z tym podział zamówienia na części nie jest konieczny (zasadny). Brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małychi średnich przedsiębiorstw.7. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, projektem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego, w tym wyjaśnienia i modyfikacje. - pełna treść zapisu w rozdz. V SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu ustanowione przez Zamawiającego:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj.:- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA:wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 10 kompletnych dokumentacji dotyczących opracowania operatu geodezyjnego i kartograficznego z aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntówb) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.:- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:I) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami (art. 43 pkt 1 lub art. 43 pkt 2 lub art. 43 pkt 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z roku 2021 poz. 1990));II) minimum 1 osobą posiadającą ukończony kurs gleboznawstwa, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i kartografii gleb, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także posiada co najmniej trzyletnie doświadczenia zawodowe w wykonaniu gleboznawczej klasyfikacji gruntów liczone od dnia ukończenia kursu, a także w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 7 kompletnych dokumentacji dotyczących opracowania operatu geodezyjnego i kartograficznego z aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntów.Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony również wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała wymagania z punktu I) oraz II).UWAGA:1. W przypadku, gdy zamówienia o wyżej opisanym zakresie były zrealizowane łącznie z innymi zakresami usług, Wykonawca musi bezwzględnie wykazać wielkość i zakres tylko tych usług, które jako zadanie wymienione wyżej potwierdzają spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu.2. Zamawiający wymaga, aby nadzór nad realizacją usług objętych przedmiotem zamówienia odbywał się co najmniej przez osobę wykazaną przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący odpowiednio sytuacji finansowej i/lub kwalifikacji zawodowych i/lub doświadczenia musi być spełniony:1) przez Wykonawcę samodzielnie, lub2) przez podmiot udostępniający zasoby;3) a w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, minimum przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie, z zastrzeżeniem: „w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty do realizacji których te zdolności są wymagane”. Celem potwierdzenia Wykonawcy składający ofertę wspólnie są zobowiązani do oferty dołączyć oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – zał. nr 3 do SWZ.UWAGA: nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów wskazanych w pkt 1-3 lub z różnych przedsięwzięć jednegoz podmiotów wyżej wymienionych.4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. Wykonawca polegając na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów, o których mowa w ust. 4 musi dostarczyć Zamawiającemu dowód dysponowania tymi zasobami w trakcie realizacji za-mówienia, a w szczególności dokumentów, które określają:1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;2) sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;3) czy i w jakim zakresie podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.6. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania oferty nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby dołączając do oferty dokument, o którym mowa w ust. 5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach