Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
- Data zamieszczenia: 2018-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
pl. Jana Pawła II 1
10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
REGON: 51074236200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztyn.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzanie opinii określających wartość nieruchomości w formie operatów szacunkowych, dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa na terenie miasta Olsztyna w 2019 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie dla różnych celów opinii (w formie operatów szacunkowych) o wartości nieruchomości oraz o wartości praw związanych z nieruchomościami, dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa w 2019 roku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie operatów szacunkowych dotyczących nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych oraz lokali mieszkalnych i niemieszkalnych na terenie miasta Olsztyna wraz z dokonywaniem oceny aktualności sporządzonych operatów szacunkowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który został podzielony na 2 części: Część I - sporządzenie dla różnych celów, operatów szacunkowych dotyczących nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych . Część II - sporządzenie operatów szacunkowych dotyczących wartości lokali mieszkalnych i niemieszkalnych. 3. Szczegółowy zakres opisany jest w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 2, do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 798). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.5.W celu przyznania punktacji w kryterium pn. „Doświadczenie osoby/osób wykonujących operaty ”, Wykonawca składa informację zawierającą wykaz operatów szacunkowych wykonanych przez osoby, które będą realizować przedmiot zamówienia w odpowiedniej części zamówienia - wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 4a do SIWZ - dla części I zamówienia oraz nr 4b do SIWZ - dla części II zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miasta Olsztyna w 2024 roku.
Dodano: 2023-11-14 - Ustalenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów na działce nr 1/14, obręb Wilkowo, gmina Kętrzyn
Dodano: 2022-09-01 - Sporządzanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa na terenie miasta Olsztyna w 2020 roku.
Dodano: 2019-11-14 - Sporządzanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.
Dodano: 2017-12-19 - Sporządzanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa na terenie miasta Olsztyna w 2017 roku.
Dodano: 2017-01-10