Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz niektórych dróg powiatowych na terenie Gminy Czersk w sezonie zima 2018/2019

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860 , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, fax. 523 954 811
    REGON: 9235127400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz niektórych dróg powiatowych na terenie Gminy Czersk w sezonie zima 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz niektórych dróg powiatowych na terenie Gminy Czersk w sezonie zima 2018/2019 1. Przedmiot obejmuje 20 części, w tym: 1.1. Część 1: miasto Czersk – zimowe utrzymanie ulic, dróg, chodników i parkingów gminnych w mieście. 1.1.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 555 1.2. Część 2: sołectwo Rytel – zimowe utrzymanie dróg gminnych 1.2.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 200 1.3. Część 3: Rytel – zimowe utrzymanie wybranych chodników i placów. 1.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące chodniki i place w Rytlu:  Ks. Kowalkowskiego,  Zapora + promenada wzdłuż Wielkiego Kanału Brdy,  Nad Kanałem,  Targowisko,  22 Lutego,  Leśna,  Jatowska,  Ostrowska (wzdłuż stadionu) + parking przy ośrodku zdrowia,  Raciążska,  Dworcowa,  Krótka,  Chłopowska. 1.3.2. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 50 1.4. Część 4: sołectwo Będźmierowice – zimowe utrzymanie dróg gminnych 1.4.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 105 1.5. Część 5: sołectwo Gotelp – zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych 1.5.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 172 w tym m.in. - droga nr 2604G Przyjaźnia – Łąg – 3,4 km – 20 - droga nr 2613G Mokre – Gotelp – 5,3 km – 31 - droga nr 2614G Pustki – Gotelp – 2,6 km – 16 1.6. Część 6: sołectwo Gutowiec – zimowe utrzymanie dróg gminnych 1.6.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 70 1.7. Część 7: sołectwo Krzyż – zimowe utrzymanie dróg gminnych 1.7.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 85 1.8. Część 8: sołectwo Kurcze – zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych 1.8.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu –105 w tym m.in. - droga nr 2607G Ustronie – Rzepiczna – 5,9 km – 35 1.9. Część 9: sołectwo Klaskawa – zimowe utrzymanie dróg gminnych 1.9.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 55 1.10. Część 10: sołectwo Mosna – zimowe utrzymanie dróg gminnych 1.10.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 15 1.11. Część 11: sołectwo Lipki – zimowe utrzymanie dróg gminnych 1.11.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 30 1.12. Część 12: sołectwo Łubna – zimowe utrzymanie dróg gminnych 1.12.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 75 1.13. Część 13: sołectwo Łąg - Kolonia – zimowe utrzymanie dróg gminnych 1.13.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 115 1.14. Część 14: sołectwo Łąg– zimowe utrzymanie dróg gminnych 1.14.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 70 1.15. Część 15: sołectwo Mokre – zimowe utrzymanie dróg gminnych 1.15.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 80 1.16. Część 16: sołectwo Malachin – zimowe utrzymanie dróg gminnych 1.16.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 80 1.17. Część 17: sołectwo Odry – zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych 1.17.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 173 w tym m.in. - droga nr 2615G Odry – Zawada – 3,8 km – 23 1.18. Część 18: sołectwo Wieck – zimowe utrzymanie dróg gminnych 1.18.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 75 1.19. Część 19: sołectwo Zapędowo – zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych 1.19.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 135 w tym m.in. - droga nr 2627G St. Kolejowa Rytel – Suszek – 2,5 km – 14 - droga nr 2635G od dr 2626G – Lutom do dr 2626G – 3,9 km – 22 - droga nr 2636G Zapędowo – Gartki – 2,4 km – 14 1.20. Część 20: sołectwo Złotowo – zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych 1.20.1. przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 195 w tym m.in. - droga nr 2608G Czersk – Klaskawa – Mosna (od torów) – 6,1 km – 36 - droga nr 2612G Czersk – Łukowo – 2,8 km – 17 - ścieżka rowerowa przy drodze powiatowej nr 2605G Czersk – Śliwice – 2 km – 12 2. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych. 3. Wielkość zamówienia jest uzależniona od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów, przewodniczących osiedli lub upoważnione osoby w Urzędzie Miejskim w Czersku. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie pracy płatne będzie na podstawie miesięcznej faktury. Pierwszą fakturę będzie można wystawić po 01.01.2019 r. 4. Zakres zamówienia obejmuje: 4.1. odśnieżanie ulic, dróg i parkingów/placów (część 1 - 20) przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, 4.2. odśnieżanie chodników przy zastosowaniu sprzętu o masie nośnika nie przekraczającym 3,5 Mg i rozstaw osi max. 1,5 m, 4.3. usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych (mieszanka solno – piaskowa – własność Zamawiającego będzie składowana na placu przy ul. Klaskawskiej 23, Złotowo – teren Bazy i będzie samodzielnie pobierana przez Wykonawcę usług. W cenę oferty należy wliczyć m.in. załadunek mieszanki do solarek (piaskarek) i transport z Bazy do miejsca przeznaczenia i inne koszty opisane w pkt 17.5 SIWZ. 4.4. przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi, 4.5. prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych w celu podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, 4.6. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie gdy pokrywa śniegu jest grubsza niż 5 cm, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych, 4.7. przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie w przypadku wystąpienia gołoledzi, 4.8. rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do (zgodnie z ofertą Wykonawcy – maksymalnie do 2 godz.) od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, sołtysa, przewodniczącego osiedla, wezwania telefonicznego, ustnego, 4.9. bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania, 4.10. rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu, 4.11. usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, 4.12. ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych, 4.13. wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, 4.14. wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, 4.15. wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, 4.16. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, 4.17. w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne, 4.18. w okresie trwania umowy utrzymanie w gotowości technicznej solarek, lemieszy, nośników oraz lamp pulsujących i dodatkowego oświetlenia drogowego, 4.19. informowanie na bieżąco Zamawiającego o momencie rozpoczęcia i zakończenia akcji odśnieżania przez wiadomość sms na nr telefonu podany przez zamawiającego. 5. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. 6. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 30.04.2019 r. 7. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 7.1. prowadzenie usprzętowionego pojazdu wykonującego odśnieżanie lub/i rozsypywanie mieszanki solno – piaskowej. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dotyczy wszystkich części: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto oraz cenę jednostkową brutto dla danej części oraz czas rozpoczęcia akcji od zgłoszenia Zamawiającego, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenia wymienione w punktach 10.1.1 i pkt 10.3.1 niniejszej SIWZ; 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (zdolności technicznej lub zawodowej) na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w oryginale w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 7. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której ten dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której ten dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie określonym w zdaniu poprzedzającym. 7. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ przez Zamawiającego, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach