Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Konarzyny w okresie zima 2024 roku

Gmina Konarzyny ogłasza przetarg

  • Adres: 89-607 Konarzyny, Szkolna 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598331008
  • Data zamieszczenia: 2024-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konarzyny
    Szkolna 7
    89-607 Konarzyny, woj. pomorskie
    tel. 598331008
    REGON: 770979602
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Konarzyny w okresie zima 2024 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMYWA-NIEM ULIC I DRÓG GMINNYCH ORAZPOWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KO-NARZYNY W OKRESIE ZIMA 2024 ROKU.Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych oraz powiatowych oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Konarzyny od01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.Wykaz dróg, ulic, chodników oraz parkingów stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych, powiatowych oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Konarzyny zwykorzystaniem następującego sprzętu:1) Nośnik (6-10 MG) z piaskarką i pługiem jednostronnym (szacunkowo: do 50 godz. pracy piaskarki, do 40 godz. pracypiaskarki z pługiem i do 60 godz. pracy z pługiem) szt. 12) Nośnik min. 120 KM z pługiem (szacunkowo do 200 godz. pracy) szt. 1.Ilość jednostek stanowi wartość szacunkową, określoną na potrzeby ustalenia wartości zamówienia. Rzeczywista ilośćgodzin pracy sprzętu uwarunkowana będzie sytuacją pogodową w okresie trwania zamówienia. Łączna kwota zamówieniapodstawowego nie przekroczy ceny przedstawionej w ofercie.USTALANIE SKŁADNIKÓW CENY DLA POSZCZEGÓLNEGO SPRZĘTU:1) Stawka za godzinę najmu samochodu (nośnika) o ładowności od 6 - 10 Mg, będącego własnością Oferenta przy likwidacji śliskości solarkami, odśnieżanie pługami jednostron-nymi, będącymi własnością Oferenta obejmuje:• cenę pracy jednostki transportowej, koszt montażu i demontażu solarki, lemiesza,• koszt mieszanki piasku z solą/ 15 % sól , 85 % piasek 0-2 ; do wyceny należy przyjąć średnie zużycie 3,4 Mg na godzinępracy piaskarki przy sypaniu miejsc niebezpiecz-nych i obszarów zabudowanych ; przy sypaniu miejsc niebezpiecznych,obszarów za-budowanych i odcinków prostych pulsacyjnie co 100- 150 m Zamawiający będzie stosował współczynnikzwiększający 1,3/• koszt załadunku mieszanki piasku z solą• koszt paliwa do solarki,• obsługa solarki i lemiesza łącznie z obsługą codzienną,• koszt kabli umożliwiających uruchomienie silnika solarki przy pomocy akumulatora pojazdu,• koszt dodatkowych świateł drogowych i mijania umieszczonych na nośniku powyżej lemiesza,• koszt świateł pulsujących, ich zainstalowanie i utrzymanie w gotowości technicznej,• koszt świateł obrysowych lemiesza, ich zainstalowanie i trzymanie w gotowości tech-nicznej,• koszt utrzymania oraz instalacji telefonu komórkowego2) Stawka za godzinę najmu nośnika przy odśnieżaniu pługiem będącym własnością Ofe-renta zainstalowanym na nośnikumin 120 KM (szacunkowo do 200 godz. pracy) obej-muje:- cenę pracy nośnika z pługiem,- koszt dodatkowych świateł drogowych i mijania umieszczonych na nośniku powyżej lemiesza,-koszt świateł pulsujących, ich zainstalowanie i utrzymanie w gotowości technicznej,-koszt świateł obrysowych lemiesza, ich zainstalowanie i trzymanie w gotowości tech-nicznej,-obsługę lemiesza łącznie z obsługą codzienną,-koszt dojazdu jednostki transportowej do miejsca odśnieżania,-koszt utrzymania oraz instalacji telefonu komórkowegoSzczegółowy opis przedmiotu - zakres prac został określony w niniejszej specyfikacji oraz załącznikach do niej, wszczególności, w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach