Przetargi.pl
Usługi w zakresie wykonywania napraw cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS eksploatowanego sprzętu wojskowego w 17 WOG oraz w podległych gospodarczo jedn. organizacyjnych

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4-go Marca 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261456815
  • Data zamieszczenia: 2023-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4-go Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261456815
    REGON: 321203128
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie wykonywania napraw cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS eksploatowanego sprzętu wojskowego w 17 WOG oraz w podległych gospodarczo jedn. organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia Usługi w zakresie wykonywania napraw cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS eksploatowanego sprzętu wojskowego w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym oraz w podległych gospodarczo jednostkach organizacyjnych.2. Zakresem usługi napraw objęte będą następujące czynności: naprawa i diagnostyka układów napędowych /przeniesienia napędu/, armatury mps. naprawa i diagnostyka elementów przesyłowych, dystrybucyjnych, elementów służących do wykonywania manipulacji, elementów monitoringu, elementów pomiarowych, sygnalizacji wycieku, elementów zabezpieczających, zbiorników magazynowych stacjonarnych i ruchomych. drobne naprawy blacharskie i lakiernicze.W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna oraz Projekt umowy stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada Uprawnienia Wojskowego Dozoru Technicznego w zakresie naprawy zbiorników bezciśnieniowych do przewozu i przechowywania materiałów ciekłych zapalnych przeznaczonych dla Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej wraz z załącznikiem (podstawa prawna: art. 9 ustawy o dozorze technicznym z dnia 21 grudnia 2000 r.)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę nie mniejszą niż kwota umowy.4) zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże że dysponuje lub zgodnie z art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował oraz skieruje do realizacji zamówienia co najmniej dwóch pracowników posiadających przeszkolenie z zakresu bhp, ochrony przeciwpożarowej oraz udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej (załącznik nr 4). Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia winny posiadać przeszkolenie z zakresu bhp, ochrony przeciwpożarowej oraz udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach