Przetargi.pl
Usługi w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków dla jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego.

Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 751 17 12 , fax. 89 751 17 14
  • Data zamieszczenia: 2016-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego
    Plac Grunwaldzki 1 1
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 751 17 12, fax. 89 751 17 14
    REGON: 36205324300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuw.starostwo.ketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków dla jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Świadczenie usług, niezależnie dla pięciu jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków uczniom i podopiecznym korzystającym z żywienia, w ilości szacunkowej: a) Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie: 2.835 śniadań, 3.402 obiadów, 2.835 kolacji, razem: 9.072 posiłki, b) Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy w Kętrzynie: 10.017 śniadań, 15.876 obiadów, 7.371 kolacji, razem: 33.264 posiłki, c) Zespół Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu: 4.347 śniadań, 5.292 obiady, 4.158 kolacje, razem: 13.797 posiłków, d) Powiatowy Dom Dziecka w Reszlu: 10.390 śniadań, 10.390 obiadów, 10.950 podwieczorków, 10.390 kolacji, razem: 43.800 posiłki, e) Powiatowy Dom Dziecka w Kętrzynie: 2.340 śniadań, 2.340 kolacji, razem: 4.680 posiłków. Ogólna szacunkowa ilość posiłków: 30.489 śniadań, 35.520 obiadów, 10.960 podwieczorków, 27.654 kolacje. 2) Przygotowywanie i wydawanie posiłków z winno uwzględniać zasady: a) dla jednostek: Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kętrzynie oraz Zespołu Szkół im. M. Rataja w Reszlu - wydawanie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wakacyjnych i świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od nauki tj. ok. 189 dni żywieniowych w okresie od 01.07.2016r. do 30.06.2017r., b) dla jednostek: Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie oraz Powiatowego Domu Dziecka w Reszlu, - wydawanie od poniedziałku do niedzieli tj. odpowiednio ok. 170 i 365 dni żywieniowych w okresie od 01.07.2016r. do 30.06.2017r., c) Wykonawca odrębnie dla każdej z jednostek przygotowuje oraz wydaje posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy. 3) W okresie wakacyjnym dla Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kętrzynie, Zespołu Szkół im. M. Rataja w Reszlu posiłki mogą być wydawane dodatkowo - Wykonawca otrzymuje zamówienie od właściwej jednostki min. 3 dni przed terminem realizacji. 4) Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów posiłków w trakcie realizacji umowy - stosownie do zapotrzebowania wynikającego z zainteresowania uczniów lub podopiecznych poszczególnych placówek. 5) Posiłki powinny być zgodne z normami żywieniowymi dla grupy wiekowej i wytycznymi obowiązujących przepisów. 6) Jadłospis tygodniowy obiadu powinien składać się z: a) 2 razy dania jarskie oraz 3 razy dania mięsne z ryżem, ziemniakami, kaszą, kluskami (zamiennie) i surówką w przypadku jednostek, o których mowa w ust. 3 pkt 2 lit a), b) 3 razy dania jarskie oraz 4 razy dania mięsne z ryżem, ziemniakami, kaszą, kluskami (zamiennie) i surówką w przypadku jednostek, o których mowa w ust. 3 pkt. 2 lit b). 7) Do śniadania, obiadu i kolacji przewidziane jest po 250 ml płynów. 8) W ramach podwieczorków przykładowo mogą być wydawane np. porcja owoców, budyń, kisiel. 9) Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości uczniów i podopiecznych w sposób zwyczajowo przyjęty w jednostce, najpóźniej przed śniadaniem w pierwszy dzień tygodnia, w którym obowiązuje. 10) Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłku dla planowanej liczby uczniów i podopiecznych wskazanych przez dyrektorów jednostek lub osoby przez nich upoważnione. Liczba żywionych osób zostanie przekazana Wykonawcy na dzień przed rozpoczęciem żywienia, w przypadku zmian ilości uczniów korzystających z posiłków informacja będzie przekazywana w dniu żywienia do godz. 9.00. 11) Posiłki powinny być wydawane uczniom i podopiecznym w naczyniach Wykonawcy przystosowanych do mycia i wyparzania w zmywarkach. Sztućce powinny być metalowe. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp. oraz pozostawienia miejsca przejęcia i wydawania posiłków w należytej czystości. 13) W zaoferowanej cenie wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty przygotowania, dostarczenia posiłków z miejsca produkcji do stołówki, ich wydania uczniom i podopiecznym, zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych, zmywania naczyń (na własnym sprzęcie poza budynkiem szkoły) i sprzątania miejsca przejęcia oraz wydawania posiłków. 14) Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu tego typu ładunków i posiadającymi zezwolenia lub dopuszczenia wynikające z obowiązujących przepisów. 15) Na terenie jednostek objętych obsługą, o których mowa w ust. 1 transport posiłków ze strefy ich przejęcia do wydawalni oraz transport odpadów pokonsumpcyjnych, brudnych naczyń i sztućców odbywać się będzie przy użyciu wózków transportowych stanowiących własność Wykonawcy. 16) Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2015r. poz. 594 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy a szczególności z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2015r. poz. 1256). Bezwzględnie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przestrzeganie obowiązujących norm żywieniowych, odpowiedniej wartości odżywczej posiłków, racji pokarmowych i doboru produktów - w szczególności zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie i obowiązujących norm (m.in. Normy żywienia dla populacji polskiej - nowelizacja, 2012r.). Posiłki muszą być wykonywane pod nadzorem dietetyka Wykonawcy przy współpracy ze służbami SANEPID. 17) Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przygotowanie. 18) Wykonawca będzie przygotowywał posiłki z własnych produktów, a Zamawiający będzie miał prawo kontroli, czy produkty wykorzystywane przez Wykonawcę odpowiadają potrzebom oraz normom żywienia zbiorowego.19) Wykonawca będzie przygotowywał i przechowywał próbki pokarmowe. 20) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawiera zał. nr 7 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy. Zastrzega się, że podane w zał. nr 1a do SIWZ ilości poszczególnych posiłków są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zastrzega się prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju i ilości w istotnych postanowieniach umowy oraz prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy do 70% wartości umowy brutto. Niewykorzystanie 30% wartości umowy brutto nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania zamówienia. Zmienione ilości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania na usługę. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych. Zmiany w tym zakresie nie będą stanowić zmiany umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach