Przetargi.pl
„Usługi w Górniczych Wyciągach Szybowych dla SRK S.A. Oddział CZOK w Czeladzi: Część I: Wymiana zawieszeń naczyń wyciągowych górniczego wyciągu szybowego szybu Ewa. Część II: Wymiana zawieszeń naczyń wyciągowych górniczego wyciągu szybowego szybu Wentylacyjno-Podsadzkowy. Część III: Wymiana zawieszeń liny wyrównawczej Wlk. 5 w szybie Jan III. Część IV: Przygotowanie górniczego wyciągu szybowego do kontroli lin nośnych w zawieszeniach naczyń wyciągowych Wlk. 6 w szybie Jan III.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 276902504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi w Górniczych Wyciągach Szybowych dla SRK S.A. Oddział CZOK w Czeladzi: Część I: Wymiana zawieszeń naczyń wyciągowych górniczego wyciągu szybowego szybu Ewa. Część II: Wymiana zawieszeń naczyń wyciągowych górniczego wyciągu szybowego szybu Wentylacyjno-Podsadzkowy. Część III: Wymiana zawieszeń liny wyrównawczej Wlk. 5 w szybie Jan III. Część IV: Przygotowanie górniczego wyciągu szybowego do kontroli lin nośnych w zawieszeniach naczyń wyciągowych Wlk. 6 w szybie Jan III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Usługi w Górniczych Wyciągach Szybowych dla SRK S.A. Oddział CZOK w Czeladzi”: Część I: Wymiana zawieszeń naczyń wyciągowych górniczego wyciągu szybowego szybu Ewa. Część II: Wymiana zawieszeń naczyń wyciągowych górniczego wyciągu szybowego szybu Wentylacyjno-Podsadzkowy. Część III: Wymiana zawieszeń liny wyrównawczej Wlk. 5 w szybie Jan III. Część IV: Przygotowanie górniczego wyciągu szybowego do kontroli lin nośnych w zawieszeniach naczyń wyciągowych Wlk. 6 w szybie Jan III.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) Część II 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) Część III 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) Część IV 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA” 4. Formularz cenowy – załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do druku „OFERTA”. 5. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do druku „OFERTA”. 6. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ: 1) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji (II kryterium oceny ofert) zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 1 w załączniku nr 2 do SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 (zarządzanie jakością) oraz PN-N 18001 (bezpieczeństwo i higiena pracy), zgodnie z opisem w pkt. II ppkt 2 w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca winien być certyfikowany w branży: górnictwo i kopalnictwo. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie będzie zatrudniał w zakresie Części I, II, III i IV do robót pod ziemią osób korzystających z urlopów górniczych albo urlopu dla pracowników zakładu przeróbki mechanicznej zgodnie z opisem w pkt. II ppkt 3 w załączniku nr 2 do SIWZ- załącznik nr 4 do druku „OFERTA”. 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - załącznik nr 5 – wzór dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach