Przetargi.pl
Usługi stałej konserwacji urządzeń dźwigowych znajdujących się w budynkach EC-1 Wschód wraz z obowiązkiem utrzymania dźwigów w stałym ruchu oraz z zapewnieniem serwisu całodobowego. Nr postępowania: ZP/17/12/2013

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa 1/3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 59 53 , fax. 42 638 59 58
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
    ul. Targowa 1/3 1/3
    90-022 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 59 53, fax. 42 638 59 58
    REGON: 10052223800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi stałej konserwacji urządzeń dźwigowych znajdujących się w budynkach EC-1 Wschód wraz z obowiązkiem utrzymania dźwigów w stałym ruchu oraz z zapewnieniem serwisu całodobowego. Nr postępowania: ZP/17/12/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji urządzeń dźwigowych znajdujących się w budynkach EC-1 Wschód wraz z obowiązkiem utrzymania dźwigów w stałym ruchu oraz z zapewnieniem serwisu całodobowego, zgodnie z zakresem czynności wskazanym poniżej. Zamawiający pod pojęciem serwis całodobowy rozumie pogotowie dźwigowe. 1.1.1 Opis przedmiotu zamówienia obejmuje następujące urządzenia dźwigowe: a) ND1a dźwig osobowy Q=1200 kg, 9 przystanków, 9 dojść, nr fab. P12E1815, b) ND1b dźwig osobowy Q=1200 kg, 7 przystanków, 7 dojść, nr fab. P12E1816, c) ND2 dźwig osobowy Q=3500 kg, 3 przystanki, 4 dojścia, nr fab. P12E1798, d) ND3 dźwig osobowy Q=5500 kg, 6 przystanków, 7 dojść, nr fab. P12E1817, e) ND4 dźwig osobowy panoramiczny Q=1000 kg, 7 przystanków, 7 dojść, nr fab. P12E1811, f) ND5 dźwig osobowy panoramiczny Q=800 kg, 4 przystanki, 4 dojścia, nr fab. P12E1809, g) 4 szt. schodów ruchomych, nr fab. P12S1854, P12S1855, P12S1856, P12S1857, h) S1D2 dźwig osobowy panoramiczny Q=800 kg, 4 przystanki, 4 dojścia, nr fab. P12E1800, i) S1D3 dźwig osobowy Q=800 kg, 3 przystanki, 3 dojścia, nr fab. P12E1799, j) S1D2a dźwig towarowy Q=200 kg, 3 przystanki, 3 dojścia, nr fab. P12T1729, k) S1D2b dźwig towarowy Q=200 kg, 3 przystanki, 3 dojścia, nr fab. P12T1730, l) S2D1 dźwig osobowy Q=800 kg, 3 przystanki, 3 dojścia, nr fab. P12E1806, m) S2D2 podnośnik nożycowy Q=3000 kg, nr fab. P12X1859, n) S2D3a dźwig towarowy Q=200 kg, 2 przystanki, 4 dojścia, nr fab. P12T1731, o) S2D3b dźwig towarowy Q=200 kg, 2 przystanki, 4 dojścia, nr fab. P12T1732, p) winda z zabytkową obudową (dźwig hydrauliczny), Q=800 kg, 4 przystanki, 4 dojścia, nr fabryczny 572 2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) Wykonania usług w zakresie utrzymania w zdolności techniczno- eksploatacyjnej oraz utrzymania w nieprzerwanym bezawaryjnym działaniu urządzeń wymienionych w pkt. 3.1.1 urządzeń dźwigowych przy użyciu narzędzi, testerów urządzeń i urządzeń, w szczególności wykonanie konserwacji i przeglądów technicznych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń oraz innych czynności wynikających z bieżącej eksploatacji i koniecznych w celu zapewnienia ich bezpiecznego i bezawaryjnego użytkowania w tym napraw mechanizmów i urządzeń dźwigowych wymienionych w pkt. 1.1.1. b) Wykonania montaży i demontaży uszkodzonych w trakcie eksploatacji mechanizmów i urządzeń oraz wydanie orzeczeń technicznych dla urządzeń wymienionych w pkt. 1.1.1 c) Zapewnienie materiałów i części zamiennych dla urządzeń wymienionych w pkt. 1.1.1. d) Potwierdzenie w kartach napraw i przeglądów po wykonaniu usługi. e) Zapoznanie bezpośredniego użytkownika ze sposobem prawidłowej obsługi i eksploatacji urządzeń. f) Dokonywanie stosownych wpisów w książkach rewizyjnych, dzienniku konserwacji urządzeń, książkach gwarancyjnych tych urządzeń. g) Zapewnienie własnego transportu uszkodzonych mechanizmów i urządzeń do punktu serwisowego i z powrotem. h) Przygotowanie urządzeń wymienionych w pkt. 1.1.1 oraz uczestnictwo w trakcie przeglądów rejestracyjnych urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (instrukcje obsługi i zakres konserwacji dźwigów). 3 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt będzie zobowiązany zapewnić niezbędne do konserwacji materiały wymienione szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zaleca się, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej w obiektach EC1 Wschód w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia. 2.2. Wymagania techniczne i jakościowe: 2.2.1. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany zgodnie z postanowieniami art. 8 ust 4, oraz art. 23 ust 5 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz. U. nr 122, poz.1321 z późn. zm.) 2.2.2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie usługi naprawy, wymiany elementów lub urządzeń, na warunkach określonych w umowie oraz przepisach Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.), na okres nie krótszy niż 12 miesiące. 2.2.3. Wykonawca na potrzeby realizacji przedmiotowej usługi musi zagwarantować 24h (dwudziestoczterogodzinną) gotowość serwisu, w tym w dni wolne od pracy i święta. 2.2.4. Wykonawca na potrzeby realizacji przedmiotowej usługi musi zagwarantować, że przystąpi do usuwania awarii w ciągu max. 12 godzin od chwili zgłoszenia. Wymagany termin wykonania naprawy max. 24 godziny. 2.2.5. Wykonawca w sytuacji konieczności uwolnienia ludzi z dźwigu musi przystąpić do ich uwalniania w ciągu max. 1 godziny od chwili zgłoszenia. SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.ec1lodz.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 Ustawy wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: NORDEA Oddział w Łodzi, ul. Rzgowska 34/36, 93-172 Łódź numer rachunku: 33 1440 1231 0000 0000 0779 2794 z dopiskiem Wadium - postępowanie ZP/17/12/2013. 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem) gwarancji lub poręczenia była trwale złączona z ofertą, a oryginał był składany jako odrębny dokument przed upływem terminu składania ofert (oryginał może znajdować się w tej samej kopercie, co oferta, ale nie może być z nią trwale złączony). 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zapisami art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ec1lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach