Przetargi.pl
Wykonywanie prac geodezyjnych na potrzeby Gminy Koluszki w 2014 roku.

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7256700 , fax. 044 7145840
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65 65
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 044 7256700, fax. 044 7145840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie prac geodezyjnych na potrzeby Gminy Koluszki w 2014 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac i usług geodezyjnych na potrzeby Gminy Koluszki w 2014 roku. W zakres prac objętych niniejszym przetargiem nieograniczonym wchodzi: 1) Podział działki o powierzchni do 1 hektara na dwie działki w ilości 10 podziałów, z dodatkowym uwzględnieniem dopłaty za każdą następną wydzieloną działkę przy dokonywaniu podziału działki w ilości 15 następnych działek.Mapa podziału działki powinna być dokonana w ilości 3 egzemplarzy dla Zamawiającego i po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron. Termin realizacji: nie dłużej niż 3 miesiące od otrzymania zlecenia. 2) Podział działki o powierzchni powyżej 1 hektara na dwie działki w ilości 5 podziałów, z dodatkowym uwzględnieniem dopłaty za każdą następną wydzieloną działkę przy dokonywaniu podziału działki w ilości 10 następnych działek. Wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych - stabilizacja trwała znakami naziemnymi i podziemnymi. Mapa podziału działki powinna być dokonana w ilości 3 egzemplarzy dla Zamawiającego i po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.Termin realizacji: nie dłużej niż 3 miesiące od otrzymania zlecenia. 3) Wznowienie lub wyznaczenie granic działki rolnej lub budowlanej za każdy punkt w ilości 50 punktów. Przyjmuje się, że na każdej działce będzie do okazania (wznowienia ) od 2 do 10 punktów. W zakres wchodzi również dokonanie stabilizacji trwałej wznawianych lub wyznaczanych punktów granicznych znakami naziemnymi i podziemnymi. Wyniki wznowienia lub wyznaczenia punktów granicznych powinny być zamieszczone w protokole - 1 egzemplarz protokołu dla Zamawiającego Termin realizacji: nie dłużej niż 3 miesiące od otrzymania zlecenia. 4) Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomości za pierwsze 2 punkty w ilości 5 działek, z dodatkowym uwzględnieniem dopłaty za każdy następny punkt przy przeprowadzeniu prac za rozgraniczenie danej nieruchomości w ilości 5 punktów. Zamawiający powinien otrzymać sporządzony operat techniczny z przeprowadzonego postępowania rozgraniczeniowego w 1 egzemplarzu. Termin realizacji: nie dłużej niż 6 miesiące od otrzymania zlecenia. 5) Wykonanie map do celów prawnych na 1 działkę w ilości 6 z dodatkowym uwzględnieniem dopłaty za każdą następną działkę przy wykonaniu map do celów prawnych w ilości 10 następnych działek. Wykonanie map do celów prawnych powinno być wykonane w ilości 6 egzemplarzy map. Termin realizacji: nie dłużej niż 3 miesiące od otrzymania zlecenia. 6) Wykonanie map do celów projektowych do 1 ha w ilości 6 map z dodatkowym uwzględnieniem dopłaty za wykonanie map do celów projektowych za każdy następny 1 hektar mapy w ilości 6 dodatkowych hektarów. Wykonanie map do celów projektowych powinno być wykonane w ilości 4 egzemplarzy papierowych oraz w wersji cyfrowej na płycie CD. Termin realizacji: nie dłużej niż 1 miesiąc od daty otrzymania zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach