Przetargi.pl
Usługi pozyskiwania personelu w celu okresowego wykonywania zadań w zakresie utrzymania zieleni i porządku oraz utrzymania zimowego na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 322-91-86, , fax. 68 322-91-11
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Zjednoczenia 110 C
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 322-91-86, , fax. 68 322-91-11
    REGON: 369088434
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pozyskiwania personelu w celu okresowego wykonywania zadań w zakresie utrzymania zieleni i porządku oraz utrzymania zimowego na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: polegająca na kierowaniu 20 pracowników tymczasowych do pracy na rzecz i pod kierownictwem pracodawcy użytkownika. Wymiar czasu pracy: podstawowy 8 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania równoważnego systemu czasu pracy (zgodnie z regulaminem pracy Zamawiającego) lub zmiany podstawowego czasu pracy. Zamawiający ma prawo zwiększać okresowo zakres zatrudnienia o zakres objęty prawem opcji. W ramach prawa opcji Zamawiający ma prawo zwiększyć zakres pracowników wskazany powyżej o 15 pracowników w danym dniu w okresie objętym przedmiotem umowy na podstawie e-mailowego zgłoszenia ze strony Zamawiającego z wyprzedzeniem 2 dni roboczych. Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził od Zamawiającego wykonania części umowy w zakresie prawa opcji w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z całości lub części prawa opcji. Podstawowy czas pracy od 6.45 do 14.45, za wyjątkiem dyżurów w czasie wystąpienia „akcji zimowej” oraz dodatkowych godzin wynikających z potrzeby Zamawiającego. Miejsce świadczenia pracy: teren Zielonej Góry. Wynagrodzenie Wykonawcy (bez uwzględnienia prawa opcji) odpowiada iloczynowi ilości godzin objętych przedmiotem zamówienia (strony przyjmują 368 godzin), ilości pracowników wykonujących przedmiot zamówienia (strony przyjmują 20 pracowników realizujących zadanie podstawowe) oraz stawki jednej roboczo godziny brutto podanej w ofercie. 2. Zakres obowiązków na stanowisku pracownik gospodarczy do prac przy porządku oraz zieleni na terenach miejskich, w tym prac związanych z odśnieżaniem, usuwaniem lodu i śliskości: - sprzątanie, w tym: zbieranie papierów, nieczystości stałych, śmieci wielkogabarytowych, sprzątanie gałęzi i odpadów zielonych - zamiatanie - odśnieżanie, usuwanie lodu, usuwanie śliskości - koszenie trawy oraz wykaszanie chwastów - grabienie liści - przycinanie żywopłotów - pomoc przy przycinaniu i wycince drzew - dodatkowe zadania zlecane przez Zamawiającego 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby czynności wykonywane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, przy utrzymaniu porządku oraz zieleni na terenach miejskich, w tym prac związanych z odśnieżaniem, usuwaniem lodu i śliskości wykonywały osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę w oparciu o art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). Powyższe nie dotyczy pracowników skierowanych do pracy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w oddzielnym załączniku nr 3, pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79620000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi być wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, wydanego przez Marszałka województwa właściwego dla siedziby podmiotu ubiegającego się o wpis, zgodnie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r., o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2016r., poz. 645 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 lipca 2013 r. w sprawie działalności agencji zatrudnienia (Dz. U. 2013, poz. 899).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiazania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert). 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 12.1.2) SIWZ (załącznik nr 2), aktualne na dzień składania oferty oraz b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podwykonawców przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 12.3.4) - 12.3.6), aktualne na dzień ich złożenia, z zastrzeżeniem pkt. 12.6 i 16.2.6. 6) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp: a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 12.1.2) SIWZ (załącznik nr 2), informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby oraz b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 12.3.4) - 12.3.6) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 12.6 i 16.2.6. SIWZ; 7) Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 12.1. – 12.5. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną