Przetargi.pl
„Budowa 24 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przytoczna”

Gmina Przytoczna ogłasza przetarg

  • Adres: 66340 Przytoczna, ul. Rokitniańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7494310 , fax. 095 748 91 13
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytoczna
    ul. Rokitniańska 4
    66340 Przytoczna, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7494310, fax. 095 748 91 13
    REGON: 21096682300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa 24 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przytoczna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego, pn.: „Budowa 24 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przytoczna”, realizowanego w ramach operacji „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Przytoczna poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla miejscowości Goraj, rozbudowę sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Goraj oraz budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Przytoczna”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej – „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”, Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 1) Zakres inwestycji obejmuje: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 24 przydomowych oczyszczalni ścieków, zwanych dalej (POŚ) na terenie Gminy Przytoczna, a mianowicie:  roślinną POŚ dla RLM 4 ze stawem, oznaczoną R1 – 7 kpl.  roślinną POŚ dla RLM 4 z drenażem 1x10m, oznaczoną R2 – 1 kpl.  roślinną POŚ dla RLM 4 z drenażem 2x10m, oznaczoną R3 – 1 kpl.  roślinną POŚ dla RLM 8 ze stawem, oznaczoną R4 – 3 kpl.  roślinną POŚ dla RLM 8 z drenażem 1x10m, oznaczoną R5 – 1 kpl.  roślinną POŚ dla RLM 8 z drenażem 2x10m, oznaczoną R6 – 1 kpl.  drenażową POŚ dla RLM 4 z drenażem 3x14 m, oznaczoną D1 – 3 kpl.  drenażową POŚ dla RLM 4 z przepompownią i drenażem 3x14 m, oznaczoną D2 – 4 kpl.  drenażową POŚ dla RLM 4 z drenażem 4x10 m, oznaczoną D4 – 1 kpl.  drenażową POŚ dla RLM 6 z drenażem 4x15 m, oznaczoną D7 – 1 kpl.  drenażową POŚ dla RLM 6 z przepompownią i drenażem 4x15 m, oznaczoną D8 – 1 kpl. Przydomowe oczyszczalnie ścieków realizowane są, w następujących miejscowościach: Krasne Dłusko (3 kpl.), Strychy (7 kpl.), Dębówko (2 kpl.), Twierdzielewo (1 kpl.), Chełmsko (5 kpl.), Nowa Niedrzwica (4 kpl.), Wierzbno (2 kpl.). 2) Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz opis rozwiązań technicznych przedstawiają następujące dokumenty: a. Dokumentacja projektowa POŚ – 24 kpl. , załącznik nr 8 do SIWZ, b. SWIORB- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla budowy przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażem rozsączającym na terenie Gminy Przytoczna, załącznik nr 9 do SIWZ, c. SWIORB- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla budowy roślinnych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przytoczna, załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Dodatkowe ustalenia: 1) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych, dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy. 2) Wykonawca przed zastosowaniem wyrobu/montażem urządzenia każdorazowo powinien uzyskać akceptację Zamawiającego. W przypadku urządzeń i materiałów wbudowanych przez Wykonawcę, dla których producent udzielił dłuższego okresu gwarancji od umownego, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentów z okresem gwarancji udzielonym przez producenta. 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac etapowo, umożliwiając mieszkańcom dostęp do posesji. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wraz z dokumentacją odbiorową oświadczeń lub protokołów odbioru nieruchomości / działek, na których będą prowadzone jakiekolwiek prace związane z przedmiotową inwestycją. 4) Wszelkie prace w zbliżeniu do istniejącej infrastruktury technicznej należy prowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci. 5) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego. 6) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w SIWZ, w dokumentacji projektowej oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający- w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt- dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zmianami). 4. Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane dokumenty do złożenia wraz z ofertą. 1) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 2) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt.4, ppkt. 1) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 4) Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 4, ppkt. 2) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia- podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych podmiotów, wg załącznika nr 6 do SIWZ (załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów), Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 2. Dodatkowe: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp,– wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1,pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach