Przetargi.pl
Usługi porządkowo-czystościowe w budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce

Sąd Rejonowy w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, Marszałka Józefa Piłsudskiego 7
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 81 12 300
  • Data zamieszczenia: 2022-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Sokółce
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 7
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 85 81 12 300
    REGON: 000321394
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi porządkowo-czystościowe w budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sukcesywne sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Sokółce w sposób sprawny, dokładny i terminowy, umożliwiający funkcjonowanie Sądu od godz. 7:30, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój.2. Zamówieniem objęte jest również usługa sprzątania posesji, utrzymania zieleni i odśnieżania powierzchni komunikacyjnych (chodników, dojazdów, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, schodów zewnętrznych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie (formach) dopuszczonych w ustawie Pzp (art. 97).3. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia.4. Dokument wadialny musi zawierać informację, że stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Rejonowego w Sokółce, w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nr A.021.6.2022 pn. „Usługi porządkowo-czystościowe w budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce”.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z dokumentu wadium musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wraz z oznaczeniem tych Wykonawców.6. Dokument wadialny musi zawierać w swej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego.7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 96 1130 1017 0021 1001 6690 0004 (Bank Gospodarstwa Krajowego) tytułem: „Wadium w procedurze Nr A.021.6.2022”.8. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- brak wymagań w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- brak wymagań w tym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę ubezpieczenia 500.000,00 zł brutto, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie posiadania doświadczenia:- Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie lub wykonuje co najmniej 2 (dwa) zamówienia, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy każde zamówienie, na czynnym/-ch obiekcie/-tach użyteczności publicznej, polegające na świadczeniu usług sprzątania powierzchni biurowych o wartości co najmniej 70 000 zł brutto (siedemdziesiąt tysięcy zł) rocznie każde zamówienie ORAZ- Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie lub wykonuje co najmniej 2 (dwa) zamówienia, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy każde zamówienie, polegające na utrzymaniu terenu (sprzątanie, pielęgnowanie zieleni, odśnieżanie powierzchni komunikacyjnych) o wartości co najmniej 40 000 zł brutto (czterdzieści tysięcy zł) rocznie każde zamówienie.Zamawiający dopuszcza łączenie wykonywania czynności sprzątania oraz utrzymania terenu na podstawie jednej umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach