Przetargi.pl
Usługa sprzątania budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego

BIEBRZAŃSKI PARK NARODOWY ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Osowiec-Twierdza, 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: BIEBRZAŃSKI PARK NARODOWY
    8
    19-110 Osowiec-Twierdza, woj. podlaskie
    REGON: 200667985
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bbpn.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pierwsza część zamówienia dotyczy usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu- Twierdzy 8,1) Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych biura Centrum Edukacji i Zarządzania, części sanitarnej budynku gospodarczego oraz pomieszczenia służbowego w budynku mieszkalnym przy CEiZ będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy jednostki, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie np.: (kasa, archiwum, serwerownia, kancelaria tajna, pokój kadr), gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności pracownika danej komórki organizacyjnej.2) Usługa sprzątania terenów zewnętrznych oraz wykonywanie bieżących czynności w budynku CEIZ, części sanitarnej budynku gospodarczego oraz pomieszczenia służbowego w budynku mieszkalnym, w ramach serwisu dziennego świadczona będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz w sobotę i niedzielę, w czasie dyżurów turystycznych w godzinach od 14.00 do 17.00 , w okresie od 20 kwietnia do 10 września każdego roku. oraz w czasie imprez organizowanych przez Zamawiającego, takich jak: Targi Biebrzańskie i Biebrzańskie Sianokosy przez co najmniej 1 pracownika i związana będzie z:a) utrzymaniem na bieżąco czystości w łazienkach, pokojach biurowych, pokojach gościnnych, pomieszczeniu socjalnym, korytarzach, klatkach schodowych, salach konferencyjnych i salach narad,b) uzupełnianiem papieru toaletowego, ręczników papierowych, dozowników z mydłem oraz dozowników z płynem do dezynfekcji,c) niezwłocznego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.3) Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych Centrum Edukacji Zarządzania w Osowcu-Twierdzy świadczona będzie codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do godziny 19.00.4) Usługa sprzątania domku dla wolontariuszy na polu namiotowym „Bóbr”, oddalonym o 1,7 km od biura będzie wykonywana w ramach potrzeb przez serwis wykonujący usługi w biurze CEiZ, w okresie od 1 maja do 30 września każdego roku.5) Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Zakres usługi sprzątania oraz wykaz powierzchni zostały określone w załączniku nr 8a do SWZ.6) Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, zapachowych, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych.7) Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta.8) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.Druga część zamówienia dotyczy usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń wewnętrznych budynku Terenowego Ośrodka Edukacyjnego Trzyrzeczki zlokalizowanego w Kuderewszczyznie 19, gm. Dąbrowa Białostocka.1) Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych biura zlokalizowanych na parterze budynku (2 pomiesczenia biurowe, 1 socjalne, 1 łazienka, hol) będzie świadczona raz na dwa tygodnie (2 razy w miesiącu). Prace powinny być wykonanie poza godzinami pracy biura tzn. po godzinie 15.30 od poniedziałku do piątku oraz w sobotę i niedzielę.2) Usługa sprzątania pomieszczeń zlokalizowanych na poddaszu budynku (6 pokoi gościnnych i 3 łazienki, korytarz, klatka schodowa) będzie świadczona na zlecenie – zgłoszenie. Prace powinny być wykonanie poza godzinami pracy biura tzn. po godznie 15.30 od poniedziałku do piątku oraz w sobotę i niedzielę w okresie od 1 kwietnia do 31 października. 3) W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 Zamawiajacy powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, który zobowiązny jest przystapić do wyznaczonych prac w następnym dniu po otrzymaniu zlecenia.4) Przewidywana powierzchnia do sprzątnięcia w ciągu miesiąca to 330,00 m2.5) Zamawiający w okresie trwania umowy przewiduje okresowe zwiększenia albo zmniejszenia wykonywania usługi na określonej powierzchni. Zarówno przy zwiększeniu albo zmniejszeniu zakres czynności wymienionych w załączniku nr 8b do SWZ nie ulegnie zmianie. W celach rozliczeniowych przyjmuje się, że cena sprzątania 1m2 powierzchni będzie liczona według ceny jednostkowej podanej w formularzu cenowym.6) W całym okresie trwania umowy zmniejszenie albo zwiększenie wykonania uslugi nie może być większe niż 50% wartości brutto całej umowy. 7) Skorzystanie przez Zamawiajacego z prawa określonego w pkt. 6) nie będzie stanowić zmiany umowy. 8) Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości dopuszczonych w systemach sanitarnych wykorzystujących aktywność biologiczną mikroorganizmów oraz połączonych z przydomową oczyszczalnią ścieków oraz profesjonalnego sprzętu. Zakres usługi sprzątania oraz wykaz powierzchni zostały określone w załączniku nr 8b do SWZ.9) Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, zapachowych, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych.10) Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta.11) Wykonawca powinien używać płynów okażających i środków usuwających kamień, które dopuszczone są do stosowania w biologicznych oczyszczalniach ścieków.12) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.Trzecia część zamówienia dotyczy usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń wewnętrznych sanitariatu na polu biwakowym, dwóch toalet samokompostujących oraz pokoji gościnnych na Grzędach, gm. Goniądz.1) Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych sanitariatu o powierzchni użytkowej 35,08 m2 (WC dla osób niepełnosprawnych, WC damskie, WC męskie, WC przewijak, pomieszczenie gospodarcze) będzie świadczona 3 razy w tygodniu w dniach: poniedziałek, środa i piątek. Prace powinny być wykonanie w godzinach od 13:30 do 15:30 w okresie od 1 kwietnia do 30 września każdego roku.2) Usługa sprzątnięcia toalet samokompostujących będzie świadczona 3 razy w tygodniu, w poniedziałek, środę i piątek. Prace powinny być wykonanie w godzinach od 13:30 do 15:30.3) Usługa sprzątnięcia ww. toalety będzie polegała na myciu i odkażaniu kabiny w środku i na zewnątrz, zasypaniu do zbiornika niewielkiej ilości trocin oraz uzupełnienie papieru toaletowego.4) Usługa sprzątania pomieszczeń zlokalizowanych na poddaszu budynku leśniczówki (4 pokoi gościnnych, 2 łazienek, hol z aneksem kuchennym i schodów) będzie świadczona na zlecenie – zgłoszenie. 5) Maksymalna powierzchnia do sprzątnięcia, o której mowa w pkt. 4) w okresie obowiązywania umowy wynosi to 2 200,00 m2.6) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4 )Zamawiajacy powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, który zobowiązny jest przystapić do wyznaczonych prac w następnym dniu po otrzymaniu zlecenia.7) W celach rozliczeniowych dotyczących prac wykonywanych na podstawie zgłoszenia przyjmuje się cenę sprzątania 1 m2 powierzchni zadeklarowaną przez Wykonawcę w formularzu cenowym.8) Skorzystanie przez Zamawiajacego z prawa określonego w pkt. 6) nie będzie stanowić zmiany umowy. 9) Reazliazacja przedmiotu zamowienia, o której mowa pkt. 4) stanowi prawo opcji i będzie świadczona przez Wykonawcę , w zalezności od potrzeb i woli Zamawiajacego, w całym okresie obowiązywania umowy, a brak realizacji przedmiotu umowy dla powierzchni określonej w pkt. 5) lub części nie może stanowić podstawy do jakich kolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiajacego.10) Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości dopuszczonych w systemach sanitarnych wykorzystujących aktywność biologiczną mikroorganizmów oraz połączonych z przydomową oczyszczalnią ścieków oraz profesjonalnego sprzętu. Zakres usługi sprzątania oraz wykaz powierzchni zostały określone w załączniku nr 8c do SWZ.11) Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, zapachowych, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych.12) Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta.13) Wykonawca powinien używać płynów odkażających i środków usuwających kamień, które dopuszczone są do stosowania w biologicznych oczyszczalniach ścieków.14) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.1.4. zdolności technicznej lub zawodoweja) w odniesieniu do I części:Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał doświadczenie w usłudze sprzątania pomieszczeń biurowych. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał (wykonuje) co najmniej dwie usługi polegające na sprzątaniu obiektu o powierzchni minimum 1000 m2 każda.b) w odniesieniu do II i III części:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.3. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust. 2 ustawy ZamPubl.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach