Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8294440 , fax. 61 8294012
- Data zamieszczenia: 2017-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8294440, fax. 61 8294012
REGON: 1293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi poligraficzne dla Wydawnictwa Naukowego UAM obejmujące: druk offsetowy, oprawę twardą i broszurową - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne dla Wydawnictwa Naukowego UAM obejmujące: druk offsetowy, oprawę twardą i broszurową. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazujący zakres usługi zgodnie ze opisem zawartym w załączniku nr A do SIWZ. Wielkość każdorazowego zamówienia wynikać będzie tylko i wyłącznie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych za pomocą poczty elektronicznej, lub pisma doręczonego Wykonawcy w oryginale bądź wysłanego faksem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. W zamówieniu Zamawiający może wskazać, że Wykonawca będzie zobowiązany odebrać przygotowane do druku materiały wraz z zamówieniem szczegółowo opisującym wymagane parametry (nakład, format, liczba stron, materiały, rodzaj oprawy, czas realizacji zamówienia itp.), w terminie 1 - 2 dni roboczych od otrzymania zamówienia zgłoszonego za pomocą poczty elektronicznej, lub pisma doręczonego Wykonawcy w oryginale bądź wysłanego faksem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, wskazanego w ust. 14, własnym transportem z siedziby Wydawnictwa Naukowego UAM, przy ul. A. Fredry 10, 61-701 Poznań. Realizacja zamówienia w przypadku oprawy broszurowej – 4 dni robocze, w przypadku oprawy twardej 12 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach, na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie ekspresowym. Ekspresowy termin wykonania zamówienia nie przekroczy 10 dni kalendarzowych. Wykonawca dostawczy wraz z ofertą próbki w postaci wydrukowanych przez siebie książek, Wykaz wymaganych próbek został zawarty w rozdziale 6, pkt.6.7 poz. 9 tabeli. Niedostarczenie wraz z ofertą próbek książek skutkować będzie odrzuceniem oferty. Nie ma możliwości uzupełnienia próbek w przypadku, gdy ocena techniczna próbek stanowi kryterium oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.200,00 PLN (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100), Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.01.2018r. godz. 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik, b) Formularz cenowy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik, c) Oświadczenie o niewykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, d) Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 2a do SIWZ (Jeżeli dotyczy), e) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 2b (Jeżeli dotyczy), f) Dowód wniesienia wadium, g) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (Jeżeli dotyczy), h) Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, i) Próbki asortymentu, tj. Wydrukowane przez siebie książki w ilościach: 3 pozycje książkowe wydrukowane metodą offsetową w oprawie broszurowej i twardej, w tym 1 książka o objętości min. 600 stron oraz przykładowo 1 nadbitkę wraz z książką, do której była wykonana. Książki należy dostarczyć wraz z ofertą do siedziby Zamawiającego, ul. H. Wieniawskiego 1, Dział Zamówień Publicznych, 61-712 Poznań (pok. 303) Dostarczone próbki środków do utrzymania czystości będą służyły do oceny ofert w kryterium jakości zgodnie z rozdziałem 13 pkt.3 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa druków. Dostawa artykułów różnych, obuwia i odzieży pracowniczej medycznej i roboczej.
Dodano: 2022-12-31 - Wykonanie i dostawa druków. Dostawa artykułów różnych, obuwia i odzieży pracowniczej medycznej i roboczej.
Dodano: 2022-08-04 - Usługa wydruku materiałów w związku z koniecznością właściwego oznakowania punktów szczepień powszechnych
Dodano: 2021-05-04 - Wydruk banerów i tablic
Dodano: 2021-04-29 - Przygotowanie do druku oraz druk 6 poradników dydaktycznych dla uczestników Projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”
Dodano: 2021-03-07 - Drukowanie i dostawa kopert
Dodano: 2021-01-22 - Wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni „Wieści z Ratusza” w 2021 roku
Dodano: 2021-01-15 - Drukowanie i dostawa kopert
Dodano: 2020-12-14 - Wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni „Wieści z Ratusza” w 2021 roku
Dodano: 2020-12-04 - Przygotowanie do druku oraz druk 6 poradników dydaktycznych dla uczestników Projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”
Dodano: 2020-11-20