Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7568810 , fax. 081 7563941
- Data zamieszczenia: 2016-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
Elizówka 65A 65A
21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
tel. 081 7568810, fax. 081 7563941
REGON: 01061308300082 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi naprawy samochodów służbowych marki Suzuki Vitara eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw i przeglądów samochodów służbowych, eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych: SUZUKI VITARA 1.6 16V 4x4 (88 kW), w ilości 6 sztuk, rok produkcji 2015 Gwarancja producenta do dnia 07.09.2018 rok 2. Szczegółowy wykaz samochodów objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakres usług naprawczych i przeglądów stanowiących przedmiot zamówienia zwanych dalej usługami lub usługami naprawczymi obejmuje: 1) przeglądy okresowe gwarancyjne, 2) naprawy wynikające z przeglądów, 3) naprawy blacharskie i lakiernicze, 4) bieżące naprawy będące wynikiem awarii wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, 5) przeglądy klimatyzacji samochodowych. 4. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się na terenie miasta Lublina lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie z zastrzeżeniem, że w obu przypadkach stacje serwisowe znajdować się będą nie dalej niż 15 km od siedziby Zamawiającego: Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn. 5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż samochody dla których będzie świadczył usługi są objęte gwarancją producenta i sprzedawcy. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia przy użyciu odpowiednich technologii, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów, w sposób gwarantujący, że Zamawiający nie utraci posiadanej gwarancji na samochody. Ze względu, iż Zamawiający korzysta z bezpłatnych napraw gwarancyjnych Wykonawca wykonując naprawę ograniczy ją wyłącznie do napraw nie objętych gwarancją, a w przypadku wykonania napraw gwarancyjnych jest zobowiązany do wykonania ich własnym kosztem bez obciążania Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza by Wykonawca porozumiał się z Podmiotem świadczącym naprawy gwarancyjne i wykonywał za jego zgodą naprawy gwarancyjne obciążając ich kosztem napraw gwarancyjnych Gwaranta. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie usługi naprawcze i przeglądy były wykonywane w stacji serwisowej zapewniającej wykonanie usług zgodnie z normami technologicznymi wymaganymi przez producenta samochodów Zamawiającego, posiadającym wyposażenie i oprogramowanie diagnostyczne pozwalające na prawidłową i pełną diagnostykę pojazdów marki Suzuki. 7. Przeglądy o których mowa w pkt. 3 niniejszego rozdziału będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu określonym przez producenta. 8. Dostarczenie samochodu przez Zamawiającego do stacji obsługi zostanie potwierdzone w dokumencie Zlecenie usługi, który zostanie wydany Zamawiającemu. 9. Przeglądy i naprawy poszczególnych samochodów będą wykonywane w terminie podanym w formularzu ofertowym jako gwarantowany czas naprawy, jednak nie dłuższym niż 8 dni roboczych, przy czym termin przyjęcia przez Wykonawcę samochodu na przegląd lub naprawę nie może być dłuższy niż 3 dni od daty zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście). 10. W przypadku, gdy naprawa samochodu będzie trwała dłużej niż gwarantowany czas naprawy, określony w dniach roboczych, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na zlecenie Zamawiającego sprawnego samochodu zastępczego. 11. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych przez producenta samochodu. Wykonawca oświadcza, że wszystkie materiały eksploatacyjne oraz części zamienne stosowane przy przeglądach i naprawach są wolne od wad prawnych. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej kalkulacji w Zleceniu usługi na wykonanie przeglądu lub naprawy podczas przyjęcia samochodu. Pracownik Zamawiającego po analizie zatwierdzi kalkulację i przekaże Wykonawcy do realizacji (osobiście, mailem lub faksem). Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowej kalkulacji i jej akceptacji wg powyższych zasad w przypadku rozszerzenia zakresu naprawy lub przekroczenia planowanego łącznego kosztu naprawy. 13. Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta samochodu, o oznaczeniach O, Q lub P wg przepisów motoryzacyjnego wyłączenia blokowego GVO. 14. Wykonawca zobowiązywany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych, wynikających z katalogu norm czasowych wyznaczonych przez producenta samochodu lub aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić do wglądu katalog norm czasowych. 15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, by Pracownicy Wykonawcy (lub podwykonawcy) świadczący usługę dla Zamawiającego, łącznie z osobami na zastępstwo, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.)) i posiadali łącznie odpowiednie kwalifikacje do świadczenia usług w zakresie mechaniki, elektryki z elektroniką oraz diagnostyki komputerowej pojazdów marki Suzuki. Pracownicy Wykonawcy świadczący usługę dla Zamawiającego, zatrudnieni na umowę o pracę będą świadczyli usługi w zakresie mechaniki, elektryki z elektroniką oraz diagnostyki komputerowej pojazdów marki Suzuki. 16. Do wykonania usług w zakresie mechaniki, elektryki z elektroniką oraz diagnostyki komputerowej pojazdów marki Suzuki będą kierowani co najmniej trzej pracownicy zatrudnieni na podstawie umów o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.)) i posiadający łącznie odpowiednie kwalifikacje do świadczenia usług w zakresie mechaniki, elektryki z elektroniką oraz diagnostyki komputerowej pojazdów marki Suzuki - zgodnie z oświadczeniem załączonym do oferty (załącznik nr 10 do SIWZ). 17. Najpóźniej w dniu podpisania Umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Wykaz pracowników świadczących Usługi wraz z informacją o podstawie do dysponowania pracownikami zgodnie z załącznikiem nr 4 do Umowy. 18. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami Wykonawcy. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 19. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami Wykonawcy w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 18 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników Wykonawcy na podstawie umowy o pracę. 20. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi a na użyte części zamienne i materiały eksploatacyjne zgodnie z gwarancją przewidzianą przez producenta. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych przez producenta samochodu. 21. Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów (zwiększenie/zmniejszenie) określonych w załączniku nr 1 do SIWZ objętych świadczeniem usług będących przedmiotem zamówienia, w tym zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami. Zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy. zamówienie poniżej 135 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie żąda
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi naprawy samochodów służbowych marki Suzuki Vitara eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych
Dodano: 2016-03-18 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych i blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej
Dodano: 2015-12-15 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej
Dodano: 2014-12-12 - Usługi naprawy samochodów służbowych eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych Zadanie nr 1 - pojazdy marki Dacia Zadanie nr 2 - pojazdy marki Skoda
Dodano: 2014-10-16 - Przeglądy okresowe, usługi serwisowe, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie wraz z Rejonami, z podziałem na 3 części
Dodano: 2014-09-17 - Usługi naprawy samochodów służbowych eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych (pojazdy marki Suzuki, Fiat i Skoda)
Dodano: 2014-07-23 - Usługi serwisowania samochodów służbowych marki Suzuki eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych (2)
Dodano: 2014-05-05 - Usługi serwisowania samochodów służbowych marki Suzuki eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych
Dodano: 2014-04-09 - usługi serwisowania samochodów służbowych eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych (pojazdy marki Suzuki i Fiat)
Dodano: 2014-01-02 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw pogwarancyjnych, pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2013-12-12