Przetargi.pl
Usługi naprawy samochodów służbowych eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych Zadanie nr 1 - pojazdy marki Dacia Zadanie nr 2 - pojazdy marki Skoda

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7568810 , fax. 081 7563941
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
    Elizówka 65A 65A
    21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
    tel. 081 7568810, fax. 081 7563941
    REGON: 01061308300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi naprawy samochodów służbowych eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych Zadanie nr 1 - pojazdy marki Dacia Zadanie nr 2 - pojazdy marki Skoda
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw i przeglądów 20 sztuk samochodów służbowych, eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych: Zadanie 1. DACIA DUSTER 1.6 ( 77 kW), w ilości 10 sztuk, rok produkcji 2012 Gwarancja producenta do dnia 11-10-2015 DACIA DUSTER 1.6 ( 77 kW), w ilości 6 sztuk, rok produkcji 2013 Gwarancja producenta do dnia 17-12-2016 DACIA DUSTER 1.6 ( 77 kW), w ilości 3 sztuk, rok produkcji 2014 Gwarancja obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy. Przykładowe nr VIN samochodów Dacia z danego rocznika: a) Rocznik 2012 - UU1HSDARN47846167 b) Rocznik 2013 - UU1HSDC5G50167773 c) Rocznik 2014 - UU1HSDC5G51061254 Zadanie 2. SKODA OCTAVIA 1.8 ( 132 kW ), w ilości 1 sztuka, rok produkcji 2014 Gwarancja producenta do dnia 17-08-2017 2. Szczegółowy wykaz samochodów objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakres usług naprawczych i przeglądów stanowiących przedmiot zamówienia zwanych dalej usługami lub usługami naprawczymi obejmuje: 1) przeglądy okresowe gwarancyjne, 2) naprawy wynikające z przeglądów, 3) naprawy blacharskie i lakiernicze, 4) bieżące naprawy będące wynikiem awarii wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, 5) przeglądy klimatyzacji samochodowych. 4. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się na terenie miasta Lublina lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie z zastrzeżeniem, że w obu przypadkach stacje serwisowe znajdować się będą nie dalej niż 15 km od siedziby Zamawiającego: Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn. 5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż samochody dla których będzie świadczył usługi są objęte gwarancją producenta i sprzedawcy. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia przy użyciu odpowiednich technologii, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów, w sposób gwarantujący, że Zamawiający nie utraci posiadanej gwarancji na samochody. Ze względu, iż Zamawiający korzysta z bezpłatnych napraw gwarancyjnych Wykonawca wykonując naprawę ograniczy ją wyłącznie do napraw nie objętych gwarancją, a w przypadku wykonania napraw gwarancyjnych jest zobowiązany do wykonania ich własnym kosztem bez obciążania Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza by Wykonawca porozumiał się z Podmiotem świadczącym naprawy gwarancyjne i wykonywał za jego zgodą naprawy gwarancyjne obciążając ich kosztem napraw gwarancyjnych Gwaranta. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie usługi naprawcze i przeglądy były wykonywane w stacji serwisowej zapewniającej wykonanie usług zgodnie z normami technologicznymi wymaganymi przez producenta samochodów Zamawiającego, posiadającym wyposażenie i oprogramowanie diagnostyczne pozwalające na prawidłową i pełną diagnostykę pojazdów marki Dacia (Zadanie nr 1) i marki Skoda (Zadanie nr 2). 7. Przeglądy o których mowa w pkt. 3 niniejszego rozdziału będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu określonym przez producenta. 8. Dostarczenie samochodu przez Zamawiającego do stacji obsługi zostanie potwierdzone w dokumencie Zlecenie usługi, który zostanie wydany Zamawiającemu. 9. Przeglądy i naprawy poszczególnych samochodów będą wykonywane w terminach uzgodnionych każdorazowo przez strony, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, przy czym termin przyjęcia przez Wykonawcę samochodu na przegląd lub naprawę nie może być dłuższy niż 3 dni od daty zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście). 10. W przypadku, gdy naprawa samochodu będzie trwała dłużej niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na zlecenie Zamawiającego sprawnego samochodu zastępczego. 11. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych przez producenta samochodu. Wykonawca oświadcza, że wszystkie materiały eksploatacyjne oraz części zamienne stosowane przy przeglądach i naprawach są wolne od wad prawnych. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej kalkulacji w Zleceniu usługi na wykonanie przeglądu lub naprawy podczas przyjęcia samochodu. Pracownik Zamawiającego po analizie zatwierdzi kalkulację i przekaże Wykonawcy do realizacji (osobiście, mailem lub faksem). Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowej kalkulacji i jej akceptacji wg powyższych zasad w przypadku rozszerzenia zakresu naprawy lub przekroczenia planowanego łącznego kosztu naprawy. 13. Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta samochodu, o oznaczeniach O, Q lub P wg przepisów motoryzacyjnego wyłączenia blokowego GVO. 14. Wykonawca zobowiązywany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych, wynikających z katalogu norm czasowych wyznaczonych przez producenta samochodu lub aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić do wglądu katalog norm czasowych. 15. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi a na użyte części zamienne i materiały eksploatacyjne zgodnie z gwarancją przewidzianą przez producenta. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych przez producenta samochodu. 16. Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6A i 6B do niniejszej Specyfikacji. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów (zwiększenie/zmniejszenie) określonych w załączniku nr 1 do SIWZ objętych świadczeniem usług będących przedmiotem zamówienia, w tym zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami. Zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy. Zamówienie poniżej 134 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie żąda

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach