Przetargi.pl
Usługi frezowania pni w pasach drogowych RDW Biała Podlaska

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 438 188 , fax. 833 438 183
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 438 188, fax. 833 438 183
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi frezowania pni w pasach drogowych RDW Biała Podlaska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na frezowaniu pni w pasach drogowych RDW Biała Podlaska Kod Słownika Zamówień CPV: 71333000-1 Mechaniczne usługi inżynieryjne 2. Zamówienie obejmuje mechaniczne frezowanie pni przy drodze wojewódzkiej nr 807 na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie na głębokość min. 40 cm poniżej poziomu terenu wraz z rozplantowaniem ręcznym (w miejscu frezowanego pnia) do poziomu istniejącego terenu oraz uprzątnięcie i zagospodarowanie nadmiaru materiału z frezowania przez Wykonawcę. Wymienione pnie występują na odcinku drogi wojewódzkiej nr 807 od km 39+642 do km 54+633 mechaniczne frezowanie pni w ilości maksymalnej 86 szt. 3. Szczegółową lokalizację i wymogi dotyczące frezowania pni przedstawiono w ST oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac i oznakowanie miejsca robót na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem na drogach wojewódzkich i stosowania go w trakcie realizacji robót. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanej usługi zgodnie projektem organizacji ruchu, o którym mowa w ust. 4. 6. Za wszelkie szkody spowodowane przy wykonywaniu przedmiotowych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich Umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 8. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 20 tys. złotych na jedno i wszystkie zdarzenia. 9. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej przy protokólarnym przekazaniu/przejęciu pasa drogowego i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 10. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki (w tym i transportowe), sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. 11. Wykonawca odpowiada za wykonywanie usług zgodnie z zasadami BHP i przepisami ruchu drogowego. 12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenach realizacji usług i w ich okolicy. 13. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu materiałów i sprzętu innego niż określony w ST zaproponowane w ofercie pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest w druku oferty przetargowej wskazać, że oferuje rozwiązania równoważne. 14. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców oraz wartość części usługi. 15. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez pojazdy wykonujące w/w usługi, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę ryczałtową. 16. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w pkt. XXII.3. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. 17. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71333000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2018 poz. 2187 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach