Przetargi.pl
RDW w Chełmie, usługi ścinki poboczy.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Lwowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 603 123 , fax. 825 603 123
  • Data zamieszczenia: 2018-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie
    ul. Lwowska 24
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 603 123, fax. 825 603 123
    REGON: 16771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RDW w Chełmie, usługi ścinki poboczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Ø RDW w Chełmie, usługi ścinki poboczy. CPV – 71333000-1 Mechaniczne usługi inżynieryjne 2. Usługi wykonywane będą w ciągu drogi wojewódzkiej: • nr 837 odc. Piaski – Żółkiewka – Kol. Emska od km 6+200 do km 30+400, 3. Zakres i lokalizacja usług obejmuje: Ścinka poboczy gruntowych 1. Droga nr 837 odc. Piaski – Żółkiewka – Kol. Emska a. od km 6+200 do km 6+380 strona prawa drogi - długość odcinka -180 m -szerokość pobocza – 1,5 m - grubość ścinania – 0,15 m (1,50 x 180m)x 0,15 = 40,50 m3 - powierzchnia robót (1,5x180m) = 270 m2 b. od km 7+280 do km 7+420 strona lewa i prawa drogi - długość odcinka – 140 mx2=280 m - szerokość pobocza – 1,5 m - grubość ścinania – 0,15 m (1,5 x 280m) x 0,15 = 63 m3 - powierzchnia robót (1,5 x 280m) = 420 m2 c. od km 9+000 do km 9+100 strona prawa drogi - długość odcinka - 100 m - szerokość pobocza – 1,5 m - grubość ścinania – 0,15 m (1,5 x100 m) x 0,15 = 22,50 m3 - powierzchnia robót (1,5x100 m)= 150 m2 d. od km 10+240 do km 10+300 strona lewa drogi - długość odcinka – 60 m - szerokość pobocza – 2,00 m - grubość ścinania – 0,15 m (2,0 x 60 m) x 0,15 = 18,00 m3 - powierzchnia robót (2,0 x 60m)= 120 m2 e. od km 11+100 do km 11+400 strona lewa i prawa drogi - długość odcinka – 300m x 2= 600m - szerokość pobocza – 1,5 m -grubość ścinania – 0,15 m (1,5x600m) x 0,15 = 135,00 m3 - powierzchnia robót (1,5x600m) = 900 m2 f. od km 12+400 do km 12+800 strona prawa i lewa drogi - długość odcinka – 400m x 2= 800m - szerokość pobocza – 1,5 m -grubość ścinania – 0,15 m (1,5x600m) x 0,15 = 180,00 m3 - powierzchnia robót (1,5x800m) = 1 200 m2 g. od km 16+200 do km 16+900 strona prawa i lewa drogi - długość odcinka 700 m x 2= 1 400,00 m - szerokość pobocza – 2,00 m - grubość ścinania - 0,15 m (2,0x1400,00m)x 0,15 = 420,00 m3 - powierzchnia robót (2,0 x1400,00m) = 2 800,00 m2 h. od km 18+400 do km 18+810 strona prawa i lewa drogi - długość odcinka 410 m x 2= 820,00 m - szerokość pobocza – 1,5 m - grubość ścinania - 0,15 m (1,5 x 820,00 m)x 0,15 = 184,50 m3 - powierzchnia robót (1,5 x 820,00m) = 900,00 m2 i. od km 21+100 do km 22+600 strona lewa i prawa drogi - długość odcinka 1500 m x 2= 3 000,00 m - szerokość pobocza – 1,5 m - grubość ścinania - 0,15 m (1,5 x 3000,00 m)x 0,15 = 675,00 m3 - powierzchnia robót (1,5 x 3000,00m) = 4500,00 m2 j. od km 29+800 do km 30+400 strona lewa drogi - długość odcinka - 600,00 m - szerokość pobocza – 1,5 m - grubość ścinania - 0,15 m (1,5 x 600,00 m)x 0,15 = 135,00 m3 - powierzchnia robót (1,5 x 600,00m) = 900,00 m2 Zestawienie ilości robót : - ścinka zawyżonych poboczy gruntowych – 7 840,00 m / 1873,50 m3/12490 m2 - uśredniona grubość ścinania – 15 cm Urobek Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie lub wbuduje w drogę wg wskazań Zamawiającego. 3. Wykonawca winien dysponować sprzętem do wywozu śmieci i nieczystości, zabrania się spalania śmieci. Zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21) lub powierzyć tę czynność przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. Na potwierdzenie prawidłowego zagospodarowania odpadów Wykonawca przedłoży w terminie 10 dni po upływie miesiąca, w którym wykonywał usługę dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów. 4. Lokalizacja prac objętych zamówieniem oraz szczegółowy opis wykonania przedmiotu umowy zawarto w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. 5. Usługi należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi wykonania i odbioru usług w sposób gwarantujący należytą jakość. 6. Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu pasa drogowego od Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych usług objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Przed przystąpieniem do wykonywania usług Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług). 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXII.4 SIWZ w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71333000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie złotych: tysiąc złotych 00/100 ). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: • Pieniądzu; • Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • Gwarancjach bankowych; • Gwarancjach ubezpieczeniowych; • Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w PKO Bank Polski S.A. na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 6. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dóg Wojewódzkich w Chełmie, ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenia (załącznik B i C) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. VII.1. SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. VII.1. oraz w pkt. VII.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia. 4. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI SIWZ. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika D. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w formie oryginału. 8. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa. ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach