Przetargi.pl
USŁUGI EDUKACYJNE W RAMACH PROJEKTU: WYGRYWAMY NA STARCIE - DOSTRZEGAMY I POMAGAMY UCZNIOM GMINY BIECZ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO - ZADANIE PN. W KRAINIE SŁÓW I LITER ZAJĘCIA DLA DZIECI ZE SPECJALNYMI TRUDNOŚCIAMI W CZYTANIU I PISANIU W TYM ZAGROŻONYCH RYZYKIEM DYSLEKSJI

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-340 Biecz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4471113 , fax. 013 4471113
  • Data zamieszczenia: 2012-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1 1
    38-340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 013 4471113, fax. 013 4471113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI EDUKACYJNE W RAMACH PROJEKTU: WYGRYWAMY NA STARCIE - DOSTRZEGAMY I POMAGAMY UCZNIOM GMINY BIECZ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO - ZADANIE PN. W KRAINIE SŁÓW I LITER ZAJĘCIA DLA DZIECI ZE SPECJALNYMI TRUDNOŚCIAMI W CZYTANIU I PISANIU W TYM ZAGROŻONYCH RYZYKIEM DYSLEKSJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne w ramach projektu WYGRYWAMY NA STARCIE - dostrzegamy i pomagamy uczniom Gminy Biecz w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - zadanie pn. W krainie słów i liter zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest praca z uczniami klas I - III szkół podstawowych mającymi trudności w czytaniu i pisaniu. Dotyczy eliminowania przyczyn i objawów, niepowodzeń szkolnych oraz zawiera sposoby ich przezwyciężania. Cele ogólne to eliminowanie niepowodzeń szkolnych, wyrównywanie istniejących braków, stworzenie możliwości rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego dziecka na miarę indywidualnych możliwości. Cele szczegółowe obejmują mówienie i słuchanie, czytanie, pisanie, stosowanie wiedzy i umiejętności. Metody pracy oparte są na ćwiczeniach, które wspierają i stymulują naturalny rozwój dziecka - stosowane są metody aktywne. Praca na zajęciach jest indywidualizowana, zadania są dostosowane do możliwości dzieci, trudności są stopniowane. Utrwalane są prawidłowe umiejętności. Czas zajęć jest dostosowany do możliwości uczniów, a mobilizacja do wykonywania zadań polega na stosowaniu różnorodnych zabawi ćwiczeń oraz różnych form pracy. Oczekiwane efekty to umiejętność i poprawność zapisu liter, prawidłowe przepisywanie tekstu, poprawne pisanie tekstów z pamięci, stosowanie zasad ortograficznych. Ponadto uczeń potrafi samodzielnie dostrzegać i korygować błędy, dokonuje analizy i syntezy słuchowej wyrazów, dobrze czyta i rozumie czytany tekst. Dziecko samodzielnie układa i zapisuje wypowiedzi, chętnie i poprawnie wypowiada się stosując wzbogacony słownik, potrafi nauczyć się krótkich tekstów na pamięć. Ważne jest także, by nauczyć dziecko panować nad stresem związanym z czytaniem i pisaniem. Sposoby ewaluacji to diagnoza wstępna - dotyczy rozpoznania stanu wiedzy i możliwości oraz specyficznych potrzeb edukacyjnych uczestników zajęć. Diagnoza bieżąca to szczegółowe rozpoznawanie osiągnięć i diagnoza sumująca, gdzie następuje pomiar osiągnięć ucznia pod koniec roku szkolnego. Osiągnięcia uczniów badane są przez prowadzenie dokumentacji, materiały pracy indywidualnej, rozmowy z nauczycielami uczącymi i prezentacja dokonań uczniów na forum grupy. 2.2. Wykonawca wykonywać będzie powierzone obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć, prowadzonych bezpośrednio po zajęciach lekcyjnych (od poniedziałku do piątku). Zajęcia prowadzone będą w formie godzin lekcyjnych tj. po 45 min. 2.3. Za bieżący nadzór na realizacją usług odpowiedzialni będą dyrektorzy poszczególnych szkół. 2.4. Wykonawca zobowiązany będzie do: przeprowadzenie wybranych przez siebie zajęć, dokumentowania zajęć w dzienniku zajęć, prowadzenia kart - rozliczenie czasu pracy, prowadzenia dokumentacji z zajęć (karty pracy, zdjęcia), przygotowywanie pomocy dydaktycznych na zajęcia, ewaluacji zajęć w formie pisemnej, prezentacji osiągnięć uczniów, współudziału w organizacji konkursów dla uczniów. 2.5. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania dyrektora danej szkoły w zakresie oceny postępów i osiągnięć uczniów uczestniczących w zajęciach. 2.6. Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony powierzonego mienia przed szkodami pod rygorem osobistej odpowiedzialności materialnej z tytułu niedochowania tego obowiązku. 2.7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w trakcie trwania zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.biecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach