Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Mickiewicza 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 870 90 10 , fax. 33 870 90 10
  • Data zamieszczenia: 2016-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Mickiewicza 15 15
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 33 870 90 10, fax. 33 870 90 10
    REGON: 35701149300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Przedmiot zamówienia będzie realizowany jako zadanie projektu POMOST realizowanego na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny. Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania z przedmiotem zamówienia opisanym w niniejszej SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie następujących kursów: Zadanie Nr 1 Kurs wizażu ze stylizacją paznokci 3- osoby, 40- godzin, Zadanie Nr 2 Kurs opiekuna osoby starszej i dzieci ,1-osoba-30 godzin, Zadanie Nr 3 Kurs edytorstwa współczesnego 1-osoba, 40-godzin, Zadanie Nr 4 Kurs nowoczesnych technik strzyżenia 1 osoba 40- godzin, Zadanie Nr 5 Kurs fotografii 1 osoba,30-godzin, Zadanie Nr 6 Kurs profesjonalnego sprzątania 3 osoby, 30-godzin, Zadanie Nr 7 Kurs trenera personalnego 2 osoby, 60 godzin, Zadanie Nr 8 Kurs kucharski 1 osoba, 30 godzin, Zadanie Nr 9 Kurs kelnerski 1osoba, 30 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówień z pkt. 3.4 SIWZ. Zadanie Nr 1- Kurs wizażu ze stylizacją paznokci. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu ze stylizacją paznokci dla grupy 3 uczestników projektu - osób związanych z pieczą zastępczą. Kurs będzie przeprowadzany na terenie Wadowic, z częstotliwością jeden raz w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 3 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 40 godzin zajęć. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być dostoswane do potrzeb grupy i uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW wszystkich uczestników kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: kosmetyka: budowa skóry i rodzaje cery, henna, regulacja brwi, depilacja, zabiegi pielęgnacyjne: peelingi, maski, masaż skóry, wizaż - rodzaje makijażu, przygotowanie skóry do makijażu, analiza kolorystyczna, stylizacja paznokci: manicure i pedicure, metody przedłużania paznokci metodą żelową, zdobnictwo paznokci, stylizacja ubioru- dopasowanie stroju do sylwetki i obowiązujących trendów, inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 2- Kurs opiekuna osoby starszej i dzieci. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu opiekuna osoby starszej i dzieci dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 3 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: pielęgnacja osób starszych i dzieci, pierwsza pomoc przedmedyczna, znaczenie rehabilitacji, relaksacja (w tym masaż) osób starszych, ryzyko urazów kręgosłupa przy wykonywaniu czynności opiekuńczo-pielęgnacyjnych, znaczenie komunikacji w pracy z osobami starszymi i dziećmi, podstawy dietetyki i żywienia, inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 3- Kurs edytorstwa współczesnego. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu edytorstwa współczesnego dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą. . Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 40 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Część praktyczna kursu powinna być przeprowadzona przy wykorzystaniu nowoczesnych technik przekazywania wiedzy, np. w formie prezentacji, multimedialnej z wykorzystaniem ćwiczeń wykonywanych przez uczestnika. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: podstawowe zagadnienia dotyczące struktury organizacyjnej różnego rodzaju wydawnictw, podstawy edytorstwa, podstawy prawa autorskiego i praw pokrewnych, podstawy redagowania merytorycznego, formalno- porządkowego, językowego i korekty, kultura języka i wybrane zagadnienia poprawności językowej, podstawy redakcji technicznej, podstawy typografii, podstawy grafiki wydawniczej, kalkulacja wydawnicza i poligraficzna, inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 4- Kurs nowoczesnych technik strzyżenia. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu nowoczesnych metod strzyżenia dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą. Uczestnikiem kursu jest osoba, która zna podstawy fryzjerstwa. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 40 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie wykonania: Dwóch fryzur długich strzyżenie symetryczne lub asymetryczne ,różne sposoby cieniowania, Dwóch fryzur średnich strzyżenie symetryczne lub asymetryczne, bob cieniowany lub klasyczny, Dwóch fryzur krótkich strzyżenie klasyczne lub asymetryczne, Dwóch fryzur męskich strzyżenie klasyczne lub irokez cieniowanie włosów średnich, Dwóch fryzur awangardowych strzyżenia symetryczne lub asymetryczne strzyżenia bryłowe lub cieniowane, inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 5- Kurs fotografii.. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu fotografii dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Kurs będzie przeprowadzany przy użyciu sprzętu Wykonawcy (aparat fotograficzny, komputer, program do obróbki cyfrowej zdjęć, samochód do wyjazdu w plener, itp.). W przypadku posiadania przez uczestnika kursu aparatu fotograficznego, uczestnik może z niego korzystać. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: czas, czułość, przesłona, tryby pracy; bilans bieli, histogram, pomiar światła, kompensacja ekspozycji; kompozycja; fotografia nocna; portret; wywołanie pliku RAW; obróbka cyfrowa; użycie lampy błyskowej; street photo; ciemnia; fotografia reportażowa; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 6- Kurs profesjonalnego sprzątania: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu profesjonalnego sprzątania dla grupy 3 uczestników projektu -osób niepełnosprawnych. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością jeden raz w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być dostoswane do potrzeb grupy i uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Program szkolenia powinien obejmować między innymi następujące zagadnienia: utrzymanie czystości w obiektach; środki chemiczne ich rodzaje i zastosowanie; podstawowe zasady sprzątania; kontrolowanie i ocena jakości wykonanej pracy; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 7- Kurs trenera personalnego. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu trenera personalnego dla grupy 2 uczestników projektu -osób związanych z pieczą zastępczą. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 4 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 60 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być dostoswane do potrzeb grupy i uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Program szkolenia powinien obejmować między innymi następujące zagadnienia: Teoria: Podstawy anatomii; Anatomia funkcjonalna oraz sposoby aktywizacji i rozluźniania mięśni; Wpływ wysiłku fizycznego na organizm człowieka i na jego funkcjonowanie; Teoria i podstawy treningu siłowego i funkcjonalnego; Zasady doboru ćwiczeń i intensywności treningu w zależności od wieku i jednostki chorobowej; Obecne trendy treningu funkcjonalnego; Żywienie, dieta i suplementacja; Działanie marketingowe, promocja osobista i pozyskiwanie klientów; Praktyka: Prawidłowa rozgrzewka dostosowana do rodzaju i intensywności treningu; Trening siłowy na każdą grupę mięśniową; Ćwiczenia w pozycjach izolowanych; Nowoczesne trendy i formy treningu funkcjonalnego; Prowadzenie przykładowych treningów przez kursantów; Stretching i relaksacja mięśni po treningu; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 8- Kurs kucharski. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kucharskiego dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 3 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Program szkolenia powinien obejmować między innymi następujące zagadnienia: Składniki odżywcze i ich rola w organizmie; Gospodarka wodna organizmu; Gospodarka energetyczna organizmu; Normy żywienia i wyżywienia; Higiena i ochrona zdrowia, przechowywanie żywności, utrzymanie czystości; Ogólne zasady bhp; Przyjęcie towaru i sposób magazynowania; Obróbka brudna i czysta produktów; Obróbka cieplna warzyw i owoców; Zasady komponowania potraw; Planowanie, rozliczanie i kalkulacja produkcji potraw ,planowanie zakupów; Sporządzanie potraw dietetycznych; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 9- Kurs kelnerski. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kelnera dla 1 uczestnika projektu -osoby niepełnosprawnej. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: Profesjonalna postawa kelnera; Zasady funkcjonowania restauracji; Przygotowanie stanowiska pracy; Prezentacja zastawy stołowej; Bielizna stołowa oraz profesjonalne składanie serwetek; Nakrywanie do stołu, różne warianty menu; Obsługa Gości restauracyjnych indywidualnych; Techniki kelnerskie; Rodzaje serwisu i ich zastosowanie; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Wspólne postanowienia dla wszystkich zadań. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia listy obecności uczestników szkolenia oraz do informowania Zamawiającego o nieobecnościach każdego z uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od uczestnika potwierdzenie otrzymanych materiałów oraz poczęstunku. Uzyskane potwierdzenie Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Zamawiający opracuje wzory dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 i przekaże je Wykonawcy do stosowania. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu list obecności oraz potwierdzeń odbioru poczęstunku, w terminie do 5 dnia następnego miesiąca po zakończeniu danego miesiąca szkolenia. Z uzasadnionych przyczyn, na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany personelu szkolącego na inny ale posiadający doświadczenie wymagane w SIWZ, gwarantującego należyte i terminowe prowadzenie szkoleń. Wykonawca zapewni osobę, która będzie koordynatorem szkoleń dla zapewnienia prawidłowej organizacji przedmiotu zamówienia oraz kontaktów z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość aby koordynatorem była jednocześnie osoba prowadząca dany kurs. Za szkody nieumyślnie wyrządzone przez uczestnika podczas trwania kursu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy czy innych podmiotów, które będą dotyczyły realizacji zamówienia, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia karty czasu pracy (listy obecności) w ramach niniejszego projektu oraz zbiorczej karty czasu pracy w systemie miesięcznym, tj. ewidencji godzin i zadań (dotyczy umów o pracę/mianowania, umów zlecenia oraz umów o dzieło z wyłączeniem umów, w wyniku których następuje wykonanie oznaczonego dzieła np. raportu z badania czy ekspertyzy) potwierdzającej zaangażowanie we wszystkich formach aktywności zawodowej. Wzór kart, o których mowa w pkt. 3.6. ppkt 9 będzie przygotowany przez Zamawiającego. Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy/osób (tj. w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia) w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, innych podmiotów nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o każdej zmianie zaangażowania w realizację projektów NSRO. Po zakończeniu kursu, Wykonawca wyda uczestnikowi zaświadczenie o odbyciu kursu - certyfikat z widniejącymi logotypami EFS, znakiem Funduszy Europejskich - Program Regionalny oraz oficjalnym logiem województwa małopolskiego, jak również z logo Zamawiającego. Kopie certyfikatów Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia logiem Europejskiego Funduszu Społecznego, logiem zamawiającego, znakiem Funduszy Europejskich- Program Regionalny oraz oficjalnym logiem województwa małopolskiego, zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji wszystkich dokumentów sporządzonych w ramach realizacji zamówienia a także oznaczenia miejsca prowadzenia zajęć - tablicą dostarczoną przez Zamawiającego. Zakończenie danego kursu będzie stwierdzone protokołem zdawczo -odbiorczym, stwierdzającym prawidłowe wykonanie danego zadania, na podstawie dokumentów, które Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu, tj. list obecności uczestników, kart casu pracy, poświadczeń uczestników o odbiorze materiałów czy poczęstunku, kopii ubezpieczeń, kopii certyfikatów itp.- w stosunku do danego zadania. Płatność za przeprowadzenie danego kursu odbędzie się po jego zakończeniu na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury lub rachunku z 30-dniowym terminem płatności na rachunek bankowy Wykonawcy. Podstawą wystawienia faktury/rachunku będzie protokół zdawczo -odbiorczy, o którym mowa w pkt. 3.6. ppkt. 14 SIWZ. Zamawiający wyklucza dokonywanie rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestników kursów oraz Zamawiającego a także ochrony innych informacji przekazanych przez Zamawiającego, a koniecznych do realizacji przedmiotu umowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek stosowania wszelkich formalności, procedur, zabezpieczeń w ww. zakresie, przewidzianych przepisami ustawy o ochronie danych osobowych i dostępie do informacji publicznej. Wszelkie należności wynikające z niniejszej umowy objęte są zakazem sprzedaży oraz cesji wierzytelności (w tym również odsetek) i nie mogą być przelane na rzecz osób trzecich bez zgody Zamawiającego. Regulacje dotyczące zmiany ilości uczestników (skreślenia z listy, rezygnacji z kursu, nieprzystąpienia do kursu uczestnika): Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników szkolenia, w uzasadnionych sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, np. choroba uczestnika, rezygnacja z kursu itp. Wykonawca może skreślić osobę z listy uczestników, wyłącznie na wniosek Zamawiającego. W przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy uczestników w trakcie trwania kursu, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonywany czas szkolenia w stosunku do tego uczestnika, liczony w godzinach, zgodnie z ceną za 1 godzinę za 1 uczestnika przedstawioną w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający ma prawo wprowadzenia nowej osoby z chwilą rezygnacji lub skreślenia z zajęć którejkolwiek z osób zakwalifikowanych przez Zamawiającego, w każdym czasie przed rozpoczęciem kursu, w przypadku rezygnacji lub skreślenia uczestnika w trakcie kursu, wprowadzenie nowej osoby będzie możliwe, tylko w przypadku, gdy uczestnik nie wykorzystał żadnej godziny i jeżeli czas, który pozostaje do końca trwania niniejszej umowy pozwoli na realizację całego kursu, zgodnie z opisem w SIWZ. W przypadku rezygnacji z kursu (przed jego rozpoczęciem) osoby, gdzie jest jeden uczestnik, Zamawiający będzie rekrutował w to miejsce innego uczestnika. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego rekrutacja okaże się bezskuteczna, to Wykonawca nie będzie przeprowadzał danego kursu i nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy za ten kurs nie przysługuje wynagrodzenie. Jednakże Zamawiający zastrzega, że przypadki określone w niniejszym punkcie mogą się wydarzyć maksymalnie w 4 kursach prowadzonych dla 1 osoby. W przypadku szkoleń, gdzie jest więcej niż 1 uczestnik, przed rozpoczęciem kursu zrezygnuje uczestnik lub do niego nie przystąpi i rekrutacja nowych uczestników okaże się bezskuteczna Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za faktyczną ilość uczestników kursu, liczoną jako iloczyn stawki za kurs dla jednego uczestnika i ilości uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Elastycznośc harmonogramu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach