Przetargi.pl
Usługi digitalizacji obiektów bibliotecznych ze zbiorów Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu

Muzeum Górnośląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, pl. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2813401, 2818294
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Górnośląskie
    pl. Jana III Sobieskiego 2
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 2813401, 2818294
    REGON: 27845100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi digitalizacji obiektów bibliotecznych ze zbiorów Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa digitalizacji ok. 210 obiektów bibliotecznych (wartość określona z precyzją ± 10 obiektów), w znaczącej części – starodruków, o łącznej ilości 74.000 stron (wartość określona z precyzją ± 500 stron) polegająca na: a) Wykonaniu ok. 74.000 plików skanów obiektów bibliotecznych w formacie TIFF. Wymagania techniczne dotyczące wykonania plików TIFF zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ. b) Konwersji wykonanych plików TIFF do plików prezentacyjnych w formacie PDF. Wymagania techniczne dotyczące sposobu konwersji do formatu prezentacyjnego oraz wykonania plików PDF zostały opisane załączniku nr 3 do SIWZ. c) Konwersji wykonanych plików TIFF do plików prezentacyjnych w formacie JPEG. Wymagania techniczne dotyczące sposobu konwersji do formatu prezentacyjnego oraz wykonania plików JPEG zostały opisane załączniku nr 3 do SIWZ. d) Rozpoznaniu tekstu na zdigitalizowanych stronach kolejnych obiektów bibliotecznych, który w odniesieniu do wszystkich lub znaczącej ilości stron dotyczy alfabetu hebrajskiego z pisownią od prawej do lewej, osadzeniu go w plikach prezentacyjnych PDF oraz zapisaniu pod postacią tekstowych plików XML zgodnie z wymogami standardu ALTO v. 4.0 lub nowszej. Wymagania jakościowe dotyczące sposobu wykonania rozpoznania tekstu opisano w załączniku 4 do SIWZ. e) Wykonaniu metadanych zewnętrznych opisujących z osobna każdy zdigitalizowany obiekt, złożonych z metadanych : deskryptywnych, strukturalnych, administracyjno-technicznych, konserwatorskich oraz transferowych. W zewnętrznych metadanych publikacji opisane będą właściwości każdego wykonanego pliku (graficznego jak i tekstowego) dotyczącego tego obiektu. Postać wykonanych metadanych zewnętrznych musi odpowiadać wymogom standardów METS, MODS, MARCXML, PREMIS, PAIS, MIX, textMD. Wymóg ten nie dotyczy pliku miniatury i testowego pliku skanu. Wymagania techniczne dotyczące sposobu wykonania metadanych zewnętrznych opisano w załączniku nr 5 do SIWZ. f) Wykonaniu - w oparciu o metadane zewnętrzne - metadanych wewnętrznych, które zostaną osadzone w plikach prezentacyjnych, o których mowa w punktach b) i c) oraz w plikach macierzystych, o których mowa w punkcie a). Postać osadzonych w plikach metadanych wewnętrznych musi odpowiadać wymogom standardów EXIF oraz XMP. Wymagania techniczne dotyczące sposobu wykonania metadanych wewnętrznych opisano w załączniku nr 6 do SIWZ. g) Wykonaniu – dla każdego obiektu cyfrowego – pliku miniatury graficznej zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 3 do SIWZ. h) Wykonaniu pliku zestawienia zbiorczego w formacie arkusza kalkulacyjnego. Sposób wykonania pliku zestawienia zbiorczego opisano w załączniku nr 7 do SIWZ. i) Wykonany przedmiot zamówienia zapisany zostanie przez Wykonawcę na nośnikach udostępnionych przez Zamawiającego. Nazewnictwo wykonanych plików oraz pożądaną strukturę katalogów opisano w załączniku nr 8 do SIWZ. Opis obiektów bibliotecznych przeznaczonych do zdigitalizowania oraz stan ich zachowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79999100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset. zł 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 7b Ustawy. 3. Zgodnie z art. 45 PZP wadium może być wniesione w następujących formach: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BŚK II o/Bytom 96 1050 1230 1000 0002 0376 1796 do dnia 14.09.2018 r. do godz. 9.30 z wpisaniem na tytule przelewu „wadium w przetargu na digitalizację”. Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium w pozostałych formach (w oryginale) wnosić można w siedzibie Zamawiającego, pok. 17 codziennie w godz. 8:30-15:00 do dnia 14.09.2018 r. do godz. 9.30. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. Postanowienia powyższe mają zastosowanie również do poręczeń. 7. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcom w przypadkach określonych w art. 46 ust.1-2 PZP i na warunkach określanych w art. 46 ust. 4 w/w ustawy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na podst. art 46 ust. 3 PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 w/w ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach