Przetargi.pl
Przeprowadzenie digitalizacji zbiorów Miasta Ustroń w ramach projektu pn. „Cyfrowy Ustroń – informacje na wyciągnięcie ręki” współfinansowanego z Unii Europejskiej RPO WSL na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej II Cyfrowe Śląskie, Działania 2.1 Wsparcie Rozwoju cyfrowych usług publicznych

Miasto Ustroń ogłasza przetarg

  • Adres: 43450 Ustroń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 579 300 , fax. 0-33 857 93 30
  • Data zamieszczenia: 2018-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ustroń
    Rynek 1
    43450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 338 579 300, fax. 0-33 857 93 30
    REGON: 7218234400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie digitalizacji zbiorów Miasta Ustroń w ramach projektu pn. „Cyfrowy Ustroń – informacje na wyciągnięcie ręki” współfinansowanego z Unii Europejskiej RPO WSL na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej II Cyfrowe Śląskie, Działania 2.1 Wsparcie Rozwoju cyfrowych usług publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie digitalizacji zbiorów Miasta Ustroń w ramach projektu pn. „Cyfrowy Ustroń – informacje na wyciągnięcie ręki” współfinansowanego z Unii Europejskiej RPO WSL na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej II Cyfrowe Śląskie, Działania 2.1 Wsparcie Rozwoju cyfrowych usług publicznych. Zbiory podlegające digitalizacji nie mogą opuszczać siedziby Zamawiającego, dlatego też Wykonawca, obowiązany będzie zainstalować skanery w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego i tylko tam przeprowadzać proces skanowania. Pomieszczenie to użyczone zostanie Wykonawcy na czas realizacji zamówienia bezpłatnie, przy czym jego ewentualne dostosowania do potrzeb procesu digitalizacji Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować samodzielnie i na własny koszt, wcześniej uzgadniając zakres ewentualnych zmian dostosowawczych z Zamawiającym oraz stosując się do obowiązujących w tej mierze przepisów prawnych. Praca nad przedmiotem zamówienia wykonywana ma być w dwóch seriach, z których: - pierwsza obejmować będzie skanowanie i przygotowanie plików TIFF, - druga obejmować będzie ich przetworzenie na publikacje w formatach PDF/A i PDF, przy czym przetwarzaniu podlegać mogą tylko pliki TIFF zaakceptowane przez Zamawiającego. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia winien przestawić Wykonawca w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy w uzgodnieniu z Zamawiającym. Materiały do skanowania przekazywane będą przez Zamawiającego Wykonawcy wg uzgodnionego harmonogramu, a po zeskanowaniu - odbierane przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na podstawie protokołów przekazania, zawierających szczegółową listę tytułów i sygnatur. Odbiór techniczny wykonanych kopii cyfrowych odbywać się będzie nie rzadziej niż raz na kwartał w formie plików TIFF i/lub publikacji w formatach PDF/A i PDF. Pliki winny być przekazywane Zamawiającemu na podstawie protokołów przekazania sporządzanych przez Wykonawcę i zawierających ich szczegółową specyfikację. Podstawę odbioru przedmiotu zamówienia stanowić będą protokoły częściowe, wystawione przez Zamawiającego, który w terminie do 30 przeprowadzi weryfikację każdej otrzymanej partii kopii cyfrowych w liczbie do 17000 jednostek (plików TIFF lub stron publikacji elektronicznych). W razie stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości wykonanej usługi w danym etapie, a dotyczących m. in.: brakujących stron w strukturze zdigitalizowanego obiektu, niedopasowanej rozdzielczości (taka sama rozdzielczość dla wszystkich plików), złej jakości (ostrość, jasność, kontrast, przebicia, przebarwienia), innych usterek. Zamawiający wskaże Wykonawcy w protokole przejściowym dostrzeżone wady, a Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie 14 dni od otrzymania tegoż protokołu. Po usunięciu wad Wykonawca ponownie sporządzi protokół przekazania i na jego podstawie przekaże poprawione kopie Zamawiającemu, a ten dokona sprawdzenia ich prawidłowości. Wraz pierwszą partią wykonanych kopii cyfrowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu dwa egzemplarze nośnika w postaci przenośnych dysków twardych o trwałości gwarantującej przechowywanie zawartości cyfrowej przez minimum 10 lat. Dyski te stają się w momencie przekazania własnością Zamawiającego. Powinny to być dyski twarde zewnętrzne przenośne, ze złączem eSATA, o pojemności co najmniej 1 TB, o prędkości obrotowej 7200 obr./min, minimum 32 MB cache, współpracujące z 32 i 64 bitowymi systemami operacyjnymi Windows i wyposażone w interfejs USB3.0. Na dyski te Wykonawca kopiować będzie w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego kolejne dostarczane Zamawiającemu partie plików cyfrowych, w razie potrzeby zastępując również wskazane przez Zamawiającego wadliwe pliki plikami poprawionymi, wykonanymi w rezultacie realizacji procedur reklamacyjnych. Przekazane dyski nie mogą być zapełnione w stopniu większym niż 90% ich pojemności. Gdy limit ten miałby zostać przekroczony, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dwa kolejne egzemplarze dysków o analogicznych do wyżej wymienionych parametrach. Wykonawca winien dokonywać bieżących konsultacji merytorycznych z pracownikami wskazanymi przez Zamawiającego w sprawie właściwego wykonania digitalizacji, a w szczególności w przypadku skanowania materiałów niepaginowanych, różnych formatów oraz materiałów o budzącym wątpliwości stanie zachowania. W przypadku materiałów o nowych cechach, dla których nie utrwaliła się jeszcze odpowiadająca Zamawiającemu forma digitalizacji, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania skanów testowych, umożliwiających weryfikację poprawności wykonania kopii cyfrowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79999100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 15 1050 1070 1000 0001 0250 7308 w ING Bank Śląski S.A. o / Bielsko – Biała – z dopiskiem: Wadium – Przeprowadzenie digitalizacji zbiorów Miasta Ustroń w ramach projektu pn. „Cyfrowy Ustroń – informacje na wyciagnięcie ręki”. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Urzędu Miasta Ustroń. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 „uPzp”, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b „uPzp”] 9. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Potwierdzenie wniesienia wadium; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, a który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu składa dokumenty o których mowa w pkt 8.1.1. – 8.1.4 SIWZ w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby tych podmiotów, a w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt 8.2. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach