Przetargi.pl
usługę dot. przygotowania i dowożenia gorących posiłków uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku do jednostek Gminy Słupsk w roku 2013

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 9A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 840 16 82, 847 51 33 , fax. 0-59 840 16 82, 847 51 33
  • Data zamieszczenia: 2012-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku
    ul. Sportowa 9A 9A
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 840 16 82, 847 51 33, fax. 0-59 840 16 82, 847 51 33
    REGON: 00531099800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gops.slupsk.ug.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługę dot. przygotowania i dowożenia gorących posiłków uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku do jednostek Gminy Słupsk w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. przygotowania i dowożenia gorących posiłków uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku do jednostek Gminy Słupsk w roku 2013. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie i dowiezienie posiłku uczniom do szkół i osobom wskazanym przez GOPS Słupsk do świetlic wiejskich dla około łącznie 693 osób dziennie z wyłączeniem wakacji, ferii, i dni wolnych od nauki (ok 190 dni) rozpoczynając od dnia 01.01.2013 r., do 31.12.2013 r., zgodnie z następującym podziałem na poszczególne jednostki organizacyjne, miejsca i zadania: 1) Zadanie nr 1 - Szkoła Podstawowa we Wrześciu - do 60 dzieci / osób, 2) Zadanie nr 2 - 93 dzieci / osób: a) Szkoła Podstawowa w Bierkowie - do 40 dzieci / osób; b) świetlica w Bruskowie Wielkim - do 13 osób; c) świetlica w Swołowie - do 16 osób; d) świetlica w Gać - do 24 osób. 3) Zadanie nr 3 - Zespół Szkół w Redzikowie - do 100 dzieci, 4) Zadanie nr 4 - Zespół Szkół w Siemianicach - do 50 dzieci, 5) Zadanie nr 5 - do 151 dzieci / osób: a) Zespół Szkół w Jezierzycach - do 100 dzieci / osób, b) świetlica w Kukowie - do 34 osób; c) świetlica w Rogawicy - do 17 osób. 6) Zadanie nr 6 - do 80 dzieci / osób: a) Szkoła Podstawowa we Włynkówku - do 50 dzieci, b) świetlica w Strzelinie - do 30 osób, 7) Zadanie nr 7 - do 159 osób / dzieci: a) Szkoła Podstawowa w Głobinie - do 100 dzieci, b) świetlica w Warblewie - do 36 osób, c) świetlica w Kusowie - do 23 osób. 3. Szacunkowa łączna liczba obiadów w całym okresie realizacji umowy wynosi - 131 670. 4. Liczby dzieci oraz osób i ilość posiłków podane w pkt 2 i 3 są liczbami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości posiłków faktycznie zamówionych przez Zamawiającego (poprzez upoważnionych kierowników jednostek) w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 6. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 7. Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zamówione posiłki i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. 8. W zakresie realizacji dostawy posiłków dla każdej ze Szkół będzie zajmował się odrębnie Kierownik jednostki w oparciu o wzór umowy załączony do SIWZ oddzielnie na każdą zadanie. 9. W przypadku posiłków dostarczanych do świetlic wiejskich, ich dyspozycją i wydawaniem zajmowała się będzie osoba bezpośrednio uprawniona i wskazana przez Zamawiającego (GOPS Słupsk). 10. Kierownicy Szkół będą bezpośrednio uprawnieni do konsultowania składu posiłków i godzin dostaw z Wykonawcą w ramach danego zadania z uwzględnieniem zarówno dzieci szkolnych jak i osób odbierających obiady w świetlicach wiejskich. 11. Kierownicy Szkół upoważnieni będą do aktualizacji listy dzieci i osób skierowanych do odbioru posiłków w Szkołach, natomiast listy osób odbierających posiłki w świetlicach aktualizować będzie bezpośrednio Zamawiający (GOPS Słupsk). 12. Wymagania jakościowe posiłków: 1) posiłek będzie obejmował trzy razy w tygodniu drugie danie: a) dwa razy danie mięsne z możliwością zamiany na rybę, w tym: - kasza, ryż, ziemniaki (zmiennie) - min. 200 g, - danie mięsne - min. 80 g, - surówka - 100 g, b) raz danie jarskie (np. typu pierogi, naleśniki, pyzy itp.), 2) pozostałe dwa dni w tygodniu posiłek będzie obejmował zupę z wkładką i pieczywo, w tym: - zupa - min. 300 ml, - pieczywo - min. 30 g, - wkładka - min. 80 g. 3) wymagana kaloryczność każdego posiłku przeznaczonego dla dzieci szkolnych to 900 kcal, 4) posiłki muszą spełniać najwyższy standard, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP, 5) posiłek musi być dostosowany do obowiązujących przepisów norm żywności i żywienia w zakresie dożywiania dzieci i młodzieży. Wartość odżywcza przygotowanych posiłków powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, o dożywianiu dzieci i młodzieży, 6) proponowane menu musi być sporządzane w oparciu o zalecenia i wytyczne osoby wskazanej w ofercie do realizacji zamówienia tj.: dietetyka / technologa żywienia, 7) zgodnie z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, posiłek w formie kateringu musi zostać wydany w czasie do 4 godzin od momentu jego sporządzenia (wyprodukowania), 8) dla posiłków wydawanych bezpośrednio w Szkołach Zamawiający nie dopuszcza sztućców oraz talerzy z tworzyw sztucznych (plastiki, papierowe itp.), 9) dla posiłków wydawanych w świetlicach wiejskich Zamawiający dopuszcza użycie talerzy, pojemników itp. z tworzyw sztucznych, ponieważ świetlice będą punktami organizacyjnymi, gdzie posiłki będą jedynie wydawane, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest w oferowanej cenie przewidzieć zapewnienie jednorazowych pojemników, talerzy itd., 10) przykładowe menu dla dzieci szkolnych zostało określone w załączniku nr 6 do SIWZ, które stanowi wymagany standard jakościowy. 13. Wykonawca po zatwierdzeniu przez technologa żywienia / dietetyka i uzgodnieniu z Kierownikiem danej Szkoły będzie przesyłał co tydzień proponowane menu. 14. Z wcześniejszym wyprzedzeniem menu będzie mogło być modyfikowane z zachowaniem norm jakościowych i kalorycznych. 15. Każda modyfikacja menu musi zostać zaakceptowana przez Kierownika danej Szkoły (dla całego zadania, w tym posiłków dowożonych do świetlic), przez technologa żywienia / dietetyka oraz przez Wykonawcę. 16. Niedopuszczalne jest modyfikowanie menu bez zgody wszystkich osób wskazanych w pkt 3.15 i w sposób niezgodny z wymogami ustalonymi w umowie oraz przepisach prawa. 17. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie koszty osprzętu (termosy, pojemniki itd.), koszty transportu, koszty przygotowania posiłku we własnym lokalu (spełniającym warunki sanitarne) przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje (kucharz, technolog żywienia / dietetyk) dla posiłków dowożonych do Szkół, a dodatkowo dla posiłków dowożonych do świetlic jednorazowe pojemniki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gops.slupsk.ug.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach