Przetargi.pl
Usługa zywienia zbirowego w systemie zleconym - Wędrzyn dla JW 4101 w Lublińcu

Jednostka Wojskowa Nr 4101 ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 101 450 , fax. 261 101 380
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4101
    Sobieskiego 35
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 261 101 450, fax. 261 101 380
    REGON: 15056051800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jwk.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Obrona, Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zywienia zbirowego w systemie zleconym - Wędrzyn dla JW 4101 w Lublińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Usługę żywienia zbiorowego w systemie zleconym w celu zabezpieczenia szkolenia na poligonie Wędrzyn w ciągu całego 2020 roku dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu opisaną szczegółowo w Załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane terminy i planowane ilości osób: - 23-27.03.2020 r. dla ok. 100 osób - 30.03.-10.04.2020 r. dla ok. 100 osób - 14-18.09.2020 r. dla ok. 100 osób Umowa zostanie zawarta na 1750 osobo/dni lub do wysokości kwoty, jaką zamawiający posiada na realizację tego zamówienia. Rozliczenie będzie się odbywało na podstawie faktycznie wyżywionej w każdym z poligonów ilości osób i dni. Ilość żołnierzy oraz liczba dni podczas każdego szkolenia może ulec zmianie na poziomie do 10 %, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony najpóźniej na 5 dni kalendarzowych przed planowanym terminem rozpoczęcia świadczenia usługi w każdym z terminów. W przypadku realizacji szkolenia nie wymienionego wyżej a zgodnego z wartością zawartej umowy (również z prawem opcji) Zamawiający ma obowiązek poinformować pisemnie wykonawcę minimum 10 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia świadczenia danej usługi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy. a) realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu zakresu usług przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. Istnieje możliwość zwiększenia wartości umowy o 20% wartości podstawowej. b) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a Zamawiający uzyska brakujące środki finansowe, których pierwotnie nie mógł pozyskać, bądź zostaną one przekazane z innego zadania. c) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, d) Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres obowiązywania umowy e) cena jednostkowa poszczególnych usług realizowanych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę, f) o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem, g) Wykorzystanie prawa opcji uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga dokumentów (środków dowodowych) potwierdzających posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający wymaga dokumentu wydanego przez Państwową Inspekcję Sanitarno-Epidemiologiczną potwierdzającego posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności gastronomicznej w zakresie pozwalającym zrealizować usługę wskazaną w Załączniku nr 6 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że na czas realizacji usługi Wykonawca będzie dysponował zapleczem gastronomicznym (wyposażona kuchnia), pozwalającym na przygotowywanie posiłków składających się na zakres usługi. 2) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach