Przetargi.pl
usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych dla uczestników projektu w ramach zadania pn: „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.1, z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 34240 Jordanów, ul. 3 Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 75 573 , fax. 18 26 75 573
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. 3 Maja 2
    34240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 18 26 75 573, fax. 18 26 75 573
    REGON: 49064153500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.jordanow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych dla uczestników projektu w ramach zadania pn: „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.1, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych dla uczestników projektu w ramach zadania pn: „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.1, z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część 1 – zajęcia korekcyjno – kompensacyjne Część 2 – zajęcia socjoterapeutyczne Część 3- zajęcia psychoeduakcyjne Część 4 – zajęcia logopedyczne Część 5 – zajęcia z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej Część 6 – zajęcia coachingu indywidualnego Część 7 – zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA SMAKU Część 8 – zajęcia rozwijające zainteresowania: ENGLISH IS FUN Część 9 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA SZTUKI, Część 10 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA PITAGORASA - TWÓRCZEGO MYŚLENIA , Część 11 - zajęcia rozwijające zainteresowania: CYFROWA AKADEMIA, Część 12 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA FILMU I TEATRU, Część 13 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA DORADZTWA ZAWODOWEGO Część 14 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA RUCHU Część 15 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA SŁOWA, Część 16 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA TECHNIKI, Część 17- zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA ODKRYWCÓW PRZYRODY, Część 18 - zajęcia rozwijające zainteresowania: WYJAZDY NA BASEN, 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybraną część zamówienia, na kilka lub na wszystkie części. 4. Zamawiający nie przewiduje: a) składania ofert wariantowych, b) udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, c) zawarcie umowy ramowej, d) ustanowienie dynamicznego systemu zakupów, e) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Generalne zasady uczestnictwa w postępowaniu: a) Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie Pzp oraz niniejszej SIWZ b) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na wybraną część zamówienia, na kilka lub na wszystkie części. 6. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV (w odniesieniu do wszystkich części zamówienia): 80.00.00.00-4 – usługi edukacyjne i szkoleniowe 85312110-3 - usługi opieki dziennej nad dziećmi 7. Do obowiązków Wykonawcy dla wszystkich części należy: 1) Wykonanie usług składających się na przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z SIWZ i obowiązującymi przepisami prawa; 2) Opracowanie programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć, warsztatów, terapii dla danej grupy uczestników (program winien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe, treści nauczania (formy realizacji), procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia (oczekiwane efekty), sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć). Przygotowanie ankiet ewaluacyjnych. Projekt programu pracy Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Kierownikowi Placówki Wsparcia Dziennego (dalej: PWD) do uzgodnienia i zatwierdzenia go nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem zajęć; 3) Prowadzenie zajęć (wg przewidzianej liczby godzin lekcyjnych i ich harmonogramu) przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej. Dokonywanie ewaluacji postępów uczniów w odniesieniu do kryteriów założonych indywidualnym planie wsparcia i przedstawienia ich Kierownikowi PWD przynajmniej co 6 miesięcy. Indywidualna ocena poziomu wiedzy uczestników zajęć powinna być przeprowadzana na początku, w trakcie i na zakończeniu udziału w zajęciach 4) Współpraca z rodzicami/opiekunami prawnymi i środowiskiem uczestników projektu. 5) Dokumentowanie na bieżąco, prowadzonych przez Wykonawcę, zajęć, warsztatów, terapii w postaci list obecności oraz dzienników zajęć (lekcji) wykorzystywanych w procesie nauczania w oświacie w celu bieżącego sprawdzania obecności na prowadzonych zajęciach – dzienniki zajęć zapewnia Wykonawca. 6) Dokumentowanie na bieżąco, przekazanych uczestnikom materiałów w postaci list odbioru materiałów i przekazywanie ich Kierownikowi PWD. 7) Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu – informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z Kierownikiem PWD w mierzeniu postępów uczniów w zakresie realizacji celów (głównych i szczegółowych) rezultatów Projektu. 8) Gromadzenia wytworów prac uczestników projektu. 9) Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 10) Przestrzeganie regulaminu szkoły i pracowni, w której prowadzone będą zajęcia. 11) Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych w stosunku do uczestników Projektu. 8. Zatrudnienie na umowę o pracę: a) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (i Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania zatrudnienia osób przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Wykonawca każdorazowo na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania dokumentów potwierdzających powyższy wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę:  oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;  zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Szczegółowe informacje dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę, kontroli przez zamawiającego oraz sankcji z tytułu niespełnienia powyższego warunku, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zostały zawarte w projekcie umowy – załącznik SIWZ nr 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczące: a) kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o ile wynika to z odrębnych przepisów –Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa wymogów dotyczących spełniania tego warunku. c) zdolności technicznej lub zawodowej: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą co do każdej części zamówienia zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia łącznie poniższe warunki: 1) legitymuje się dyplomem ukończenia wyższych studiów lub wyższych studiów magisterskich, odpowiadających realizowanym zajęciom, terapiom lub warsztatom, tj. posiada wykształcenie uprawniające do prowadzenia zajęć będących przedmiotem zamówienia. Wymagane kwalifikacje określa Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2017 r., poz. 1575), przy czym w odniesieniu do części 1-6 zamówienia stawiane są dodatkowo szczegółowe wymogi: - część 1: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub terapia pedagogiczna, - część 2: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika ze specjalnością socjoterapia lub odpowiednie kwalifikacje w zawodzie socjoterapeuta, - część 3: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub terapia pedagogiczna, - część 4: wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii lub studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii; lub ukończone studia I stopnia w zakresie logopedii; lub studia I stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i studia podyplomowe w zakresie logopedii, - część 5: wykształcenie wyższe z zakresu wychowania fizycznego z uprawnieniami pedagogicznymi, lub inna forma uprawniająca do prowadzenia zajęć z zakresu gimnastyki korekcyjnej, - część 6: wykształcenie wyższe umożliwiające przeprowadzenie wsparcia, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia oraz ukończone kursy/studia przygotowujące do pracy trenera/edukatora/coacha, 2) posiada odpowiednie kwalifikacje dla rodzaju prowadzonych zajęć tj. rozwijających uzdolnienia, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych odpowiednio dla rodzaju prowadzonych zajęć (§ 14 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach), z następującym zastrzeżeniem: - w przypadku części 18 wymagane jest posiadanie uprawnienia Instruktora Pływania, 3) posiada udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w zakresie realizacji zajęć, objętych przedmiotem zamówienia, o które Wykonawca się ubiega, 4) posiada przygotowanie pedagogiczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik SIWZ nr 2; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie składają wspólnie, podpisane przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, lub łącznie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną.); 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik SIWZ nr 3; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach