Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Tomice w 2019 roku

Gmina Tomice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Tomice, ul. Wadowicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8233598 , fax. 33 8233598
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomice
    ul. Wadowicka 51
    34-100 Tomice, woj. małopolskie
    tel. 33 8233598 , fax. 33 8233598
    REGON: 072182120
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Tomice w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Tomice w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2019 roku, w sposób: - zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła oraz innych niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe) oraz poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454) i rozporządzeń Ministra Środowiska wydanych na jej podstawie, - zgodny z zapisami Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2016-2022, zwanego dalej „PGOWM”, przyjętego uchwałą Nr XXXIV/509/17 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XI/125/03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, - zgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tomice, przyjętym uchwałą Nr XLI/342/2018 Rady Gminy Tomice z dnia 16 października 2018 r., - zgodny z uchwałą Nr XLI/343/2018 Rady Gminy Tomice z dnia 16 października 2018 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Tomice i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, - odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, z wyjątkiem cmentarzy i nieruchomości, na których prowadzona jest działalność pożytku publicznego przez organizacje pozarządowe, - odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w ramach usług dodatkowych, - odbieranie odpadów komunalnych zgromadzonych w koszach ulicznych (opróżnianie koszy), - obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Radocza, zwanego dalej „PSZOK”, - wyposażenie PSZOK w pojemniki i kontenery na odpady komunalne, - wyposażenie nieruchomości w worki do zbierania odpadów komunalnych, - transport i przekazanie do zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych do wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym instalacji, w szczególności regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującym prawem i zapisami PGOWM, - prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określa załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 05 8111 1019 2002 2002 0998 0001 tak, aby zostało zaksięgowane do godz. 13.00 w dniu otwarcia ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać: Wadium w przetargu na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. 7. W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz, Zamawiający żąda oryginału wadium. 8. Oryginał wadium należy złożyć na Stanowisku ds. Księgowości Budżetowej Urzędu Gminy Tomice, ul. Wadowicka 51, 34-100 Tomice, pok. nr 17 – przed upływem terminu składania ofert (tj. do godz. 13.00 w dniu otwarcia ofert – 23 listopada 2018 r.), natomiast kopię wadium należy załączyć do oferty przetargowej. 9. W przypadku składania wadium w formie gwarancji, o których mowa w pkt 1 ppkt 3-4, zaleca się aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej, udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu; 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego; 3) kwotę gwarancji; 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą); 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Dokumenty wadium muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: 1) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), prowadzonego przez Wójta Gminy Tomice; 2) zezwolenie na transport odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992, z późn. zm.); 3) wpis do rejestru przedsiębiorców i organizacji odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1466, z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wraz z Formularzem cenowym 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza 3) Dowód wniesienia wadium 4) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W/w oświadczeniem Wykonawca potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach