Przetargi.pl
USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH KOMUNALNO-BYTOWYCH Z KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 23 BAZĘ LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, -
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
    - -
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH KOMUNALNO-BYTOWYCH Z KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 23 BAZĘ LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych komunalno-bytowych (segregowanych i niesegregowanych) z kompleksów wojskowych: Mińsk Mazowiecki, Życzyn, Siedlce administrowanych przez 23BLT Mińsk Mazowiecki; 2. Częstotliwość wywozu nieczystości, ilość pojemników, ilość odpadów wytwarzanych w ciągu trwania umowy określone zostały w załącznikach ( nr 2a 2b 2c), odpowiednio dla zadania. 3. Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wyposażenie nieruchomości w sprawne, estetyczne i zakryte pojemniki w ilościach i terminach uzgodnionych między stronami ; 2) odbieranie odpadów z pojemników oraz odpadów leżących poza pojemnikami w przypadku niezachowania ustalonej częstotliwości; 3) sprzątanie porozsypywanych odpadów podczas opróżniania pojemników; 4) prowadzenie rejestru ilości wywożonych odpadów, które każdorazowo kwitował będzie przedstawiciel zamawiającego – wzór rejestru stanowi załącznik do umowy; 5) zapewnienie wykonania usługi zgodnie z ustaloną częstotliwością w dni robocze od godziny 7.30 do 14.00; 6) postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska; 7) transportu odpadów zgodnie z przepisami dotyczącymi transportu i ruchu drogowego; 8) przestrzeganie zasad bezpiecznego poruszania się osób i pojazdów po drogach komunikacyjnych na terenach kompleksów; 9) przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych; 4. Rodzaj odpadów: 1) niesegregowane odpady komunalne kod 20 03 01 2) segregowane odpady komunalne: szkło kod 20 01 02 tworzywa sztuczne kod 20 01 39 papier kod 20 01 01 5. Inne postanowienia: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wywozu nieczystości stałych komunalno - bytowych (segregowanych i niesegregowanych)pomiędzy kompleksami w ramach danej umowy; 2) oferta powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia , w tym miedzy innymi koszty transportu, odbioru i rozładunku, opłaty za korzystania ze środowiska, podatki, ubezpieczenia i inne opłaty i składniki cenowo - kosztowe nie wymienione, które mogą mieć wpływ na wysokość wartości umowy; 3) cena pozostaje niezmienna przez cały okres trwania umowy; 4) podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi), w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości nieczystości stałych komunalno-bytowych (segregowanych i niesegregowanych); 5) w przypadku realizacji zlecenia na zgłoszenie telefoniczne przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w ciągu maksimum 3 dni od zgłoszenia (w zależności od deklaracji złożonej w ofercie) zrealizować zlecenie. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania tj: 1) Zadanie nr 1 – odbiór i wywóz stałych odpadów komunalno-bytowych niesegregowanych (zmieszanych) i odpadów stałych komunalno-bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez 23. Bazę Lotnictwa Taktycznego na terenie m. Mińsk Mazowiecki w kompleksach: K-0799 oraz K-6031. 2) Zadanie nr 2 - odbiór i wywóz odpadów stałych komunalno-bytowych niesegregowanych (zmieszanych) i odpadów stałych komunalno-bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez 23. Bazę Lotnictwa Taktycznego na terenie m. Życzyn w kompleksach: K-0315 oraz K-0507. 3) Zadanie nr 3 - odbiór i wywóz odpadów stałych komunalno-bytowych niesegregowanych (zmieszanych) i odpadów stałych komunalno-bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez 23. Bazę Lotnictwa Taktycznego na terenie m. Siedlce w kompleksach: K-0951, K-0952 oraz K-0960. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, na które Wykonawca może złożyć ofertę; na każde zadanie sporządzona będzie oddzielna umowa. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający określił szczegółowe warunki zamówienia, które zostały zawarte w projekcie umowy w załączniku nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, minimum dwóch pracowników (Zadanie 1) tj: jedna osoba – kierowca, odpowiedzialny za transport oraz druga osoba – ładowacz odpowiedzialny za ładowanie odpadów komunalnych, minimum dwóch pracowników (Zadanie 2) tj: jedna osoba – kierowca, odpowiedzialny za transport oraz druga osoba – ładowacz odpowiedzialny za ładowanie odpadów komunalnych, oraz minimum dwóch pracowników (Zadanie 3) tj: jedna osoba – kierowca, odpowiedzialny za transport oraz druga osoba – ładowacz odpowiedzialny za ładowanie odpadów komunalnych. Przez sformułowanie "pracownik" rozumie się osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach ( Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia. b) wpis do rejestru działalności regulowanej, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://23blt.wp.mil.pl) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu:- Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - zgodnie w treścią załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ, 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 2.1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Wykonawcy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm. 5), składając odrębne oferty, wraz z oświadczeniem (o którym mowa w pkt. 2.1) każdy Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcom nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1) Do Oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ, informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2 Formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 1 do SIWZ. 1.3 Wypełniony formularz cenowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 2a, 2b oraz 2c do SIWZ. 1.4 Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 1.5 Oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem sprawozdania podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości za I i II PÓŁROCZE 2017 roku na terenie jednej gminy, w której Wykonawca świadczył usługę wg. wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach