Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo-budowlanych i adaptacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych i biurowych w budynku „A” CIOP-PIB w Warszawie

Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00701 Warszawa, ul. Czerniakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 613 46 19, 623 36 98 , fax. 22 623 36 93
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czerniakowska 16
    00701 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 613 46 19, 623 36 98, fax. 22 623 36 93
    REGON: 1804600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo-budowlanych i adaptacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych i biurowych w budynku „A” CIOP-PIB w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych i adaptacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych i biurowych w budynku „A” w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 16. Zamówienie składa się z dwóch części: 1. Część 1 zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń biurowych, znajdujących się w budynku CIOP-PIB w Warszawie (budynek „A”). Pomieszczenia biurowe, przewidziane do remontu znajdują się na: wysokim parterze, 3 piętrze, 4 piętrze, 5 piętrze i 6 piętrze. W ramach prac remontowych przewiduje się prace demontażowe lub wyburzeniowe (zgodnie ze szczegółowym opisem pomieszczeń w projektach budowlanych), takie jak: skucie istniejących szlicht cementowych i wykończenia posadzek, skucie glazury, demontaż drzwi drewnianych, demontaż lub wyburzenie ścianek działowych wykonanych z cegły dziurawki lub z płyt g-k, demontaż sufitów podwieszonych, demontaż istniejących urządzeń sanitarnych (umywalka) wraz z armaturą, demontaż natynkowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, niedemolacyjny demontaż opraw oświetleniowych (do powtórnego montażu po zakończeniu prac budowlanych). W ramach prac remontowych przewiduje się następujące prace budowlano – instalacyjne: wykonanie szlicht betonowych, wylanie warstwy z masy samopoziomującej, wykonanie ścianek działowych z płyt włókno-gipsowych na ruszcie stalowym wydzielających nowe stanowiska pracy, osadzenie nowych drzwi drewnianych wraz z odtworzeniem listew od strony korytarzy, rozprowadzenie instalacji elektrycznych gniazd wtykowych, oświetlenia ogólnego (w wytypowanych pomieszczeniach, zgodnie ze szczegółowym opisem pomieszczeń w projektach budowlanych), rozprowadzenie instalacji komputerowej, naprawa tynków, wykonanie gładzi gipsowej, ułożenie paneli wraz z listwami przyściennymi, malowanie ścian i sufitów farbą akrylową, montaż nowych opraw oświetleniowych lub powtórny montaż zdemontowanych, montaż nowych sufitów podwieszanych. Parametry pokoi biurowych Lp. Nr pom. Nazwa pomieszczenia Pow. użytkowa 1. 6 Kancelaria 29,92 m2 2. 324 Pokój biurowy 16,85 m2 3. 335 Pokój biurowy 27,95 m2 4. 401 Pokój biurowy 16,98 m2 5. 426 Pokój biurowy 16,21 m2 6. 426a Pokój biurowy 16,48 m2 7. 429a Pokój biurowy 16,19 m2 8. 429 Pokój biurowy 16,13 m2 9. 430a Pokój biurowy 15,32 m2 10. 430 Pokój biurowy 17,06 m2 11. 508 Pokój biurowy 16,44 m2 12. 510 Pokój biurowy 16,05 m2 13. 512 Pokój biurowy 20,51 m2 14. 614 Przedsionek 2,71 m2 15. 614a Pokój biurowy 14,70 m2 16. K6 Korytarz przed pokojem nr 614b 6,52 m2 17. 616 Pokój biurowy 16,44 m2 Uwaga: wys. pomieszczenia nr 6 - 3,83 m wys. pomieszczeń nr 324 ÷ 616 - 2,97 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Projekt budowlano – wykonawczy architektury remontu pomieszczeń biurowych – Załącznik nr 7 do SIWZ; 2) Projekt budowlano – wykonawczy instalacji elektrycznych remontu pomieszczeń biurowych – Załącznik nr 8 do SIWZ; 3) Przedmiary robót budowlanych remontu pomieszczeń biurowych – Załącznik nr 9 do SIWZ; 4) Przedmiary robót instalacji elektrycznych remontu pomieszczeń biurowych – Załącznik nr 10 do SIWZ; 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń biurowych – Załącznik nr 11 do SIWZ; 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych – Załącznik nr 12 do SIWZ. UWAGA! – Zamawiający informuje, że wyłączył z zakresu przedmiotu zamówienia realizację remontu pokoju nr 614A wraz z przedsionkiem i 616, określonych w Załączniku nr 7, 8, 9 i 10 do SIWZ. 2. Część 2 zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Pracowni Toksykologii NC 1, znajdujących się w budynku CIOP-PIB w Warszawie (budynek „A”). Laboratoria Pracowni Toksykologii znajdują się na 6 piętrze. Zespół składa się z 7 pomieszczeń laboratoryjnych, komunikacji ogólnej, szatni z łazienką oraz 2 pokoi analiz. W ramach prac adaptacyjnych przewiduje się prace demontażowe lub wyburzeniowe (zgodnie ze szczegółowym opisem pomieszczeń w projektach budowlanych), takie jak: skucie istniejących szlicht cementowych i wykończenia posadzek, skucie glazury, demontaż drzwi drewnianych, demontaż lub wyburzenie ścianek działowych wykonanych z cegły dziurawki lub z płyt g-k, wykonanie otworów w stropach, demontaż sufitów podwieszonych, demontaż istniejących urządzeń sanitarnych (zlewy, umywalki, miska ustępowa, natrysk) wraz z armaturą, demontaż natynkowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, niedemolacyjny demontaż opraw oświetleniowych (do powtórnego montażu po zakończeniu prac budowlanych). W ramach prac adaptacyjnych przewiduje się następujące prace budowlano – instalacyjne: wykonanie szlicht betonowych, wylanie warstwy z masy samopoziomującej, wykonanie ścianek działowych z płyt włókno-gipsowych na ruszcie stalowym wydzielających nowe stanowiska badawcze, osadzenie nowych drzwi aluminiowych i drewnianych, ułożenie glazury (gresu), rozprowadzenie instalacji wodno – kanalizacyjnej do urządzeń sanitarnych i urządzeń badawczych, montaż urządzeń sanitarnych (zlewy, umywalki, natrysk, miska ustępowa) wraz z armaturą, montaż urządzeń i kanałów wentylacji mechanicznej, wyprowadzenie czerpni i wyciągów ponad dach i zamontowanie wentylatorów wyciągowych na podstawach dachowych, rozprowadzenie instalacji elektrycznych gniazd wtykowych, oświetlenia ogólnego (w wytypowanych pomieszczeniach, zgodnie ze szczegółowym opisem pomieszczeń w projektach budowlanych), zasilania urządzeń badawczych, rozprowadzenie instalacji komputerowej, naprawa tynków, ułożenie glazury (gresu) na ścianach, wykonanie gładzi gipsowej, ułożenie wykładziny pcw lub gresu, lub paneli wraz z listwami przyściennymi (wraz z cokołami), malowanie ścian i sufitów farbą akrylową lub farbą bakteriobójczą, montaż nowych opraw oświetleniowych lub powtórny montaż zdemontowanych, montaż nowych sufitów podwieszanych. Parametry laboratorium NC 1 Lp. Nr pom. Nazwa pomieszczenia Pow. użytkowa 1. K 6/1 Korytarz 1 7,33 m2 2. 601a Śluza 3,52 m2 3. 601b Łazienka 3,15 m2 4. 601c Szatnia 7,26 m2 5. 601/d Odpady 0,60 m2 6. 602 Laboratorium – stanowisko wstępne 16,40 m2 7. 603 Laboratorium – przygotowanie prób 33,11 m2 8. 604 Laboratorium – toksykologia molekularna 16,55 m2 9. 604a Laboratorium - toksykologia molekularna 16,00 m2 10. K 6/2 Korytarz 2 36,62 m2 11. 605 Laboratorium – ocena toksyczności „in vitro” 33,94 m2 12. 606 Laboratorium – hodowle komórkowe 16,49 m2 13. 607 Laboratorium – stanowisko mikroskopowe 16,98 m2 14. 608 Pokój analiz 15,07 m2 15. 609 Pokój analiz 17,04 m2 16. 610 Archiwum 8,42 m2 Uwaga: wys. pomieszczeń - 2,97 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Projekt budowlano – wykonawczy architektury adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzeb pracowni NC1 – Załącznik nr 13 do SIWZ; 2) Projekt budowlano – wykonawczy instalacji elektrycznych adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzeb pracowni NC1 – Załącznik nr 14 do SIWZ; 3) Projekt budowlano – wykonawczy instalacji wentylacji mechanicznej i instalacji chłodu adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzeb pracowni NC1 – Załącznik nr 15 do SIWZ; 4) Przedmiary robót budowlanych adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzeb pracowni NC1 – Załącznik nr 16 do SIWZ; 5) Przedmiary robót instalacji elektrycznych adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzeb pracowni NC1 – Załącznik nr 17 do SIWZ; 6) Przedmiary robót instalacji wentylacji mechanicznej adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzeb pracowni NC1 – Załącznik nr 18a do SIWZ; 7) Przedmiary robót instalacji chłodu adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzeb pracowni NC1 – Załącznik nr 18b do SIWZ; 8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzeb pracowni NC1 – Załącznik nr 19 do SIWZ; 9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych – Załącznik nr 12 do SIWZ; 10) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji wentylacji mechanicznej adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzeb pracowni NC1 – Załącznik nr 20a do SIWZ; 11) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji chłodu adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzeb pracowni NC1 – Załącznik nr 20b do SIWZ. Zamawiający proponuje dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ, a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej w budynku Zamawiającego, w uzgodnionym terminie z Panem Markiem Słodkowskim – Z-cą Kierownika Działu Zaopatrzeniowo-Gospodarczego, tel. (22) 623 46 18 lub 601 954 107. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres minimum 60 miesięcy na wykonanie prac budowlanych i montażowych wykonanych w ramach adaptacji pomieszczeń. Na dostawę fabrycznie nowych elementów/urządzeń obowiązuje gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest stosować wyłącznie materiały nowe, dopuszczone do obrotu w Polsce, zgodnie z odpowiednimi przepisami i normami. W szczególności materiały te powinny spełniać wymogi wynikające z przepisów ustawy - Prawo budowlane. Dla każdego z materiałów użytych przy realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty, zaświadczenia, oświadczenia o zgodności produktu z Polskimi Normami, karty gwarancyjne i inne dokumenty potwierdzające ich jakość. Przekazanie Zamawiającemu tych dokumentów nastąpi w trakcie procedury końcowego odbioru wykonania zamówienia. Uwaga: Zamawiający informuje, że wszędzie tam, gdzie Wykonawca w projekcie pomocniczo wskaże pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) wyrobów budowlanych i urządzeń lub wskaże normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty, Zamawiający dopuszcza oferowanie na etapie realizacji wyrobów budowlanych, urządzeń lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych do opisanych. Powyższe ma miejsce pod warunkiem, że te wyroby budowlane, urządzenia i rozwiązania „równoważne” zagwarantują realizację robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, projektami budowlanymi i przedmiarami, jak również zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, opisywanego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia ono wymagania określone przez Zamawiającego. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Dla Części 1 zamówienia – zatrudnienia Koordynatora robót, w zakresie instalacyjno-budowlanych, odpowiedzialnego za prawidłową realizację zamówienia; 2) Dla Części 2 zamówienia – Kierownika budowy, odpowiedzialnego za prawidłową realizację zamówienia. 2. W trakcie realizacji zamówienia, w każdym przypadku powzięcia wiadomości o braku respektowania zatrudnienia na umowę o pracę, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, jeżeli miejscem świadczenia jest siedziba Zamawiającego. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:  dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,  datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,  rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla Części 1 zamówienia – 8.000,00 zł Dla Części 2 zamówienia – 20.000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO S.A., Oddział w Warszawie, ul. Jasna 1, nr rachunku 95 1240 6247 1111 0000 4975 9963, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu EZ/ZP-23/2018 na wykonanie robót remontowo-budowlanych i adaptacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych i biurowych w budynku „A” CIOP-PIB w Warszawie – Część …. zamówienia”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach