Przetargi.pl
Usługa wykonania przeglądów serwisowych oraz dokonywania napraw: central wentylacyjnych, agregatów chłodniczych oraz klimatyzatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3472400 , fax. 58 3472913
  • Data zamieszczenia: 2015-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3472400, fax. 58 3472913
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania przeglądów serwisowych oraz dokonywania napraw: central wentylacyjnych, agregatów chłodniczych oraz klimatyzatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw central wentylacyjnych, agregatów chłodniczych oraz klimatyzatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej, wykazanych w załączniku nr 9 do SIWZ. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ, zaleceniami producentów urządzeń, obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną oraz ustaleniami z Zamawiającym. 3. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50700000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50711000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50730000-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 4. Przeglądy serwisowe i konserwacja będą wykonywane z częstotliwością mającą zapewnić prawidłowe funkcjonowanie central wentylacyjnych, agregatów chłodniczych oraz klimatyzatorów w trakcie trwania umowy. 5. W czasie wykonywania przeglądów serwisowych Wykonawca jest zobowiązany do usuwania na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń występujących w procesie użytkowania urządzeń. O wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach i uszkodzeniach należy informować Zamawiającego. 6. Przeglądy serwisowe i konserwacja zostaną przeprowadzone 2 razy w okresie 12 miesięcy, w następujących terminach: a) w II półroczu 2015 r. - od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2015, b) w I półroczu 2016 r. - od 01 lutego 2016 do 30 marca 2016. 7. Podczas każdego przeglądu serwisowego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania co najmniej następujących czynności: 1) Przegląd serwisowy central wentylacyjnych: a) sprawdzenie zasadniczych parametrów pracy centrali wentylacyjnej, ustawienie trybu pracy zapewniającego optymalną wydajność i komfort użytkowania; b) kontrola przepustnic powietrza, a w szczególności, poprawności i zakresu pracy siłowników regulujących ich położenie, stanu połączeń elektrycznych siłowników; sprawdzenie szczelności przepustnic (sprawdzenie czy po wyłączeniu centrali nie następuje napływ zimnego powietrza zewnętrznego poprzez niedomknięte przepustnice), czyszczenie klap przepustnic w przypadku zabrudzenia; sprawdzenie układu recyrkulacji powietrza - w tym kontrola pracy siłownika i położenia przepustnic; c) kontrola poprawności pracy wymiennika obrotowego, w tym pracy silnika, naciągu i stanu paska napędowego, stanu zabrudzenia koła rotora, w przypadku zabrudzenia czyszczenie koła rotora przy użyciu sprężonego powietrza; d) kontrola poprawności pracy wymiennika krzyżowego centrali wentylacyjnej, odpowiedniej logiki i zakresu pracy siłownika podczas trybu odzysku ciepła, sprawdzenie stanu czystości powierzchni płyt wymiennika, w przypadku zabrudzenia czyszczenie powierzchni wymiennika; e) sprawdzenie stanu nagrzewnicy wodnej pod względem uszkodzeń mechanicznych, nieszczelności- wycieków czynnika grzewczego, a także zabrudzenia lamelek aluminiowych powierzchni nagrzewnicy, czyszczenie w przypadku zabrudzenia; f) sprawdzenie stanu chłodnicy wody lodowej pod względem uszkodzeń mechanicznych, nieszczelności- wycieków czynnika chłodniczego, a także zabrudzenia lamelek aluminiowych powierzchni chłodnicy, czyszczenie w przypadku zabrudzenia; sprawdzenie czystości tacy ociekowej i drożności układu odprowadzania skroplin z centrali, czyszczenie i udrożnienie w razie konieczności; g) kontrola sekcji chłodnicy freonowej pod względem szczelności układu, stanu zabrudzenia powierzchni chłodnicy, czystości odkraplacza i tacy ociekowej, drożności odpływu skroplin z tacy ociekowej, czyszczenie i udrożnienie wymienionych elementów, jeśli konieczne; h) kontrola stanu technicznego sekcji wentylatorów centrali wentylacyjnej, w tym sprawdzenie poprawności zamontowania silników elektrycznych, stanu połączeń elektrycznych, a także kontrola ich izolacji elektrycznej; sprawdzenie stanu łożysk silników elektrycznych i głośności ich pracy, ocena stanu i siły naciągu pasów napędowych oraz kół przekładni pasowej - wymiana pasów na nowe w przypadku zużycia, kontrola łatwości obracania łopatek wentylatora, a także stwierdzenie braku występowania bić wirnika; i) kontrola pracy falowników sekcji wentylatorowej oraz układu napędowego wymiennika obrotowego, a w szczególności sprawdzenie stanu ich zabrudzenia (radiatorów i wentylatorów odprowadzających ciepło), czyszczenie mat filtrujących kondycjonujących powietrze w szafach wentylowanych z zabudowanymi falownikami, sprawdzanie stanu zacisków silnoprądowych; j) sprawdzenie poprawnej pracy zaworów trójdrogowych przy nagrzewnicach i chłodnicach wodnych central wentylacyjnych; k) kontrola i konserwacja pomp obiegowych central wentylacyjnych, w tym ocena stanu połączeń elektrycznych, a także odpowiedniej wydajności pracy; l) sprawdzenie i konserwacja układu zasilania instalacji ciepła technologicznego w zakresie wycieków czynnika grzewczego, sprawdzenie stanu izolacji termicznej instalacji - w razie potrzeby uzupełnienie brakujących fragmentów izolacji; m) sprawdzenie stanu technicznego instalacji wody lodowej wraz z instalacją uzupełniania glikolu, uzupełnienie ewentualnych ubytków glikolu do właściwego poziomu, gwarantującego poprawną pracę układu; sprawdzenie stanu izolacji termicznej instalacji - w razie potrzeby uzupełnienie brakujących fragmentów izolacji; n) sprawdzenie stanu technicznego nawilżaczy powietrza, w tym w szczególności drożności instalacji odprowadzania kondensatu, a także czyszczenie filtrów i cylindrów nawilżacza; o) kontrola i konserwacja sekcji filtracyjnej centrali wentylacyjnej, w tym stanu zabrudzenia filtrów powietrza oraz komory filtracyjnej, wymiana filtrów na nowe w przypadku sygnalizacji układu sterowania centralą, jednak nie rzadziej niż raz w roku; czyszczenie komory filtrów w przypadku zabrudzenia; p) kontrola poprawności działania presostatów sekcji filtracyjnej i wentylatorowej; q) sprawdzenie układu zasilania oraz sterowania centrali wentylacyjnej, w tym kontrola i konserwacja instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia wentylacyjne i klimatyzacyjne; sprawdzenie poprawności pracy układu automatycznej regulacji centralą- test automatyki i regulacji, kontrola ogólnego stanu pracy centrali, w tym nastaw regulatorów i właściwej regulacji poszczególnych elementów automatyki: falowników, siłowników zaworów regulacyjnych, pomp obiegowych, czujników temperatury i ciśnienia, siłowników przepustnic powietrza termostatów przeciwzamrożeniowych; korekta nastaw pracy centrali takich jak: harmonogram- godziny pracy, temperatura wg życzeń użytkownika obiektu; r) czyszczenie zabrudzonych kratek wentylacyjnych w przypadku widocznego zabrudzenia anemostatów nawiewnych i wywiewnych centrali. 2) Przegląd serwisowy agregatów chłodniczych: a) sprawdzenie ogólnego stanu urządzenia; b) sprawdzenie historii pracy agregatu - zapisanych w rejestrze sterownika błędów i określenie ich przyczyny, kontrola układu sterowania i jeśli konieczne ponowna konfiguracja systemu; c) kontrola zamocowań kabli zasilających i przewodów sterowania; d) kontrola poboru mocy i poboru prądów wszystkich odbiorników elektrycznych; e) sprawdzenie pracy agregatu przy pełnym obciążeniu urządzenia; f) sprawdzenie i regulacja zabezpieczeń ciśnieniowych (tj. przetworników ciśnienia) oraz zwłok czasowych; kontrola poprawności działania czujnika przepływu; g) sprawdzenie stanu skraplacza pod względem ewentualnych uszkodzeń, a także zabrudzenia lamelek na jego powierzchni, czyszczenie w przypadku zabrudzenia celem przywrócenia optymalnych parametrów wymiany ciepła; h) kontrola i regulacja ciśnień roboczych urządzenia; i) sprawdzenie poziomu oleju w sprężarkach - w razie potrzeby uzupełnienie do odpowiedniego poziomu; j) kontrola szczelności układu freonowego, sprawdzenie połączeń, sprawdzenie stanu zawilgocenia czynnika, sprawdzenie stanu napełnienia instalacji - uzupełnienie w razie konieczności; k) sprawdzenie stanu technicznego wentylatorów skraplacza, w tym ich zamocowań mechanicznych, a także podłączeń elektrycznych. 3) Przegląd serwisowy klimatyzatorów lokalnych: a) kontrola ogólnego stanu urządzenia; b) sprawdzenie poprawności pracy urządzenia, uzyskiwanych temperatur w trybie chłodzenia i grzania ( w jednostkach z inwerterem); c) czyszczenie i dezynfekcja filtrów jednostki wewnętrznej; d) czyszczenie i odgrzybianie parownika w jednostce wewnętrznej urządzenia; e) kontrola pracy wentylatora jednostki wewnętrznej i poziomu zabrudzenia jego wirnika; czyszczenie wirnika w razie potrzeby; f) czyszczenie obudowy jednostki zewnętrznej urządzenia; g) czyszczenie obudowy jednostki wewnętrznej urządzenia; h) czyszczenie i odgrzybianie skraplacza w agregacie jednostki zewnętrznej; i) kontrola zabrudzenia tacy ociekowej i instalacji odprowadzania skroplin; j) sprawdzenie drożności odpływu skroplin, udrożnienie w razie potrzeby; k) sprawdzenie szczelności układu freonowego, uzupełnienie freonu w razie potrzeby; l) sprawdzenie stanu połączeń elektrycznych urządzenia, konserwacja w razie uszkodzeń. 8. Warunki realizacji usługi usuwania awarii i usterek central wentylacyjnych, agregatów chłodniczych oraz klimatyzatorów: a) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego funkcjonowania urządzenia przez serwisanta lub zgłoszenia przez Zamawiającego takiego faktu, Wykonawca zbada przyczynę awarii i sporządzi protokół zawierający informacje: data przeprowadzenia oględzin; skład zespołu wykonującego oględzin; nazwa urządzenia i miejsce zainstalowania; opis awarii; prawdopodobne przyczyny awarii; wnioski dotyczące wykonania koniecznych prac, mających na celu przywrócenie urządzenia do prawidłowego funkcjonowania. b) Najpóźniej w terminie 2 dni roboczych od daty stwierdzenia lub zgłoszenia, dostarczy do akceptacji przez Zamawiającego wycenę kosztów naprawy. c) Wymiana niesprawnych lub zużytych elementów urządzeń, może nastąpić tylko po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu jej ceny z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Uzgodnienie ceny materiału odbywać się będzie na podstawie co najmniej trzech ofert cenowych na dany element urządzenia przedstawionych przez Wykonawcę Zamawiającemu do akceptacji. Wniosek o akceptację winien być przesłany Zamawiającemu na adres mailowy lub faxem. d) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać wymieniane części zamienne po cenach rynkowych. W przypadku braku akceptacji ceny części zamiennej przez Zamawiającego, zastrzega on sobie prawo do nabycia i dostarczenia części Wykonawcy we własnym zakresie. e) Czas usunięcia awarii nie powinien być dłuższy niż 48 godzin od momentu akceptacji wyceny kosztów naprawy przez Zamawiającego. W szczególnym wypadku, jeżeli naprawa wymaga zakupu części zamiennych, trudno osiągalnych, na pisemny wniosek Wykonawcy zawarty w wycenie, Zamawiający przedłuży termin usunięcia awarii o czas niezbędny na sprowadzenie części zamiennych.. f) Wykonawca zobowiązany jest użyć fabrycznie nowych elementów oraz części zamiennych, objętych gwarancją producenta. g) Na wykonane naprawy Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji lecz nie krótszej niż gwarancja producenta wymienianego elementu. h) Wszystkie naprawy w ramach gwarancji nie mogą trwać dłużej niż 48 godzin od momentu zgłoszenia. 9. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego udokumentowania wykonania przeglądów serwisowych oraz napraw na protokole (załącznik nr 10 do SIWZ), zawierającym co najmniej poniższe dane: a) data wykonania przeglądu lub naprawy; b) skład zespołu wykonującego usługę; c) nazwa urządzenia i miejsce zainstalowania; d) zakres wykonanych czynności konserwacyjnych lub opis awarii ; e) ustalenia wynikające z przeprowadzonych prób i oględzin lub wnioski dotyczące wykonania koniecznych prac, mających na celu przywrócenie urządzenia do prawidłowego funkcjonowania; f) ustalenia dotyczące dopuszczenia urządzenia do dalszej eksploatacji; g) wnioski dotyczące koniecznego wykonania dodatkowych prac. 10. Wykonanie przeglądu serwisowego lub naprawy musi być potwierdzone na piśmie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Jest to warunek konieczny do uznania usługi za wykonaną. W przypadku braku protokołu lub braku potwierdzenia wykonania usługi, wynagrodzenie nie będzie przysługiwało. 11. Koszty drobnych materiałów używanych w trakcie wykonywania przeglądów serwisowych i konserwacji oraz napraw central wentylacyjnych, agregatów chłodniczych oraz klimatyzatorów, takich jak: czyściwo, żarówki sygnalizacyjne, bezpieczniki, paski klinowe, smarownice, śruby, nakrętki, podkładki, wkręty, zawleczki, smary, spirytus techniczny, środki do dezynfekcji i odgrzybiania, oleje - bez planowanej wymiany na nowy, należy wliczyć odpowiednio, w cenę jednostkową za przegląd serwisowy lub stawkę roboczogodziny. 12. Wykaz osób uprawnionych przez Zamawiającego do zgłaszania i odbioru wykonanych usług (przeglądów serwisowych i konserwacji oraz napraw) zawierać będzie załącznik do umowy, który Wykonawca otrzyma podczas podpisywania umowy. 13. Podczas wykonywania przeglądów i napraw, na życzenie Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenia i instruktaże doszkalające pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania urządzeń. 14. Wszelkie opinie i ekspertyzy stanu technicznego urządzeń objętych umową będą wykonywane bezpłatnie. 15. Wykonawca za wykonane usługi przeglądów serwisowych i konserwacji central wentylacyjnych, agregatów chłodniczych oraz klimatyzatorów otrzyma wynagrodzenie wyliczone z przemnożenia liczby faktycznie wykonanych przeglądów i konserwacji przez odpowiadające im ceny jednostkowe za jednorazowy przegląd i konserwację zaoferowane w formularzu cenowym Wykonawcy. 16. Za wykonane naprawy central wentylacyjnych, agregatów chłodniczych oraz klimatyzatorów Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyliczone z pomnożenia liczby faktycznie przepracowanych roboczogodzin przez stawkę roboczogodziny zaoferowaną w formularzu cenowym, powiększone o koszt wymienionych części zamiennych. 17. Wynagrodzenie z tytułu świadczenia usług napraw central wentylacyjnych, agregatów chłodniczych oraz klimatyzatorów w ramach zamówienia podstawowego, zostanie ustalone w następujący sposób: szacowana liczba roboczogodzin na naprawy zostanie pomnożona przez zaoferowaną przez Wykonawcę stawkę roboczogodziny za naprawy; następnie kwota ta zostanie powiększona o szacowany koszt części zamiennych. Zamawiający szacuje, że łączny czas napraw wyniesie 660 roboczogodzin, z natomiast szacowany koszt części zamiennych wyniesie 88 000,00 zł brutto. 18. Liczba roboczogodzin na naprawy oraz koszt części zamiennych zostały oszacowane na podstawie analizy realizacji zamówień na usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania w latach ubiegłych. 19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty i szkody powstałe wskutek prowadzenia prac w sposób niezgodny z przepisami i ustaleniami z Zamawiającym do pełnej wysokości strat. 20. Wykonawca w pełni odpowiada za zachowanie warunków BHP i OP przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz jest zobowiązany do utrzymywania porządku w rejonie prowadzenia prac. 21. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 22. Wykonawcy mogą złożyć tylko jedną ofertę. 23. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 24. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 25. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 26. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 27. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia (wykonania większej ilości przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw), spowodowanej zwiększoną ilością awarii lub zgłoszeniem do serwisowania dodatkowych central wentylacyjnych, agregatów chłodniczych oraz klimatyzatorów, Zamawiający skorzysta z prawa opcji w wysokości do 20% zamówienia podstawowego. 28. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane po wykonaniu zamówienia podstawowego, tj. po wykorzystaniu całej kwoty wynagrodzenia umownego przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego obejmującego przeglądy serwisowe i konserwację oraz naprawy wraz z częściami zamiennymi. 29. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe, w cenach zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 7 000 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: WADIUM - usługa wykonania przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw central wentylacyjnych, agregatów chłodniczych oraz klimatyzatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej ZP/ 317/055/U/15 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). - e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach Główny skrzydło B, ul. G. Narutowicza 11/12 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia awarii lub usterki
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach