Przetargi.pl
Konserwacja okresowa systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, ul. 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    ul. 10 Lutego 24 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
    REGON: 22035628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja okresowa systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji okresowej systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni w budynku przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni, zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego określonymi w umowie oraz w załącznikach do niej, zwanych dalej usługą. 2. Usługa ma na celu zapewnienie utrzymania urządzeń i instalacji wyszczególnionych w zał. C do siwz w stałej sprawności technicznej. 3. Wykonanie usługi polega na okresowych przeglądach konserwacyjnych w czasookresie zgodnym z instrukcją konserwacji oraz zał. B. 4. Z uwagi na poufny charakter treści zawartych w dokumentacji powykonawczej instalacji, instrukcji obsługi, dokumentacji techniczno-rozruchowej, kartach katalogowych i certyfikatach, zostaną udostępnione wykonawcy po podpisaniu umowy. 5. Obowiązki wykonawcy: a) usługa konserwacji urządzeń musi być wykonywana przez wykwalifikowany i przeszkolony personel, posiadający stosowne uprawnienia i świadectwa kwalifikacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadający własne narzędzia i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia czynności konserwacyjnych, b) wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac do zapoznania się z dokumentacją powykonawczą instalacji systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) wykonywania usług w sposób nieuciążliwy dla Zamawiającego, d) przestrzegania przepisów BHP i p.poż w trakcie świadczenia usług na obiektach Zamawiającego oraz ponoszenie pełnej odpowiedzialności za następstwa wynikające z nieprzestrzegania tych przepisów, e) dołożenia należytej staranności w celu uniknięcia powstania szkody, w tym zniszczeniu mienia Zamawiającego, f) utrzymywania ładu i porządku na terenie świadczonych usług i po ich wykonaniu, g) prace objęte umową wykonywane będą przy użyciu sprzętu, maszyn i urządzeń Wykonawcy. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik A do siwz, b) Wykaz czynności konserwacyjnych- Formularz cenowy - Załącznik B do siwz, c) Zestawienie urządzeń podlegających konserwacji - Załącznik C do siwz, d) Instrukcje konserwacji - warunki ogólne - Załącznik D do siwz, e) Protokół przeglądu konserwacyjnego - Załącznik E do siwz 7. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji, co zostanie potwierdzone dokumentem gwarancyjnym wystawionym przez Wykonawcę po zakończeniu świadczenia usług. 8. Miejsce świadczenia usługi: Gdynia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 20.000,00 zł przez cały okres obowiązywania umowy. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 11. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie zakresu prac których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 250 zł; (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100 złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji pierwszego przeglądu obejmującego wszystkie czynności konserwacyjne wymienione w załączniku B do siwz
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdiz.gdynia.pl/rzp/systemkontroli
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach