Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-261 Warszawa, ul. Podwale
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
- Data zamieszczenia: 2018-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
ul. Podwale 23
00-261 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
REGON: 104969210000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania prac związanych z bieżącą konserwacją pomników, miejsc pamięci i obiektów małej architektury znajdujących się w administrowaniu ZTP na terenie Dzielnicy Śródmieście w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
7. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z bieżącą konserwacją pomników, miejsc pamięci i obiektów małej architektury znajdujących się w administrowaniu ZTP na terenie Dzielnicy Śródmieście w Warszawie. 7.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 7.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 2 do SIWZ; 7.1.2. Kosztorys ofertowy na okres jednego roku kalendarzowego – zał. nr 3 do SIWZ; 7.1.3. Wzór umowy – załącznik nr 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9000.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 9.1.1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 9.1.1.2. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 9.1.1.3. zdolności technicznej lub zawodowej. 9.1.2. nie podlegają wykluczeniu,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza oferty wykonawcy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 10.2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, c) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, 10.3. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 26.7 SIWZ. 10.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 10.5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie drobnych, codziennych usług konserwacyjnych na terenie budynku przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie”
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie obsługi technicznej w zakresie bieżącej konserwacji i napraw awaryjnych 35 lokali położonych na terenie m. st. Warszawy
Dodano: 2024-04-09 - Obsługa techniczna wind zlokalizowanych w budynkach internatowych w Oddziale Terenowym Zachodniopomorskim
Dodano: 2024-03-28 - Wykonywanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych
Dodano: 2024-03-12 - OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON i XEROX dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
Dodano: 2024-02-29 - Konserwacja budynków komunalnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w branży sanitarnej
Dodano: 2024-02-12 - USŁUGA SERWISU SERWEROWNI DLA UKSW W WARSZAWIE
Dodano: 2024-02-12 - Świadczenie obsługi technicznej w zakresie bieżącej konserwacji i napraw awaryjnych przeglądów technicznych obiektów zamawiającego w Warszawie.
Dodano: 2024-01-30 - Wykonywanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych
Dodano: 2024-01-26 - OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON i XEROX dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
Dodano: 2024-01-22