Przetargi.pl
przeprowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych I Oddziału w Warszawie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-917 Warszawa, Senatorska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 538 20 78, , fax. +48 22 826 38 87
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie
    Senatorska 6/8
    00-917 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 538 20 78, , fax. +48 22 826 38 87
    REGON: 00001775600300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ubezpieczenia społeczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych I Oddziału w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przeprowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników I Oddziału ZUS w Warszawie.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część 1 Bezpieczeństwo Sieci Komputerowych (Testy Penetracyjne) Część 2 1) Huawei Certified Network Associate – R&S – Huawei Networking Technologies and Device (HCNA-R&S-HNTD) lub równoważne* 2) Huawei Certified Network Professional – R&S – Implementing Enterprise Network Perfomance – HCNP-R&S-IENP (Perfomance) lub równoważne* 3) Huawei Certified Network Professional – R&S- Implementing Enterprise Routing and Switching Network – HCNP-R&S-IERS (Routing&Switching) lub równoważne* 4) Huawei Certified Network Professional – R&S- Implementing Enterprise Network Engineering Project – HCNP-R&S-IEEP (Engineering Project) lub równoważne* Część 3 1) Monitoring serwerów i sieci; SNMP, Nagios, Munin 2) Nagios Core Część 4 Apache Jmeter Część 5 Automatyzacja testów HP UFT (API/GUI) Część 6 Selenium WebDriver (Java) Część 7 1) Testy akceptacyjne 2) Testy eksploracyjne Część 8 1) Windows PowerShell Scripting and Toolmaking (MS 55039) lub równoważne* 2) Automating Administration with Windows PowerShell (MS 10961) lub równoważne* 3) Microsoft Windows PowerShell v2 For Administrators (MS 50414) lub równoważne* 4) Active Directory Services with Windows Server (MS 10969) lub równoważne* Część 9 1) ITIL Foundation lub równoważne* 2) ITIL Practitioner lub równoważne*
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) w części 1 – 1 240 zł, 2) w części 2 – 8 440 zł, 3) w części 3 – 2 040 zł, 4) w części 4 – 320 zł, 5) w części 5 – 320 zł, 6) w części 6 – 340 zł, 7) w części 7 – 800 zł, 8) w części 8 – 3 710 zł, 9) w części 9 – 370 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Formularz ofertowy, 2. Wykaz osób, które będą prowadzić szkolenie określone w danej części zamówienia, posiadającymi doświadczenie, polegające na przeprowadzeniu co najmniej 1 szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert – w zakresie szkoleń objętych przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia niezalegania z opłacaniem podatków, Wykonawca winien złożyć zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.1. nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne: W celu potwierdzenia niezalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, Wykonawca winien złożyć zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2.3. Wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku o którym mowa w pkt 2.1., co najmniej jeden wykonawca musi wykazać ich spełnianie, b) w zakresie warunków o których mowa w pkt 2.2. i 2.3. zaświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.4. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres umocowania pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2.5. dokument potwierdzający wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach