Przetargi.pl
usługa utrzymanie porządku i czystości w budynkach i ich otoczeniu oraz akcja zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi.

Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8523743 , fax. 33 8522560
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.
    ul. Liburnia 2a
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 8523743, fax. 33 8522560
    REGON: 24040417700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa utrzymanie porządku i czystości w budynkach i ich otoczeniu oraz akcja zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: utrzymanie porządku i czystości w budynkach i ich otoczeniu, akcja zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi. Usługa obejmuje sprzątanie budynków komunalnych oraz Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o. – ADM nr 1 ul. Głęboka 13 i ADM nr 2 ul. Tysiąclecia 9c a obejmujących bloki mieszkalne oraz kamienice w centrum Cieszyna. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: budynki typu kamienice i bloki mieszkalne wielorodzinne, stanowiska kubłów na śmieci znajdują się na specjalnie wydzielonych placykach, wiatach śmietnikowych, a także wewnątrz budynków, w administrowaniu znajduje się duży obszar zieleni, chodniki nie zawsze usytuowane wzdłuż budynków. Zakres prac objętych umową: Korytarze: zamiatanie i mycie 1 x w tygodniu z dodatkiem detergentów ( sprzątanie od strychu do piwnic ) Schody: zamiatanie i mycie 1 x w tygodniu z dodatkiem detergentów ( sprzątanie od strychu do piwnic ) Obmiatanie pajęczyn ze ścian i sufitów w miarę potrzeb. Mycie poręczy, lamp, kaset domofonowych, skrzynek pocztowych w miarę potrzeb. Drzwi wejściowe oraz drzwi wspólnego użytku: mycie 1 x w miesiącu z dodatkiem detergentów Piwnice: zamiatanie 1 x w miesiącu Balustrady: mycie 1 x na 3 miesiące z dodatkiem detergentów Lamperie: mycie 1 x na 3 miesiące z dodatkiem detergentów Okna: mycie 1 x na 3 miesiące z dodatkiem detergentów Strychy: zamiatanie wg potrzeb Chodniki wokół budynków: codzienne zamiatanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie – również w dni wolne od pracy, usuwanie trawy zarastającej chodniki oraz opaski przy budynkach, systematyczne usuwanie topniejącego śniegu wraz z zalegającym piaskiem Podwórka gospodarcze: codzienne utrzymanie czystości, zamiatanie i wywóz liści - w szczególności w okresie jesiennym Miejsca składowania śmieci: utrzymanie porządku wokół kubłów (kontenerów) na nieczystości stałe, w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie dojść do wiat śmietnikowych i kontenerów Piaskownice: codzienne utrzymanie czystości oraz opróżnianie małych pojemników na śmieci wg potrzeb Zieleńce: sprzątanie śmieci wg potrzeb W zakresie utrzymania czystości i porządku oraz bezpiecznych warunków na chodnikach w okresie zimowym należy: zgarniać śnieg z chodników i wejść do bram budynków, posypywać chodniki i wejścia do budynków piaskiem w celu usuwania gołoledzi, systematycznie usuwać topniejący śnieg wraz z zalegającym piaskiem, zbijać lód z chodników i wejść do budynków. Wykonywanie usług w zakresie utrzymania chodników w okresie zimowym odbywać się będzie również w święta i inne dni wolne od pracy. Prace te wykonywane będą wcześnie rano przed wyjściem lokatorów do pracy i w razie potrzeby także w ciągu dnia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony „Formularz ofertowy” – załącznik nr 1. 2. Wypełnioną „Kalkulacja cen” – załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i, 3j, 3k. 3. Wypełnione „Doświadczenie zawodowe”– załącznik nr 4. 4. Dokumenty potwierdzające, że usługa(i) wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie – załącznik nr 4a. 5. Parafowane „Projekt umowy sprzątania budynków komunalnych” oraz „Projekt umowy sprzątania budynku Wspólnoty Mieszkaniowej”– załącznik nr 6, 6a. 6. Parafowany „Załącznik A - wzór kontroli usługi utrzymania czystości”– załącznik nr 7. 7. Parafowany „ REGULAMIN kontroli usługi sprzątania budynków komunalnych” oraz „ REGULAMIN kontroli usługi sprzątania budynku Wspólnoty Mieszkaniowej” – załączniki nr 8, 8a. 8. Dokument potwierdzający ubezpieczenie firmy od odpowiedzialności cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach