Przetargi.pl
Przebudowa Sali Obsługi Klienta, Oddział ZUS w Bielsku-Białej ul. Traugutta 2a

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34
    43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
    REGON: 1775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Sali Obsługi Klienta, Oddział ZUS w Bielsku-Białej ul. Traugutta 2a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Sali Obsługi Klienta, Oddział ZUS w Bielsku-Białej ul. Traugutta 2a tj.: prace budowlane związane z: przebudową istniejącej Sali Obsługi Klienta; przebudową wejścia głównego do budynku poprzez zabudowę wejścia ścianką przeszkloną w profilu aluminiowym ciepłym, szybami bezpiecznymi i drzwiami automatycznie otwieranymi wraz z przebudową schodów i pochylni dla niepełnosprawnych; przebudową pomieszczeń biurowych; przebudową pomieszczenia portierni; przebudową punktu dystrybucyjnego; przebudową wewnętrznych instalacji w obrębie przebudowywanych pomieszczeń; Zamawiający wymaga przy realizacji Umowy przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy Dz.U. z 2016r., poz. 1666 ze zm.), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu robót w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, STWiOR, przedmiarze i dokumentacji projektowej, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w rozumieniu przepisów ustawy z 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2017r., poz. 1332 ze zm.) oraz Koordynatora zgodnie z art. 208 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016r., poz. 1666 ze zm.), który sprawował będzie nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników zatrudnionych w tym samym miejscu. Osoba pełniąca funkcje kierownika budowy musi posiadać minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy. Szczegółowe zapisy dot. klauzul społecznych zawiera § 25 wzoru umowy (zał. nr 9 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421152-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  Zamawiający nie określa szczególnych wymagań odnośnie tego warunku. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5B do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: 1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2)Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru załączonego do SIWZ. 3)Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy (forma zgodna z zapisami Rozdziału VII ust. 3 pkt 2 SIWZ). 4)Zaleca się dołączenie do oferty następujących dokumentów: a)oświadczenie o zastrzeżeniu informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa – wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ (wypełnić tylko w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicy), b)dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w formie innej niż w pieniądzu. Dokumenty składane po otwarciu ofert: 1)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach