Przetargi.pl
USŁUGA UTRZYMANIA PORZĄDKU POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE OBIEKTÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, Saperska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 261 68 62 80 , fax. 261 68 62 80
  • Data zamieszczenia: 2018-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Saperska 2
    59-726 Świętoszów, woj. brak
    tel. 261 68 62 80, fax. 261 68 62 80
    REGON: 021509084
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 43wog.szp@wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA UTRZYMANIA PORZĄDKU POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE OBIEKTÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń wewnętrznych budynków w jednostkach, instytucjach i obiektach wojskowych położonych w rejonie odpowiedzialności 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grupie Zabezpieczenia Głogów. Do zakresu świadczonych usług należy sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych budynków w jednostkach i instytucjach oraz obiektach wojskowych, w skład których wchodzą min.: 1.pomieszczenia sanitarnohigieniczne; 2.korytarze, klatki schodowe, hole, ciągi komunikacyjne; 3.pomieszczenia ogólnego przeznaczenia (biurowe, kancelarie, sale odpraw, szatnie, świetlice, biblioteki, sale tradycji, obiekty kultu religijnego, sale widowiskowe, hale sportowe, siłownie, schrony plot., EbMob,itp.); 4.stołówki, sale konsumpcyjne; 5.poddasza i strychy; 6.piwnice; 7.Miejscach Udzielania Świadczeń (MUŚ)– ambulatoria, gabinety lekarskie, zabiegowe; 8.pomieszczenia sprzątane okresowo, w tym związane z pobytem wojsk sojuszniczych na polecenie Koordynatora Zamawiającego; Zakres czynności sprzątania w poszczególnych typach pomieszczeń został rozszerzony o czynności wykonywane przez Wykonawcę na polecenie Koordynatora Zamawiającego i obejmuje: 1.czyszczenie rolet, żaluzji i czyszczenie zasłon typu vertical ,rolet płóciennych, firn i zasłon (zakres usługi obejmuje również zdjęcie rolet, żaluzji, zasłon typu vertical, rolet płóciennych, firan i zasłon do prania oraz zawieszenie po wykonanej usłudze prania) we wszystkich typach pomieszczeń; 2.czyszczenie posadzek podłogowych, pastowanie, nabłyszczanie podłóg odpowiednim do danego rodzaju powierzchni środkami - dla wszystkich typów pomieszczeń) z zastosowaniem elektrycznego sprzętu mechanicznego 3.czyszczenie i pokrywanie powłoką akrylową/polimerową/woskową - polimeryzacja powierzchni 4.pranie dywanów, wykładzin dywanowych, mebli tapicerowanych; 5.czyszczenie i konserwacje powierzchni boiskowych – z użyciem środków antypoślizgowych, profesjonalnych o podwyższonej trwałości i odporności na ścieranie, przeznaczoną do powierzchni o dużym natężeniu ruchu;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 17 839 zł. 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 97 1010 1674 0030 3013 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 160/PN/2018”. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w terminie tożsamym, z terminem składania ofert, określonym w pkt. 12.1 SIWZ. Kopertę z nazwą i adresem wykonawcy oraz dopiskiem: „WADIUM” w postępowaniu 160/PN/2018 należy złożyć w miejscu wskazanym do składania ofert. 7.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną