Przetargi.pl
„Przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Niezdowie wraz z wyposażeniem na potrzeby popularyzacji dziedzictwa rybackiego”

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2018-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Niezdowie wraz z wyposażeniem na potrzeby popularyzacji dziedzictwa rybackiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu budynku OSP i świetlicy wiejskiej w Niezdowie. 2. Zakres robót obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe z wyjątkiem robót już wykonanych w świetlicy Ś05 (harcówka) oraz w w-c dla osób niepełnosprawnych na parterze (pom.Ś03 na szerokości pom.Ś08, pom.S08, pom.Ś09, pom.Ś10); 2) roboty konstrukcyjne a w szczególności: przebudowa klatki schodowej, wraz ze wzmocnieniem stropów, poszerzenie lub zamurowanie otworów w ścianach wraz z wykonaniem nadproży (z wyjątkiem prac wykonanych już w pom. S05), wykonanie kominów i pionów wentylacyjnych (z wyjątkiem prac wykonanych już w celu zapewnienia wentylacji pom. Ś05- harcówka); 3) przebudowa dachu tj. wymiana pokrycia dachu wraz z częściową wymiana konstrukcji drewnianej dachu, obróbki blacharskie oraz rynny i rury spustowe, demontaż i ponowny montaż masztu antenowego oraz dostawa i montaż płotków przeciwśniegowych i ław kominiarskich – 100%. 4) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w świetlicy i OSP, z wyjątkiem stolarki wymienionej w pom. Ś05. Stolarka okienna winna spełniać założenia projektu i być wizualnie podobna do już zamontowanej w pomieszczeniu świetlicy Ś05. Stolarka drzwiowa wewnętrzna winna spełniać założenia projektu i być wizualnie podobna do już zamontowanej w pomieszczeniu świetlicy Ś05; 5) wykonanie podkładów betonowych z podsypką piaskową w części świetlicowej, z wyjątkiem pom. Ś04, które nie jest przewidziana pod wykończenie na tym etapie oraz z wyjątkiem robót wykonanych w pomieszczeniu Ś05 oraz w pomieszczeniu dawnej kuchni ( wg inwentaryzacji pom. 10), które jest przeznaczone pod wc dla osób niepełnosprawnych na parterze (roboty wykonano w pomieszczeniu Ś03 na szerokości pom.Ś08 oraz w pomieszczeniach : S08, Ś09, Ś10); 6) ścianki działowe, z wyjątkiem ścianki z pionem wentylacyjnym zapewniającym wentylacje pom. Ś05- harcówka; 7) sufity podwieszane oraz izolacja cieplna stropu poddasza - 100%; 8) stolarka wewnętrzna w części świetlicowej ( w tym wyłaz stropowy EI 30), z wyłączeniem stolarki drzwiowej wewnątrz węzła sanitarnego na Ip. 9) tynki i oblicówki w świetlicy, z wyłączeniem pomieszczeń : Ś04, S05, Ś12, Ś13, Ś16-Ś21. 10) warstwy wyrównawcze i izolacje ( cieplna i przeciwwilgociowa) na parterze w części świetlicowej, z wyłączeniem robót wykonanych ( pom. Ś05, Ś03 na szerokości pomieszczeniaŚ08, S08, Ś09, Ś10) oraz z wyłączeniem pom. Ś04, które nie jest przewidziane do wykonania na tym etapie; 11) posadzki w części świetlicowej, z wyłączeniem robót już wykonanych (Ś05) oraz robót nie przewidzianych do wykonania na tym etapie ( S04, Ś12, Ś13, Ś16-Ś21); 12) roboty malarskie w części świetlicowej, z wyłączeniem pom. : Ś04, Ś05, Ś12, Ś13, Ś16-Ś21. 13) instalacja wod-kan bez baterii umywalkowych i tzw. białego montażu +baterie umywalkowe i biały montaż w : pomieszczeniu wc z przedsionkiem dla osób niepełnosprawnych na parterze ( Ś09, Ś10), pomieszczeniu technicznym/porządkowym z kotłem gazowym (Ś07), pomieszczeniu gospodarczym w części OSP (OSP2). Ponadto z robót wyłącza się rurarz w pom.Ś03 na szerokości pom.Ś08, pom.S08, pom.Ś09, pom. Ś10) (poziomy instalacyjne, piony kanalizacyjne, podejścia instalacyjne pod urządzenia sanitarne); 14) instalacja gazu (100% zakresu zamówienia); 15) instalacja c.o. w zakresie rurarzu i izolacji (100%) oraz montaż grzejników, z wyjątkiem montażu grzejników w pom. świetlicy Ś05 (harcówka) oraz z wyjątkiem pomieszczeń nie przewidzianych pod roboty wykończeniowe: świetlica S04 ; kuchnia ( S12), zmywalnia (S13 ), węzeł sanitarny (S16, S17, S18. S19. S20, S21) – na I p, pomieszczenie garażu (OSP1); Uwaga : W pom. OSP2 przewiduje się montaż grzejnika, pomimo nie przewidywania w tym pomieszczeniu robót budowlanych ( na tym etapie) , ze względu na wykonywanie instalacji wodociągowej. Instalacja wentylacji -100%. 16) instalacja elektryczna: instalacja odgromowa; rozdzielnia TR2 na Ip (pozostałe rozdzielnie już zostały wykonane); okablowanie w części świetlicowej, bez okablowania w części OSP; montaż opraw oświetleniowych, bez montażu opraw już wykonanych (w pom.Ś05 oraz przy drzwiach wejściowych do tego pomieszczenia) oraz bez montażu opraw w pomieszczeniach nie przewidywanych do wykonania na tym etapie ( część OSP, część świetlicowa -S04 , S12, S13, S16-S21); 17) wyposażenie w ograniczonym zakresie, uzgodnionym z Zamawiającym – wg załącznika do SIWZ „Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Niezdowie.” 18) Wykonawca zapewnia usługę serwisu przez okres 36 m-cy wraz z kosztami serwisowania urządzeń i instalacji. Serwis obejmuje: instalację gazową wraz z osprzętem (min.kotły), instalacje wentylacji mechanicznej (min. centrala wentylacyjna) . Serwis obejmuje również zakup i wymianę materiałów eksploatacyjnych. 19) Do kompleksowego remontu ( w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych) następujące pomieszczenia: Ś14 Sala świetlicowa (I piętro)-pow. 164,19m2- sala warsztatowa; Ś06 Sala świetlicowa –pow. 39,66m2 – sala edukacyjna (z ekspozycjami); Ś15 Korytarz (I piętro)– pow. 10,62m2 służący komunikacji do Sali Ś14 od strony klatki schodowej, Ś11 Klatka schodowa –pow. 14,27m2- umożliwiająca dojście do sali Ś14 ( na I-piętrze) z poziomu parteru , Sali Ś06, Ś03 Korytarz (parter) w zakresie dojścia do Ś06, Ś05 oraz Ś07 - pow. całkowita 6,93m2 –komunikacja do sal , toalet Ś10, Ś09, pomieszczeń gospodarczych i technicznych Ś08 i Ś07; Ś02 Korytarz/klatka schodowa (parter)- pow. 18,27m2-komunikacja do pomieszczeń objętych operacją; Ś01 Wiatrołap (parter) – pow. 2,34m2- wejście do budynku, komunikacja do wszystkich pomieszczeń objętych operacją ; Ś08 pomieszczenie gospodarcze pow. 5,97m2 (obsługa świetlic w tym Ś14 i Ś06, Ś05); Ś07- pomieszczenie techniczne/porządkowe (kotłownia) - pow. 8,21m2 - obsługa całego budynku. Pomieszczenie Ś05 stanowi obecnie salę integracyjną/zebrań i z uwagi na dobry stan techniczny pomieszczenia nie zaplanowano kosztu remontu. Stan techniczny pomieszczenia Ś04 jest dobry i planuje się w nim jedynie roboty instalacyjne i elektryczne ( pomieszczenie jest obecnie wykorzystywane na magazyn). 20) Do kompleksowego remontu, z wyłączeniem poziomów instalacyjnych i warstw wyrównawczych z izolacjami (zakres prac wykonany) :Ś10- przedsionek WC (parter)- pow. 4,90m2- węzeł sanitarny na potrzeby uczestników biorących udział w zajęciach prowadzonych w sali Ś14 i S06 Ś05 ; Ś09- WC ogólnodostępne pow. 4,40m2- węzeł sanitarny na potrzeby zaspokajania potrzeb fizjologicznych uczestników biorących udział w zajęciach prowadzonych w sali Ś14 i Ś06, Ś05 ; Ś03 Korytarz (parter) w zakresie przylegającym do pomieszczenia Ś08 i Ś10 - pow. całkowita 6,93m2 –komunikacja do toalety ogólnodostępnej wraz przedsionkiem ( Ś10, Ś09). 21) Do remontu w zakresie rurarzu ( instalacja wod-kan, c.o.), okablowania elektrycznego oraz kompleksowego montażu instalacji wentylacji oraz towarzyszących im robót ogólnobudowlanych: W pomieszczeniu Ś12 i Ś13, Ś16, Ś17, Ś18, Ś19, Ś20, Ś21 zaplanowano jedynie roboty ogólnobudowlane tj. warstwy wyrównawcze, tynki i sufity podwieszane , umożliwiające montaż instalacji w zakresie rurarzu oraz okablowania elektrycznego oraz kompleksowy montaż wentylacji w budynku. (Do wniosku załączono Opis funkcjonalny pomieszczeń świetlicy-Izby Rybackiej wraz z Programem Warsztatów) W związku z tym, że zakres prac nie obejmuje wszystkich robót objętych pozwoleniem na budowę koniecznym będzie uzyskanie warunkowego pozwolenia na użytkowanie obiektu dla pomieszczeń realizujących cel dotacji. W związku z tym będą musiały być przeprowadzone próby instalacyjne dla całego budynku. Z tego powodu ( w celu umożliwienia przeprowadzenia prób instalacyjnych) zaplanowano roboty instalacyjne ( rurarz w zakresie instalacji wod-kan i c.o., kompleksowe wykonanie instalacji wentylacji) oraz elektryczne ( w zakresie okablowania) w całym budynku - zarówno w części świetlicy wiejskiej jak i w pomieszczeniach należących do OSP tj. w pomieszczeniu OSP2 i OSP1 (koszty po stronie wydatków niekwalifikowalnych). 3. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa, stanowiąca załączniki do SIWZ, przedmiar robót. 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 7. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: • wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w Części III SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach