Przetargi.pl
Usługa serwisową centrali telefonicznej PABX Alcatel PCX 4400

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3894859 , fax. 022 3894922
  • Data zamieszczenia: 2012-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kasprzaka 17 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3894859, fax. 022 3894922
    REGON: 01103538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisową centrali telefonicznej PABX Alcatel PCX 4400
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa centrali telefonicznej PABX - Alcatel PCX 4400, która obejmuje: 1)Comiesięczny przegląd centrali w zakresie: a)sprawdzenie indykatorów poprawnej pracy modułów centrali, b)mechaniczne oczyszczenie modułów (kart) centrali oraz sprawdzenie połączeń i gniazd kart, c)sprawdzenie rejestrów systemowych centrali, d)sprawdzenie indykatorów bufora systemu taryfikacji, e)zmiana konfiguracji systemu na życzenie Zleceniodawcy, f)obsługa systemu rejestracji rozmów, 2)Usuwanie awarii centrali telefonicznej zgłoszonych przez Zamawiającego. 3)Czas przystąpienia do usunięcia awarii - do 4 godzin od zgłoszenia awarii. Czas usunięcia awarii do 24 godzin. 4)Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić otrzymania zgłoszenia awarii. 5)Zamawiający może zgłosić awarię: a)telefonicznie b)pocztą elektroniczną c)faksem 6)Zgłoszenie o awarii powinno zawierać: a)nazwisko osoby zgłaszającej i numer telefonu b)czas wystąpienia awarii c)krótko opis awarii 7)Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem usług konserwacji w tym koszty związane z dojazdami do Zamawiającego. 8)Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zakupów wszystkich niezbędnych do realizacji usług części i materiałów eksploatacyjnych, 9)Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia części zamiennych niezbędnych do naprawy po akceptacji ceny części przez Zamawiającego. Zamawiający pokrywa zaakceptowany koszt części potwierdzony kopią faktury. Zamawiający nie ponosi kosztów zakupu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503341109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępoaniu ni jest przewidziane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach