Przetargi.pl
Świadczenie usług teletechnicznych związanych z dozorem technicznym i obsługą eksploatacyjną telefonicznej sieci kablowej PW oraz konserwacją sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckiej w obiektach. Nr postępowania: ZP/U/MP/49/2015

Politechnika Warszawska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 2346206, 2346630 , fax. 022 2346217, 6286075
  • Data zamieszczenia: 2015-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska
    Pl. Politechniki 1 1
    00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 2346206, 2346630, fax. 022 2346217, 6286075
    REGON: 00000155400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług teletechnicznych związanych z dozorem technicznym i obsługą eksploatacyjną telefonicznej sieci kablowej PW oraz konserwacją sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckiej w obiektach. Nr postępowania: ZP/U/MP/49/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług teletechnicznych związanych z dozorem technicznym i obsługą eksploatacyjną telefonicznej sieci kablowej Politechniki Warszawskiej oraz konserwacją sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckich w obiektach Politechniki Warszawskiej. 2. Dozór i obsługa eksploatacyjna telefonicznej sieci kablowej Politechniki Warszawskiej. 3. Dozór i obsługa eksploatacyjna telefonicznej sieci kablowej Politechniki Warszawskiej dotyczy łączy kablowych o całkowitej długości 97 km i pojemności 2917 kmpar, przebiegających w następujących relacjach: 3.1. przełącznica Główna CAA PW (Gmach Główny) głowice kablowe stanowiące zakończenie kabla centralowego w obiektach obsługiwanych przez centralę telefoniczną CAA PW, 3.2. przełącznica Główna CA Narbutta (Gmach Mechatroniki) głowice kablowe stanowiące zakończenie kabla centralowego w obiektach obsługiwanych przez centralę telefoniczną CA Narbutta. 4. Zadaniem dozoru i obsługi eksploatacyjnej sieci kablowej PW jest utrzymanie eksploatacyjnych parametrów technicznych i technologicznych zapewniających niezakłóconą pracę abonenckich urządzeń końcowych na łączach kablowych, o których mowa w pkt 3.1. i 3.2. Zadanie to WYKONAWCA będzie realizował w trybie zwykłym (poprzez pobieranie na bieżąco informacji o niesprawności łączy bądź potrzebie ich przebudowy) lub w trybie pilnym (przez przyjmowanie zgłoszeń awaryjnych), podejmując właściwe działania techniczno-organizacyjne (m.in. przegląd sieci lub pomiary lokalizujące niesprawność, jej usunięcie przez zabiegi konserwacyjno-naprawcze lub wykorzystanie rezerwowych łączy kablowych, zgłoszenie potrzeby i zakresu przeprowadzenia remontu łączy kablowych, współudział w pracach ekip remontowych). Wymienione działania prowadzone będą przy współpracy ze służbami telekomunikacyjnymi ZAMAWIAJĄCEGO. 5. Konserwacja sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckich: 5.1. Konserwacja sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckich dotyczy określonych obiektów i ustalonej ilości numerów abonenckich wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego opisu i obejmuje istniejącą instalację teletechniczną (od głowicy stanowiącej zakończenie kabla centralowego w obiekcie, poprzez występujące przełącznice pośrednie, do wyposażenia instalacyjnego stacji abonenckiej, np. gniazdo, puszka, łączówka) oraz aparaty telefoniczne wszystkich typów i podstawowe typy telefaksów (bez telefaksów złożonych, np. fax-modem, copy-fax). 5.2. Zadaniem konserwacji sieci abonenckiej jest utrzymanie lub poreklamacyjne przywrócenie eksploatacyjnych parametrów technicznych i technologicznych istniejącej instalacji teletechnicznej, poprzez naprawę bądź wymianę niesprawnego wyposażenia instalacyjnego lub okablowania. Usunięcie niesprawności nie wynikającej z normalnej eksploatacji sieci (powstałej np. z powodu remontu pomieszczeń lub zdarzeń losowych) oraz wykonanie dodatkowej instalacji, potrzebnej dla przeniesienia lub uruchomienia nowych stacji abonenckich, jest odpłatne i rozliczane na podstawie odrębnych uzgodnień. 5.3. Zadaniem konserwacji urządzeń końcowych stacji abonenckich jest przywrócenie reklamowanej sprawności technicznej zainstalowanych urządzeń poprzez naprawę podzespołów, ich wymianę lub inne zabiegi konserwacyjno-naprawcze niewymagające naruszenia ważnych plomb gwarancyjnych w urządzeniach nabytych przez abonenta. Obsługa około gwarancyjna i konserwacja tych urządzeń może być przyjęta przez WYKONAWCĘ warunkowo, na zasadach negocjowanych odrębnie. Urządzenia końcowe stacji abonenckich (posiadające obowiązkowo wydane przez uprawniony organ świadectwo homologacji lub certyfikat zgodności z zasadniczymi wymaganiami) zakupione i zainstalowane przez WYKONAWCĘ na zlecenie ZAMAWIAJĄCEGO będą konserwowane zarówno w czasie trwania gwarancji, jak i po tym okresie. 5.4. Zadania konserwacyjne określone w pkt 5.2. 5.3. realizowane będą przez WYKONAWCĘ trybem zwykłym, poprzez pobieranie na bieżąco od ZAMAWIAJĄCEGO ewidencjonowanych zgłoszeń reklamacji abonenckich (z potwierdzeniem terminu przyjęcia reklamacji do obsługi konserwacyjnej i terminu jej zakończenia), lub trybem pilnym, poprzez przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących abonentów specjalnych, niezależnie od lokalizacji stacji tych abonentów. Wykaz abonentów specjalnych znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego opisu. W ramach zadań konserwacyjnych WYKONAWCA będzie udzielał także pomocy technicznej przy określeniu stanu linii miejskich abonentów specjalnych. 6. Wymagania dodatkowe: 6.1. WYKONAWCA zapewni realizację przedmiotu zamówienia na wysokim poziomie technicznym, z wykorzystaniem współcześnie stosowanych technologii naprawczych i materiałów właściwej jakości, z należytą starannością i przestrzeganiem zaleceń instrukcji obsługi i eksploatacji sprzętu podlegającego konserwacji. 6.2. Po przyjęciu zadania przewidzianego do realizacji w trybie pilnym, WYKONAWCA podejmie działania dla usunięcia niesprawności niezwłocznie (nie później niż w ciągu 6 godzin od zgłoszenia naprawy telefonicznie, fax-em lub za pomocą poczty elektronicznej), a w trybie zwykłym w ciągu ___ godzin, jednak nie później niż w 24 godziny w dni robocze lub - jeżeli wypadałoby to na dzień wolny od pracy - w najbliższym dniu roboczym. Zakończenie działań podjętych w trybie pilnym powinno nastąpić także niezwłocznie (nie później niż w ciągi 12 godzin od zgłoszenia naprawy telefonicznie, fax-em lub za pomocą poczty elektronicznej), a w trybie zwykłym nie później niż w 72 godziny w dni robocze lub - jeśli wypadałoby to na dzień wolny od pracy - w najbliższym dniu roboczym. W przypadku niemożności zakończenia tych działań w podanych terminach z przyczyn niezależnych od WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCY zostanie o tym poinformowany. 6.3. W przypadku konieczności zakupu urządzeń końcowych stacji abonenckich, wyposażenia instalacyjnego, materiałów lub podzespołów wymaganych dla realizacji przedmiotu umowy, niezbędne elementy będzie dostarczał WYKONAWCA po uzyskaniu pisemnej akceptacji ZAMAWIAJĄCEGO, a koszt zakupu pokryje ZAMAWIAJĄCY. 6.4. WYKONAWCA zobowiązany jest do prowadzenia i udostępnienia ZAMAWIAJĄCEMU uaktualnianej na bieżąco dokumentacji: ewidencji obsługi konserwacyjnej reklamacji abonenckich, książki napraw i konserwacji sieci abonenckiej oraz książki napraw i konserwacji sieci kablowej. 6.5. WYKONAWCA i ZAMAWIAJĄCY będą się wzajemnie informowali o wszelkich zmianach dokonanych w sieci kablowej i sieci abonenckiej, które są związane z zakresem usług objętych przedmiotem niniejszej umowy. 6.6. WYKONAWCA będzie służył pomocą przy projektowaniu zmian w sieci kablowej oraz w sieci abonenckiej w obiektach wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego opisu, nawiązując współpracę ze służbami telekomunikacyjnymi ZAMAWIAJĄCEGO. 7. WYKAZ OBIEKTÓW: 7.1. Gmach Główny, 7.2. Gmach Administracji Centralnej oraz część innych obiektów PW przeznaczona na lokalizację jednostek Administracji Centralnej, 7.3. Pałacyk Rektorski. 7.4. Ryczałtowa ilość numerów abonenckich w obiektach: 1100 NN 8. WYKAZ ABONENTÓW SPECJALNYCH: 8.1. Rektorzy, 8.2. Biuro Rektora, 8.3. Kanclerz i Zastępcy Kanclerza, 8.4. Kwestor i Zastępca Kwestora oraz Kwestura, w tym Bank PEKOA S.A. IV Oddział Warszawa, ul. Noakowskiego 18/20, 8.5. Dziekani Wydziałów zlokalizowanych w Gmachu Głównym, 8.6. Portiernie Gmachu Głównego i Gmachu Administracji Centralnej oraz bramy wjazdowe Terenu Głównego, 8.7. Straż Akademicka, 8.8. Inspektorat Ochrony Przeciwpożarowej, 8.9. Dział ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Spraw Obronnych, 8.10. Zespół Kontroli Wewnętrznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503341109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji w przypadku awarii sprzętu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach