Przetargi.pl
Usługa ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia w Świdniku w 2024 roku (2)

"MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Stanisława Wyspiańskiego 27
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
    ul. Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    REGON: 366067087
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.avia-swidnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia w Świdniku w 2024 roku (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia zlokalizowanym w Świdniku przy ul. Fabrycznej 3.2. Usługa będzie prowadzona na terenie pływalni krytej (w trybie ciągłym w okresie od 01 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku) oraz pływalni odkrytej (usługa świadczona będzie od 01 czerwca 2024 roku do 01 września 2024 roku) przy czym:a. baseny wewnętrzne będą czynne od poniedziałku do soboty godz. 6.00 - 22.00, niedziela godz. 8.00 - 21.00, min. 3 stanowiska ratownicze (3 osoby),b. baseny zewnętrzne będą czynne codziennie w godz. 9.00 - 20.00, min. 4 stanowiska ratownicze (4 osoby),c. godziny pracy obiektu mogą ulec zmianie, d. usługi realizowane będą w sposób ciągły, z wyłączaniem przerw technologicznych, przerw w wyniku awarii, dni świątecznych wolnych oraz zdarzeń o charakterze przypadkowym, których nie można było przewidzieć i zapobiec. 3. Szacunkowa liczba godzin świadczenia usług w trakcie trwania umowy nie przekroczy liczby 20 056 (słownie: dwadzieścia tysięcy pięćdziesiąt sześć), w tym:a. 15 796 (słownie: piętnaście tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt sześć) to liczba godzin usługi 3 stanowisk ratowniczych na krytej pływalni (do kalkulacji przyjęto okres od 01.01.2024-31.12.2024r.),b. 4 260 (słownie: cztery tysiące dwieście sześćdziesiąt) to liczba godzin usługi min. 4 stanowisk ratowniczych na basenie zewnętrznym (do kalkulacji przyjęto okres od 01.06.2024-01.09.2024).4. Podane ilości uwzględniają przerwę technologiczną oraz wolne dni świąteczne, jednakże mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie.5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku do SWZ.7. Zamawiający określa, iż osoby wykonujące czynności Koordynatorów Ratowników mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na cały okres trwania umowy. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy ratowników. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności, Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość żądania w szczególności: a. Oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,b. Poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,c. Innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika.Zamawiający najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi, żąda przedłożenia przez Wykonawcę wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanych poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników oraz zanonimizowanych zaświadczeń Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: 52 1020 3176 0000 5302 0234 02224. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie wpłaty wadium. W tytule przelewu należy wpisać: „wadium – świadczenie usługi ratownictwa wodnego”.7. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.8. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.10. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 10, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp.12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.13. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną/ważną decyzję administracyjną Ministra Spraw Wewnętrznych ze zgodą na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jedn. Dz.U. z 2023r., poz. 714).Dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100).Dotycząc zdolności technicznej lub zawodowej:a) Doświadczenie:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę polegają na ochronie ratowniczej obiektu z minimum 3 stanowiskami ratowniczymi na jednej zmianie, o wartości usługi nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100). W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń, według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje.b) kwalifikacje zawodoweWykonawca spełni warunek zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje kadrą min. 7 ratowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych tj. ratownicy wodni posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia, w szczególności:- ważne uprawnienia do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,- wiedzę i umiejętności z zakresu ratownictwa wodnego i technik pływackich oraz inne kwalifikacje przydatne w ratownictwie wodnym i spełniającą wymagania określone w ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym dla lekarza systemu, pielęgniarki systemu, ratownika medycznego realizujących doskonalenie zawodowe lub ratownika, zatrudnioną lub pełniącą służbę w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego lub będącą członkiem tego podmiotu- spełnia wymagania określone w art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, tj.:a. posiada pełną zdolność do czynności prawnych,b. jest zatrudniona lub pełni służbę w jednostkach współpracujących z systemem Państwowego Ratownictwa Medycznego lub jest członkiem tych jednostek,c. posiada ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytułu ratownika,d. jej stan zdrowia pozwala na udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy;- aktualne badanie lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego potwierdzone zaświadczeniem z poradni medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku ratownik wodny oraz której stan zdrowia pozwala na udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy zgodnie z art. 13 ust 4 o Państwowym Ratownictwie Medycznym,- aktualne badania lekarskie do celów sanitarno – epidemiologicznych – przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie powyższy warunek powinien spełnić, co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w X.2. SWZ musi być spełniony przez Wykonawcę, który będzie odpowiedzialny i będzie realizował usługę stanowiącą przedmiot zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach