Przetargi.pl
Świadczenie usług ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia w Świdniku

Miejski Klub Sportowy AVIA Świdnik Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815244183, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Klub Sportowy AVIA Świdnik Sp. z o.o.
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 815244183, , fax. -
    REGON: 366067087
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.avia-swidnik.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia mieszczącym się w Świdniku przy ul. Fabrycznej 3. 2. Usługa będzie prowadzona na terenie pływalni krytej (w trybie ciągłym przez 365 dni za wyjątkiem dni, w których pływalnia jest nieczynna) oraz pływalni odkrytej (usługa świadczona będzie od 15.06 do 5.09.2021r.). 3. Czas pracy Parku Avia: 3.1. Pływalnia kryta czynna jest: 3.1.1. Od poniedziałku do soboty w godzinach: 6:00-22:00 3.1.2. W niedziele w godzinach: 8:00-21:00 3.1.3. W dni świąteczne w godzinach: 12:00-20:00. 3.1.4. Nieczynne: Wielkanoc, Boże Narodzenie oraz w czasie zaplanowanej przerwy technologicznej, o której Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 14 dniowym wyprzedzeniem. 3.2. Kompleks basenów zewnętrznych czynny jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach: 9:00-21:00. 4. Szacunkowa ilość godzin świadczenia usług w trakcie trwania umowy nie przekroczy liczby 20 660 godzin (słownie: dwadzieścia tysięcy sześćset sześćdziesiąt), w tym: 4.1. 17 052 (słownie: siedemnaście tysięcy pięćdziesiąt dwa) to liczba godzin usługi 3 stanowisk ratowniczych na krytej pływalni (do kalkulacji przyjęto okres od 1.01.2021-31.12.2021r.), 4.2. 3 608 (słownie: trzy tysiące sześćset osiem) to liczba godzin usługi min. 4 stanowisk ratowniczych na basenie zewnętrznym (do kalkulacji przyjęto okres od 15.06.2021-5.09.2021r.). 4.3. Godziny funkcjonowania obiektu pływalni mogą być modyfikowane w każdym czasie w zależności od szczególnych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa ilość godzin pracy Parku Avia została wyliczona a potrzeby ustalenia ceny i może ulec zmianie. Szacunkowa ilość godzin nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy. O zmianie ilości godzin (czy też ratowników) Wykonawca zostanie poinformowany minimum 1 dzień przed zmianą, w szczególności w przypadku przerwy w funkcjonowaniu Parku Avia, spowodowanej m. in. wymaganiami technologicznymi, modernizacją, remontem, niskimi temperaturami w okresie zimowym, awarią, lub innymi zdarzeniami o charakterze przypadkowym, których nie dało się przewidzieć. 5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający określa, iż osoby wykonujące czynności Koordynatorów Ratowników mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na cały okres trwania umowy. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy ratowników. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności, Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość żądania w szczególności: 6.1. Oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 6.2. Poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 6.3. Innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika. 6.4. Zamawiający najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi, żąda przedłożenia przez Wykonawcę wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanych poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników oraz zanonimizowanych zaświadczeń Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzech tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 52 1020 3176 0000 5302 0234 0222 z dopiskiem: „Wadium na świadczenie usług ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia w Świdniku.” Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj.: przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji / poręczenia w formie pisemnej. Wyżej wymieniony dokument nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta. 5. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. 7. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną/ważną decyzję administracyjną Ministra Spraw Wewnętrznych ze zgodą na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jedn. Dz.U. z 2020r., poz. 350)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga złożenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału lub kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 8.1. Oświadczenia i dokumenty wymienione w par. 4 ust. 1 pkt 1-2 SIWZ, par. 4 ust. 2 lit. A pkt 1-7 SIWZ i par. 4 pkt 3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 8.2. Oświadczenia i dokumenty wymienione w par. 4 ust. 1. pkt 3, par.4 ust. 2. lit. A pkt 8, par.4 ust. 2 lit. B SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 8.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 8.4. Poza dokumentami wymienionymi w par 4. Pkt 8.1. SIWZ i par 4. Pkt 8.2 SIWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo (w oryginale); 8.5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty pod rygorem nieważności w formie pisemnej podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. Dopuszczalne jest złożenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza. 8.6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w par 4 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 1.18. Na ofertę składają się: a) Wypełniony i podpisany formularz oferty (w formie oryginału), zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowiącym załącznik do SIWZ (w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty); Do oferty winny być dołączone: b) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ (z uwagi na kryteria oceny ofert, wykaz należy złożyć wraz z ofertą), c) Oświadczenia, o których mowa par. 4 ust. 1 SIWZ; d) Wadium (dla wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, w formie oryginału); e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii notarialnie potwierdzonej. f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, – jeżeli Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów (w formie oryginału)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach