Przetargi.pl
Usługa przeniesienia spektrometru EPR

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40007 Katowice, ul. Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 592 048, , fax. 323 592 048
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12
    40007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 323 592 048, , fax. 323 592 048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeniesienia spektrometru EPR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa przeniesienia (z pomieszczenia H/-1/14 do pomieszczenia C/-1/1 lub A/-1/13 w terenie jednego budynku ŚMCEiBI w Chorzowie, po płaskiej powierzchni) spektrometru EPR wraz z całym osprzętem: konsola, mostek mikrofalowy, miernik mikrofalowy, zestaw chłodzący, przystawka temperaturowa. 2) Zakres prac obejmuje, w szczególności: demontaż, transport w obrębie budynku, ponowny montaż, uruchomienie, testy aparatu. 3) Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) realizacji usługi w sposób płynny, bez zbędnych przestojów, b) dostarczenia odpowiedniej ilości wytrzymałych opakowań/pudeł/pojemników, oraz folii zabezpieczającej, taśm, sznurków etc., niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, c) demontażu, o ile jest to konieczne (przy udziale wskazanych osób nadzorujących ze strony Zamawiającego) elementów sprzętu oraz odpowiedniego ich zabezpieczenia w czasie transportu, d) pakowania sprzętu w obecności wskazanych osób nadzorujących ze strony Zamawiającego, e) załadunku, w obecności wskazanych osób nadzorujących ze strony Zamawiającego do środków transportu przystosowanych do przewożenia sprzętu, f) bezpośredniego przetransportowania, rozładunku i przeniesienia sprzętu do odpowiedniego pomieszczenia w obecności osób nadzorujących ze strony Zamawiającego, g) zabezpieczenia sprzętu w taki sposób, aby nie uległ zniszczeniu czy uszkodzeniu wskutek transportu, h) skutecznego zabezpieczenia np. wind, ciągów komunikacyjnych, oraz pomieszczeń przed zniszczeniem, uszkodzeniem podczas realizacji umowy, i) ubezpieczenie powierzonego mienia na czas demontażu, załadunku, transportu, rozładunku i montażu, j) zachowanie ładu i porządku w czasie realizacji umowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie zniszczenia i zabrudzenia obiektu, spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca naprawi uszkodzenia, powstałe podczas przeprowadzki i doprowadzi do stanu pierwotnego na własny koszt, pod nadzorem Zamawiającego, w terminie do 7 dni od daty uszkodzenia, k) zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników, sprzętu, narzędzi i środków transportu, l) nadzoru nad powierzonym mieniem podczas transportu, m) zapewnienia imiennych identyfikatorów swoim pracownikom, zgodnie z wcześniej przedstawioną Zamawiającemu imienną listą, n) wykonywania przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby powierzony sprzęt nie uległy zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu, o) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności BHP i ppoż., p) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi i wskazaniami Zamawiającego. 4) Usługa będzie realizowana przy asyście osób bezpośrednio mających pieczę nad danym sprzętem czy urządzeniem. 5) Transport urządzeń na terenie budynku Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych (ul. 75 Pułku Piechoty 1a) w Chorzowie na poziom „-1” nie wymaga użycia istniejącej tam windy. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 7) Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od daty zawarcia umowy do dnia 30.09.2017 r., z zastrzeżeniem, iż realizacja będzie się odbywać w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30. Zamawiający zgłosi Wykonawcy możliwość realizacji przedmiotu zamówienia. Maksymalny dopuszczalny czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego wynosi do 5 dni roboczych. Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 8) Warunki realizacji zamówienia, warunki płatności: Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności faktury stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego terminu płatności faktury, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach