SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44201 Rybnik, ul. Gliwicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 328 138, , fax. 324 328 169
- Data zamieszczenia: 2017-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
ul. Gliwicka 33
44201 Rybnik, woj. śląskie
tel. 324 328 138, , fax. 324 328 169
REGON: 29293600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.psychiatria.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transport sanitarny pacjentów na wezwanie dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - POWTÓRZONY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu sanitarnego pacjentów SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, dostępna 24 godziny na dobę , 7 dni w tygodniu, na wezwanie Zamawiającego, w ilościach wskazanych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w podziale na 3 pakiety: - Pakiet nr 1 - Transport sanitarny ambulansem drogowym typu A2 z zespołem podstawowym w rozumieniu art. 36 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym; - Pakiet nr 2 - Transport sanitarny ambulansem drogowym typu B z zespołem podstawowym w rozumieniu art. 36 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym; - Pakiet nr 3 - Transport sanitarny ambulansem drogowym typu C z zespołem specjalistycznym w rozumieniu art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - Pakiet 1 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), - Pakiet 2 – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), - Pakiet 3 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danego pakietu. W przypadku złożenia oferty na kilka pakietów, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych pakietów. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca z poszczególnych pakietów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej wysokości. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. o/Rybnik 24 1240 4272 1111 0000 4835 2352, z adnotacją „Wadium do DZp.LIp.316.1.P.2017”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 5. UWAGA: Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na w/w rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) kwotę gwarancji; 3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …………… - do dnia ……………”; 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy PZP. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Formularz cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) oświadczenia, o których mowa w pkt VII.1. SIWZ, według wzorów stanowiących Załączniki nr: 3 i 4 do SIWZ; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt VI.3. i 8. SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 5) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia); 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
Dodano: 2024-05-10 - Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2024-04-23 - Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-16 - ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY BEZ OPIEKI MEDYCZNEJ, Z PODSTAWOWĄ OPIEKĄ MEDYCZNĄ, TRANSPORT BARIATRYCZNY.
Dodano: 2024-04-02 - Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach na rok 2024
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usług w trakcie organizowanych demonstracji ekologicznych w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”
Dodano: 2024-03-16 - Świadczenie usług w trakcie organizowanych demonstracji ekologicznych w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”
Dodano: 2024-02-05 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2024 roku
Dodano: 2024-01-11 - Świadczenie usług transportu sanitarnego karetką typu S
Dodano: 2023-12-29 - Świadczenie usług transportu sanitarnego karetką typu S
Dodano: 2023-12-20