Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 438 031 , fax. 713 431 558
- Data zamieszczenia: 2020-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
pl. Polski 3/4
50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 438 031, fax. 713 431 558
REGON: 27581400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.asp.wroc.pl,
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa portierska i dozoru w obiektach ASP we Wrocławiu. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy załącznik nr 6 SIWZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
usługa portierska i dozoru w obiektach ASP we Wrocławiu. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy załącznik nr 6 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341120-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na pro-wadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (ustawa z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia – tj.: Dz. U. 2020r. poz. 838 ze zm.). Informacja dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców winnien posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (ustawa z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia – tj.: Dz. U. 2020r. poz. 838 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 1.2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Uwaga: Wymaga się, by oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych, w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Oznacza, to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub z pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. W innym przypadku, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1.3. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (zał. nr 2 do SIWZ). 1.4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza także informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, zamieszczonym w zał. nr 2 do SIWZ . 1.5.Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów do oferty dołącza także „Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” (zał. nr 5 do SIWZ ) oświadczenie składa się w oryginale podpisane własnoręcznie przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu trzeciego (w oryginale) 1.6. Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwykonawców– oświadczenie o udziale podwykonawców– zał. nr 7 do SIWZ. 1.7. Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwykonawców– Za-mawiający wymaga, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu ( zał. nr 2). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp: 1.8.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 1.9. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.10. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu. 1.11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (zał. nr 2 do SIWZ). 1.12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców - zał. nr 4 do SIWZ - zgodnie z terminem określonym w Rozdziale VIII pkt. 2.1.SIWZ 1.13. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług portierskich na rzecz Zamawiającego, w budynkach Instytutu Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych im. Włodzimierza Trzebiatowskiego Polskiej Akademii Nauk we Wrocławiu
Dodano: 2022-09-27 - usługa portierska i dozoru w obiektach ASP we Wrocławiu. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy załącznik nr 6 SIWZ
Dodano: 2021-01-22 - USŁUGA PORTIERSKA I DOZORU W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU
Dodano: 2019-10-30 - USŁUGA PORTIERSKA I DOZORU W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU
Dodano: 2018-08-07 - USŁUGA PORTIERSKA I DOZORU W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU
Dodano: 2017-10-18 - Usługa ochrony fizycznej budynków wraz z obsługą portierni dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
Dodano: 2017-04-14 - Obsługa ruchu turystycznego, dozorowanie oraz ochrona osób, mienia, wystaw i eksponatów na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ oraz Palmiarni w Wałbrzychu.
Dodano: 2016-11-15