Przetargi.pl
Usługa polegająca na wycince 362 szt. drzew oraz karczowanie 4 ha terenu porośniętego drzewami i krzewami na terenach zamkniętych w Lublinie przy ul. Męczenników Majdanka 70 oraz ul. Józefa Franczaka „Lalka” w województwie lubelskim.

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 61402337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na wycince 362 szt. drzew oraz karczowanie 4 ha terenu porośniętego drzewami i krzewami na terenach zamkniętych w Lublinie przy ul. Męczenników Majdanka 70 oraz ul. Józefa Franczaka „Lalka” w województwie lubelskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince 362 szt. drzew oraz karczowanie 4 ha terenu porośniętego drzewami i krzewami na terenach zamkniętych w Lublinie przy ul. Męczenników Majdanka 70 oraz ul. Józefa Franczaka „Lalka” w województwie lubelskim. Wycinka 87 szt. drzew o w Lublinie na działkach nr ew. 1/13, 1/14, 1/16, 1/17, 1/19, 1/23, 1/24, 1/26, 1/27, 1/28przy ul. Droga Męczenników Majdanka 70: - 1 szt. z gatunku jarząb pospolity o obwodzie pnia mierzonym na wysokości 130 cm: 83 cm; - 1 szt. z gatunku modrzew europejski o obwodzie pnia mierzonym na wys. 130 cm: 50 cm; - 8 szt. z gatunku świerk pospolity o obwodach pni mierzonych na wys. 130 cm: 96 cm, 85 cm, 62 cm, 72 cm, 102 cm, 165 cm, 45 cm, 53 cm; - 76 szt. gatunku topola (kanadyjska, Simona, włoska,) o obwodach pni mierzonych na wys. 130 cm: 124 cm, 160 cm, 156 cm, 143 cm, 152 cm, 194 cm, 200 cm, 190 cm, 170 cm, 160 cm, 186 cm, 230 cm, 165 cm, 122 cm, 125 cm, 136 cm, 128 cm, 187 cm, 111 cm, 130 cm, 96 cm, 210 cm, 210 cm, 187 cm, 182 cm, 184 cm, 118 cm, 122 cm, 86 cm, 180 cm, 131 cm, 100 cm, 131 cm, 200 cm, 208 cm, 134 cm, 208 cm, 126 cm, 128 cm, 131 cm, 133 cm, 163 cm, 177 cm, 125 cm, 93 cm, 290 cm, 265 cm, 238 cm, 210 cm, 217 cm, 240 cm, 170 cm, 173 cm, 240 cm, 190 cm, 203 cm, 230 cm, 210 cm, 220 cm, 220 cm, 230 cm, 230 cm, 355 cm, 245 cm, 227 cm, 250 cm, 197 cm, 125 cm, 130 cm, 167 cm, 250 cm, 136 cm, 186 cm, 131 cm, 168 cm; - 2 szt. z gatunku wierzba biała o obwodach pni mierzonych na wys. 130 cm: 216 cm, 106+90 cm. Wycinka 275 szt. drzew oraz karczowanie 4 ha terenu porośniętego drzewami i krzewami na działkach nr ew. 1/4, 1/5, 1/6, 1/7, 1/9, 1/12 ul. Józefa Franczaka ”Lalka”: - 19 szt. z gatunku brzoza brodawkowata o obwodach pni mierzonych na wysokości 130 cm: 53 cm, 80 cm, 87+122 cm, 87 cm, 69 cm, 75 cm, 45 cm, 52 cm, 40 cm, 43 cm, 47 cm, 30+50+30+30+22 cm, 55+50 cm, 47 cm, 44 cm, 76 cm, 66 cm, 78 cm, 92 cm; - 47 szt. z gatunku klon (jawor, pospolity, jesionolistny) o obwodach pni mierzonych na wysokości 130 cm: 57+45+45+30+20+25+70+45+50+58+53 cm, 148 cm, 148 cm, 127 cm, 140 cm, 115 cm, 156 cm, 112+146 cm, 102 cm, 132 cm, 141+108 cm, 165 cm, 120 cm, 95 cm, 204 cm, 87 cm, 118+55 cm, 105+77 cm, 116 cm, 91 cm, 84+99 cm, 79 cm, 50+46 cm, 73 cm, 67+41 cm, 53+84 cm, 152 cm, 147 cm, 121+119 cm, 187 cm, 176 cm, 122 cm, 140 cm, 150 cm, 129 cm, 47 cm, 120+10 cm, 65+35+25 cm, 40+45 cm, 46+40 cm, 138 cm, 158 cm, 99 cm, 221 cm, 60 cm, 48 cm, 50 cm; - 88 szt. z gatunku lipa drobnolistna o obwodach pni mierzonych na wysokości 130 cm: 61 cm, 220 cm, 59 cm, 70+40+38+32 cm, 63 cm, 47 cm, 55 cm, 55 cm, 55+60 cm, 60+45+52 cm, 45+46+46+32 cm, 46+42+56+32 cm, 50 cm, 51 cm, 44+41 cm, 45+42+33 cm, 46+55 cm, 48+53 cm, 46+49+43 cm, 45 cm, 54+48 cm, 87 cm, 54+36+42+28 cm, 54+44+15 cm, 55+54+63+32+47 cm, 50+55 cm, 44+45 cm, 56 cm, 41+45+43+44+48+39 cm, 61+40+26 cm, 44+43+51+39 cm, 60+48+44+20 cm, 42+67 cm, 55 cm, 278 cm, 56 cm, 40+43+31 cm, 76+42 cm, 62 cm, 58 cm, 61 cm, 62 cm, 45+46 cm, 45 cm, 64 cm, 57 cm, 64 cm, 48+42+48 cm, 20+45 cm, 35+30+59 cm, 73+60+45+58 cm, 60+60+42 cm, 97 cm, 67+32+30+45+25+46 cm, 56+20 cm, 78 cm, 95+40+36+20+38+25 cm, 40+38 cm, 44 cm, 37+42+50 cm, 50+50 cm, 120 cm, 40+40+20 cm, 55 cm, 48 cm, 56 cm, 102+80+62 cm, 70+45+20+22+48+46+18 cm, 88 cm, 55 cm, 82+85+109 cm, 72 cm, 92 cm, 110+150+132 cm, 85 cm, 70 cm, 70+92 cm, 57+44+16 cm, 55+45+15 cm, 74+40 cm, 67+35 cm, 43+35+37 cm, 20+15+45+25+72+40+45+47+43+34+58+41+35+47+28+26+47+39+27+32 cm, 62+20 cm, 56 cm, 58+47cm, 40+45+32+48+33 cm, 70+30+40 cm, - 1 szt. z gatunku robinia akacjowa o obwodzie pnia mierzonym na wys. 130 cm: 238 cm; - 10 szt. z gatunku sosna zwyczajna o obwodach pni mierzonych na wys. 130 cm: 46 cm, 57 cm, 50 cm, 37 cm, 65 cm, 46 cm, 66 cm, 65 cm, 53 cm, 73 cm; - 3 szt. z gatunku śliwa o obwodach pni mierzonych na wys. 130 cm: 58+29 cm, 130 cm, 130 cm; - 5 szt. z gatunku świerk pospolity o obwodach pni mierzonych na wys. 130 cm: 54 cm, 84 cm, 48 cm, 63 cm, 135 cm; - 91 szt. gatunku topola (kanadyjska, Simona, włoska, balsamiczna) o obwodach pni mierzonych na wys. 130 cm: 183 cm, 231 cm, 236 cm, 55 cm, 72 cm, 192 cm, 76 cm, 200 cm, 265 cm, 230 cm, 220 cm, 196 cm, 204 cm, 262 cm, 174 cm, 209 cm, 263 cm, 220 cm, 202 cm, 155 cm, 201 cm, 73+31+57 cm, 135 cm, 355 cm, 166 cm,123 cm, 243 cm, 274 cm, 172 cm, 202 cm, 224 cm, 235 cm, 350 cm, 160 cm, 220 cm, 350 cm, 280 cm, 315 cm, 296 cm, 365 cm, 292 cm, 230 cm, 212 cm, 103 cm, 350 cm, 130 cm, 55+98+56 cm, 135 cm, 390 cm, 267 cm, 264 cm, 220 cm, 340 cm, 187 cm, 220 cm, 362 cm, 357 cm, 222 cm, 260 cm, 270 cm, 212 cm, 260 cm, 82 cm, 74 cm, 62 cm, 74 cm, 56+82+75 cm, 240 cm, 240 cm, 240 cm, 188 cm, 175 cm, 197 cm, 160 cm, 135 cm, 215 cm, 186 cm, 190 cm, 205 cm, 212 cm, 190 cm, 240 cm, 190 cm, 210 cm, 280 cm, 290 cm, 197+178 cm, 250 cm, 230 cm, 250 cm, 233 cm; - 1 szt. z gatunku wierzba biała o obwodzie pnia mierzonym na wys. 130 cm: 67+50+58 cm; - 10 szt. z gatunku wiśnia ptasia o obwodach pni mierzonych na wys. 130 cm: 62 cm, 62 cm, 93 cm, 65 cm, 68+64 cm, 130 cm, 94 cm, 56+42 cm, 67 cm, 60+62+59+38 cm; - karczowanie samosiewek drzew i krzewów na powierzchni 4 ha, karczowanie należy wykonać wraz z szyjką korzeniową w celu uniknięcia odrastania roślin. Ponadto do usługi należy: - przeprowadzić wizję lokalną przed przystąpieniem do wycinki w/w drzew; - zabezpieczyć teren wykonywanych prac przed dostępem osób postronnych; - wycinkę drzew wykonać przy powierzchni gruntu; - dokonać frezowania wszystkich pni drzew do głębokości min. 15 cm poniżej poziomu gruntu wraz z zagospodarowaniem przez Wykonawcę powstałego odpadu, załadunkiem go na środki transportowe Wykonawcy oraz wywiezieniem i utylizacją na koszt Wykonawcy; - pozostałą po frezowaniu część karpy zabezpieczyć przed odrastaniem środkiem chemicznym; - powstałe zagłębienia wypełnić ziemią urodzajną i obsiać trawą: - pociąć pnie, oraz grube gałęzie i konary na odcinki o długości 3,0 m; - zagospodarowanie przez Wykonawcę odpadu w postaci: resztek kory, gałęzi o obwodzie poniżej 20 cm, liści, trocin, wraz z załadunkiem na środki transportowe Wykonawcy i utylizacją na koszt Wykonawcy; - przetransportowanie pozyskanego drewna środkami transportowymi Wykonawcy w miejsce wskazane przez administratora terenu wraz z ułożeniem go w docelowym miejscu w równe stosy – magazyn znajduje się przy ul. Droga Męczenników Majdanka 70 w Lublinie; - dokonać obmiaru pozyskanego z wycinki drewna i sporządzić protokół; - uprzątnąć gałęzie po uprzednim ich zrębkowaniu i wywieźć je z terenu kompleksu; - uporządkować terenu po zakończeniu przedmiotowych prac. Uwaga: Zamawiający przewiduje wizję lokalna drzew przewidzianych do wycinki oraz terenu przewidzianego do karczowania w dniu 21.10.2020 r. o godzinie 10:00. Wykonawca wykona usługę po uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji Prezydenta Miasta Lublin zezwalającej na usunięcie drzew zgodnie z art. 83 Ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. Dz. U. 2020. 55 t.j. Wycinki drzew należy dokonać do dnia 12 grudnia 2020 r. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj.:  Wycinka drzew;  Frezowanie karp;  Prace porządkowe UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych. 2) Wykonawca wykonujący usługę własnymi siłami lub z udziałem podwykonawcy zobowiązuje się przed podpisaniem umowy lub w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia poświadczający zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w pkt 1) czynności. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać: imiona i nazwiska, stanowiska, rodzaj umowy o pracę oraz okres, na jaki umowa o pracę została zawarta. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.: w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d. Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodną z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2 Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nienałożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. d) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:  4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/50/2020 – „usługi polegające na wycince 362 szt. drzew oraz karczowanie 4 ha terenu porośniętego drzewami i krzewami”. 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 26.10.2020 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów przy realizacji zamówienia publicznego: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi/ dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. – według Wzoru Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach