Przetargi.pl
Wycinka 146 szt. drzew oraz 71 szt. krzewów na terenie miasta Ryki w ramach zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja centrum miasta Ryki”

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ogłasza przetarg

  • Adres: 08500 Ryki, ul. Karola Wojtyły
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 865 71 10 , fax. 081 865 71 11
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
    ul. Karola Wojtyły 29
    08500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 865 71 10, fax. 081 865 71 11
    REGON: 52596100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umryki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka 146 szt. drzew oraz 71 szt. krzewów na terenie miasta Ryki w ramach zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja centrum miasta Ryki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince 146 szt. drzew oraz 71 szt. krzewów na terenie miasta Ryki. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wycinkę drzew i krzewów bez karczowania na terenie: a) Parku koło ul. Warszawskiej - dz. 4626 , 4629/7, 4629/8, 4267, b) Skweru k/kościoła przy ul. Warszawskiej dz. 4317,4319, c) Skweru koło ul Szkolna/Objazdowa/Poniatowskiego dz. 3587; 2) Pocięcie pni i konarów na kloce opałowe, składowanie w metrach przestrzennych pozyskanego drzewa na terenie wycinki tj. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3) Wywóz usuniętej zieleni; 4) Wywóz drzew na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 10 km od miejsca wycinki, a następnie oczyszczenie terenu po przeprowadzonej wycince i karczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni, kory i wrzosu, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - Decyzja IN.5146.180.3.2017 Lubelskiego Woj. konserwatora Zabytków zgoda na usunięcie i postanowienie IN.5146.16.1.2017 o pomyłce - wycięcie 103 szt. drzew (decyzja obejmuje 116 szt. do wycięcia - 2 szt., scena - 11szt., plac zabaw), - Decyzja IN.5146.16.2.2017 Lubelskiego Woj. konserwatora Zabytków zgoda na usunięcie 4 szt. drzew, - Decyzja GK .6131.4.2017 - wycięcie 4 szt. drzew (decyzja obejmuje 6 szt. do wycięcia, w tym 2 szt. scena o obw. 91 i 71 cm), - Decyzja IN.5146.180.3.2017 ujętych jest poz. 70 (należy pomniejszyć o 8 szt. krzewów z uwagi, że leżą w obrębie terenu placu zabaw), - Decyzja GK .613 1.5.2017 zgoda na wycięcie poz. 41 szt. drzew (cm i m2) na terenie skweru – zgodnie z opracowaniem jest 29 szt. drzew i 9 szt. grup krzewów. 4. Zamawiający informuje, że łączna ilość drzew do wycinki objętych przedmiotem zamówienia wynosi 146 sztuk oraz łączna szacunkowa ilość krzewów do wycinki objętych przedmiotem zamówienia wynosi około 71 szt. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usunięcia karpin wyciętych drzew i usunięcia korzeni krzewów. 6. Ścięte drzewa stanowią własność Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach