Przedsiębiorstwo Usług Gminnych sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-170 Pakość, ul. Inowrocławska 14
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3518520 , fax. 52 3518520
- Data zamieszczenia: 2016-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych sp. z o.o.
ul. Inowrocławska 14 14
88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3518520, fax. 52 3518520
REGON: 09005213600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pugpakosc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa maszyną kompaktującą odpady komunalne na Składowisku Odpadów Stałych w Giebni w gminie Pakość - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa maszyną kompaktującą odpady komunalne na Składowisku Odpadów Stałych w Giebni w gminie Pakość, na okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamówienie obejmuje jedynie pracę maszyny. Koszty operatora oraz paliwa pokrywa Zamawiający. Maszyna obsługiwana będzie przez operatora wskazanego przez Zamawiającego, posiadającego stosowne uprawnienia. Maszyna kompaktująca zostanie oddana do stałej dyspozycji Zamawiającego na cały okres obowiązywania umowy. Rozliczenie następować będzie na podstawie licznika pracy sprzętu, spisanego w momencie oddania maszyny do dyspozycji Zamawiającego. Płatności będą następowały za okresy miesięczne na podstawie wystawiany przez Wykonawcę faktur VAT z terminem płatności nie krótszym niż 14 dni od dnia wystawienia. Faktura wystawiana będzie na podstawie karty pracy maszyny potwierdzonej przez Zamawiającego na koniec każdego miesiąca, z podaniem aktualnego stanu licznika. Oferent powinien podać cenę jednostkową za 1 motogodzinę pracy sprzętu. Cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym pełną obsługę serwisową oraz naprawy opisane poniżej. Zamawiający przewiduje średnio 100 motogodzin pracy maszyny kompaktującej w miesiącu. Zakres usług uzależniony będzie od zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza możliwość nieskorzystania z całości zadeklarowanych godzin pracy sprzętu. Opis warunków technicznych - Rok produkcji- min. 2006 - Moc silnika- min. 120 KW - Pojemność łyżki- min. 3,5 m3 - Waga całkowita pojazdu- min. 18 t - Urządzenie powinno być mobilne- mobilność kołowa (koła powinny być pełne, aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń) Pozostałe informacje - termin dostarczenia na składowisko odpadów komunalnych w Giebni w gminie Pakość i uruchomienia maszyny: 7 dni od podpisania umowy - wykonawca dokona uruchomienia maszyny i przeprowadzi szkolenie w zakresie jej obsługi w dniu dostawy - w dniu dostarczenia maszyny zamawiający sprawdzi sprawność techniczną i mobilność urządzenia, - z wykonanych czynności zostanie sporządzony stosowny protokół przekazania maszyny z uwzględnieniem uwag obu stron oraz z podaniem stanu licznika - wykonawca zobowiązany jest do pełnej obsługi serwisowej tj. będzie wykonywał przeglądy okresowe, naprawy, wymieniał zużyte części i zapewni serwis w przypadku awarii w ciągu 8 godzin od momentu zgłoszenia awarii oraz udzielał stosownych konsultacji - w razie skomplikowanej awarii lub konieczności dłuższej, tzn. trwającej dłużej niż 3 dni robocze naprawy, wykonawca zobowiązany będzie do doraźnego zapewnienia zamawiającemu ciągłości pracy lub pokrycia kosztów i utraconych korzyści oszacowanych przez zamawiającego - koszty napraw obciążają Wykonawcę, z wyjątkiem konieczności usunięcia awarii spowodowanych eksploatacją przez Zamawiającego niezgodną z zaleceniami i dokumentami przedłożonymi przez Wykonawcę - po zakończeniu umowy wykonawca odbierze za pokwitowaniem przedmiotową maszynę z miejsca dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432500000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pugpakosc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej z funkcją koszową.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej z funkcją koszową
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej.
Dodano: 2015-04-24 - Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej.
Dodano: 2015-04-10 - Dostarczenie i pełna obsługa serwisowa maszyny kompaktującej odpady komunalne oddanej w dzierżawę na Składowisko Odpadów Komunalnych w Giebni w gminie Pakość
Dodano: 2015-01-12 - Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
Dodano: 2014-09-01 - Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej dla Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu
Dodano: 2011-12-21 - Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej dla Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu
Dodano: 2011-11-10