Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej z funkcją koszową

Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4504901 , fax. (056) 4504934
  • Data zamieszczenia: 2016-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 28/30 28/30
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4504901, fax. (056) 4504934
    REGON: 87048561800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej z funkcją koszową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem, wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2016 roku, zwanej w dalszej części SIWZ ładowarką lub maszyną, zgodnie z poniższą specyfikacją: Ładowarka powinna być dostosowana do ciągłej pracy w warunkach wilgotności powietrza bliskiej 100 %, przy temp. od 40oC do -25oC, ograniczonej widoczności przez bardzo silne (poniżej 10 m) zamglenie. 2) Wymagania podstawowe: a) całkowita masa własna w granicach 10500 - 13000 kg; b) minimalny prześwit 400 mm; c) automatyczne centralne smarowanie wszystkich punktów smarnych - z wyłączeniem ramienia teleskopowego; d) maksymalna wysokość podnoszenia min. 16500 mm; e) maksymalny zasięg do przodu min. 12000 mm; f) maksymalny udźwig min. 4000 kg; g) udźwig na pełnym zasięgu min. 500 kg; h) udźwig na pełną wysokość min. 2500 kg; i) długość maszyny (bez wideł) max 6500 mm; j) wysokość maszyny max 2800 mm; k) szerokość maszyny max 2500 mm; l) promień zawracania max 4100 mm; m) samopoziomujące się szybkozłącze osprzętu podczas podnoszenia/opuszczania ramienia; n) dodatkowy obwód hydrauliczny wyposażony w szybkozłącze do uzbrojenia maszyny w osprzęt np. zamiatarkę; o) napęd mechaniczny na dwie osie 4x4; p) trzy tryby sterowania maszyną - przednia oś skrętna, obie osie skrętne, tryb kraba - przełączanie trybów bez konieczności zatrzymania maszyny; q) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie; r) układ hamulcowy uruchamiany hydraulicznie na przednie i tylne koła, wielotarczowy zanurzony w oleju; s) hamulec postojowy tarczowy na wale wyjściowym ze skrzyni biegów uruchamiany ręcznie; t) układ hydrostatyczny z możliwością awaryjnego sterowania maszyny; u) cztery koła równe z ogumieniem bezdętkowym, opony diagonalne o rozmiarze 24 cale; v) niezależnie wysuwane stabilizatory z przodu maszyny; w) błotniki przednie i tylne równe rozmiarowi opon; x) zbiornik paliwa min. 140 l. 2) Osprzęt: a) platforma (kosz) robocza do prac wysokościowych o wymiarach min.: długość 2000 mm, szerokość 1000 mm, pozostałe parametry (balustrady itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, wykładzina antypoślizgowa, montaż na szybkozłącze, czujnik przeciążenia, wzmocniona konstrukcja ze stali ocynkowanej, wykonana zgodnie z Dyrektywą 2009/104/WE, legalizacja dla min. 2 osób; b) chwytak przeznaczony do transportu i układania w stos bel kwadratowych (zbelowane surowce) o udźwigu min. 1200 kg, zakres otwarcia wewnętrznego min. 800 - 1 700 mm, montaż na szybkozłącze; c) łyżka 2,0 m3 z wymiennym (przykręcanym) lemieszem dostosowana do załadunku materiału o ciężarze zasypowym 1 000 kg/m3, montaż na szybkozłącze; d) widły standardowe, montaż na szybkozłącze. 3) Silnik: a) cztero-cylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności skokowej w granicach 3,4 - 4,5 l; b) moc użytkowa silnika min. 74,2 kW - 100 KM; c) silnik spełniający normy czystości spalin EU STAGE III B lub nowsze. 4) Kabina: a) kabina jednoosobowa spełniająca standardy ROPS/FOPS z klimatyzacją i ogrzewaniem, max. poziom emisji hałasu w kabinie 82 dbA; b) wszystkie szyby (frontowa, dachowa, boczna, tylna) przyciemniane; c) tylna i boczna lewa szyba otwierane; d) szyba dachowa z kratą zabezpieczającą; e) przednia i tylna szyba ogrzewana lub z nawiewem, wyposażone w wycieraczkę i spryskiwacz; f) fotel operatora regulowany, pneumatyczny z podgrzewaniem i pasem bezpieczeństwa; g) kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach; h) język polski dla wyświetlaczy na tablicy wskaźników lub piktogramy; i) żółte światła ostrzegawcze obrotowe; j) oświetlenie drogowe: światła pozycyjne, mijania, drogowe, kierunkowskazy, hamulcowe, cofania, przeciwmgłowe; k) dodatkowe oświetlenie robocze LED 2 szt. z przodu i 2 szt. z tyłu maszyny, 2 szt. na ramieniu ładowarki; l) 2 lusterka wsteczne z przodu, 1 lusterko z tyłu; m) zainstalowany radioodbiornik oraz zainstalowane min. 2 głośniki; n) zainstalowane radio CB. 5) Pozostałe wymagania: a) maksymalna prędkość jazdy do przodu i do tyłu min. 27 km/h; b) sterowanie pracą układu roboczego za pomocą pojedynczego joysticka z ewentualną dodatkową dźwignią przechyłu osprzętu; c) komputer pokładowy z kontrolą zużycia paliwa oraz z systemem kontroli i monitoringu (sygnalizacja m.in. niskiego ciśnienia oleju, zanieczyszczenia filtra powietrza, temperatury i poziomu płynu chłodzącego, obecności wody w paliwie, licznik przepracowanych godzin); d) fabryczny system zdalnego monitorowania parametrów pracy maszyny tj. wydajność, średnie spalanie, pozycja na mapie; e) sygnał dźwiękowy cofania; f) wizualny i dźwiękowy wskaźnik przeciążenia ramienia teleskopowego; g) wyposażenie: gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, dwa kliny, klucz do kół, lampa ostrzegawcza; h) z tyłu maszyny hak o udźwigu min. 8 t; i) koło zapasowe 24 cale z oponą budowlaną diagonalną; j) kolor ładowarki RAL 6018. Sposób realizacji dostawy: a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ładowarkę na swój koszt i ryzyko do Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza. b) Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest dostarczyć: - fabryczną instrukcję obsługi maszyny oraz kosza roboczego- DTR (dokumentacja techniczno-ruchowa), w tym wykaz prac obsługi codziennej i okresowej, - instrukcję użytkowania ładowarki wraz z platformą roboczą, - certyfikat zgodności CE (także dla osprzętu), - kompletna dokumentacja wymagana przez UDT wraz z decyzją zezwalającą na eksploatację ładowarki wraz z koszem roboczym, wystawioną na Zamawiającego, - dokument gwarancyjny (karta lub książka gwarancyjna), - katalog części zamiennych, - wykaz punktów sprzedaży części zamiennych oraz adresy autoryzowanych punktów serwisowych (Z uwagi na konieczność serwisowania ładowarki w okresie pogwarancyjnym, które odbywać się będzie na koszt Zamawiającego wymaga się, aby co najmniej jeden ze wskazanych punktów znajdował się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego). W przypadku przedłożenia dokumentu sporządzonego w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć jego tłumaczenie na język polski. c) Wykonawca przeprowadzi próbę eksploatacyjną dostarczonej ładowarki. d) Wykonawca przeprowadzi podstawowy instruktaż wyznaczonego personelu Zamawiającego w zakresie poprawnej eksploatacji (obsługi i konserwacji) ładowarki. Instruktaż przeprowadzony będzie na miejscu dostawy dla czterech pracowników, w czasie niezbędnym do nabycia umiejętności prawidłowej eksploatacji maszyny. e) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia: - gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie, przy czym minimalny okres wynosi 3 000 motogodzin (mth), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą bez uwag, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ); rękojmi za wady fizyczne na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą bez uwag, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432500000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy i 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, iż Wykonawca traci wadium na rzecz beneficjenta w związku z: - odmową podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - niemożliwością zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - nie wniesieniem wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zaistnieniem okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, f) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa Zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z. o.o.; Adres: ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz; Nr konta: 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611; Kod Swift: BIGBPLPWXXX; IBAN: PL 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611; Bank: Bank Millennium. Na przelewie należy umieścić numer i nazwę postępowania oraz dopisać wadium przetargowe. Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię potwierdzenia przelewu. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego (czynna codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt w godz. od 7:30 do 14:30), przy przekazaniu dokumentu osoba go składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie. Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię dokumentu wadialnego (poręczenia/gwarancji). Dopuszcza się złożenie oryginału dokumentu wadialnego bezpośrednio w ofercie - w sposób nietrwale z nią związany (np. w oddzielnej kopercie lub foliowej koszulce). 4. Termin wniesienia wadium: 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium wpłynie na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu jest warunkiem pożądanym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zwróci wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Wniesione w pieniądzu, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl /przetargi / zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach